درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

با تازه‌ترین روش کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید

با تازه‌ترین روش کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید

آیا جدا از شعارها و تبلیغاتی که هر روز شاهد آن‌ها هستیم و اغلب توخالی از آب درمی‌آیند، واقعا می‌توان بدون نیاز به سرمایه و حتی محل کار درآمد اینترنتی به دست آورد؟ جواب این سوال مثبت است. در این مطلب با تعدادی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی و جدیدترین مدل ارائه شده در ایران توسط دیجی‌کالا که تحت عنوان افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing شناخته می‌شود، آشنا خواهید شد.

 

چطور از اینترنت پول دربیاوریم؟

به جرئت می‌توان گفت به تعداد آدم‌های دنیا می‌توان فکرهای خلاقانه هم داشت. بسیاری از شیوه‌های کسب درآمد اینترنتی به وسیله‌ همین خلاقیت‌ها شکل گرفته‌اند. تعدادی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد شامل موارد زیر می‌شود:

جذب فالوئر: صفحه‌های مطرح اینستاگرامی درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند. آن‌ها چه از طریق فروش صفحه‌هایی که کاربران زیادی دارند و چه از طریق تبلیغ در پست‌ها و استوری‌ها درآمدشان را بالا می‌برند.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

افزایش قیمت ارز و اثرات آن روی سئو سایت

افزایش قیمت ارز و اثرات آن روی سئو سایت

همیشه این سوال میان صاحبان سایت‌ها وجود دارد که برای بازارایابی اینترنتی و جذب مشتریان بیشتر بهتر است تمرکز خود را روی تبلیغات کلیکی گوگل قرار دهند یا ابزار اصلی بازاریابی اینترنتی را سئو انتخاب کنند.

سئو و تبلیغات کلیکی گوگل

در کنار هر تهدیدی یک فرصت نیز می‌تواند نهفته باشد. با توجه به افزایش قیمت ارز در چند وقت گذشته، پاسخ به این سوال آسان‌تر شده است. هرچند تبلیغات کلیکی در گوگل می‌تواند بازدهی فوری داشته باشد ولی این بازدهی روز به روز گران‌تر و بیشتر دور از دسترس قرار می‌گیرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

گوگل ادوردز چیست ؟ همه چیز در مورد تبلیغات کلیکی گوگل

گوگل ادوردز چیست ؟ همه چیز در مورد تبلیغات کلیکی گوگل

یکی از روش‌های قابل توجه برای جذب سریع بازدیدکنندگان به سایت استفاده از سیستم تبلیغات کلیکی گوگل یا Google Adwords یا گوگل ادز( Google Ads ) است. گوگل ادز از طرف دیگر منبع اصلی کسب درآمد در شرکت گوگل به حساب می‌آید.

تبلیغات کلیکی چیست ؟

تبلیغات کلیکی نوع از تبلیغات است که مبالغ پرداختی به ازای هر کلیک کاربران برای کلمات کلیدی مورد نظر شما پرداخت می‌شود. برای مثال می‌توان کاربرانی که به دنبال عبارت «طراحی سایت» هستند را هدف قرار داد و به ازای هر کلیک این کاربران روی اسم سایت، مبلغی را به گوگل پرداخت نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

روش‌های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

روش‌های کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

یافتن مشتریان جدید از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های موبایلی در مقایسه با روش‌های بازاریابی سنتی آسان‌تر و کم‌هزینه تر است. در بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش نیروی انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازاریابی اینترنتی

به علاوه فعالیت با حجم متناسب برای جذب مشتریان کافی به نیروهای متعدد نیازمند است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

موفقترین روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

موفقترین روش برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی هر مقدار هم که پیچیده و زمان بر باشد، در مقایسه با پیچیدگی و دشواری بازاریابی برای آن ساده به نظر می‌رسد. یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند لازم است تا روش‌های علمی و تجربی را برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی به کار گیرد.

در همین زمینه بخوانید:

  1. تکنیک‌های سئو فروشگاه اینترنتی
  2. بازاریابی اینترنتی( دیجیتال مارکتینگ )

فروشگاه اینترنتی

در ادامه روش‌هایی که می‌تواند موفقیت شما را در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش و بازدید آن به عمل آورید برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

بهترین روش برای کسب درآمد اینترنتی

روش برای کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از دنیای مجازی و انواع ابزارهای آن از جمله شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، شبکه‌های موبایلی و فروشگاه اینترنتی شیوه‌ی جدید بسیاری از کسب و کارها به شمار می‌رود.

کسب درآمد از طریق اینترنت

در ادامه انواع روش‌های ممکن که می‌توانند در درآمدزایی اینترنتی مورد استفاده قرار گیرند را مشاهده خواهید نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری