درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونه گلس گوشی های موبایل را تعویض کنیم

آموزش تعویض گلس موبایل برای همه ما می تواند از جمله آموزش های ضروری به حساب بیاید. با این آموزش سعی می کنیم در هزینه های شما صرفه جویی کنیم.

واحد تعمیرات موبایل نوکیا


 حتما برای شما پیش آمده که  موبایل تان به طور ناگهانی به زمین بیفتد و شیشه محافظ صفحه نمایش آن بشکند، اما صفحه نمایش و تاچ  همچنان صحیح و سالم به حیات خود ادامه دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

تفاوت آیفون ۸ و آیفون ایکس

آیفون ۸ و آیفون ایکس در یک نگاه

همزمانی معرفی آیفون ۸ و آیفون ایکس اپل سبب بروز تردیدهایی در میان خریداران و علاقمندان این محصول گشت.  علاقمندانی که قصد خرید جدیدترین محصول اپل را داشتند حال با دو دستگاه جدید روبرو گشتند که هر یک برخوردار از ویژگی های منحصر بفرد هستند.


آیفون ۸ و آیفون ایکس در یک نگاه

ویژگی هایی که امکان انتخاب میان آنها را بسیار دشوار ساخته است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

آیفون 10 چه مشکلاتی دارد

آیفون 10 چه مشکلاتی دارد

بررسی مشکلات آیفون ۱۰

آیفون ۱۰ یا  آیفون ایکس ،  محصول فوق العاده اپل بتازگی وارد بازارهای بین المللی گشته و با استقبال خوبی از سمت مخاطبانش روبه رو شده است. هر محصول الکترونیکی با همه کیفیت و مزیت های خود بازهم خالی از عیب نیست.


واحد تعمیرات موبایل اپل

آیفون ایکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این محصول زیبای کمپانی اپل نیز دارای مشکلات و معایبی می باشد که در این مطلب قصد داریم برخی از آنها را ذکر کنیم. با ما همراه باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

بهترین آنتی ویروس گوشی های هوشمند کدامند؟

بهترین آنتی ویروس  گوشی های هوشمند کدام است؟

بد افزارها و ویروس ها همواره یکی از بدترین مشکلاتی بوده که برای گوشی های هوشمند اتفاق افتاده است. این بد افزارها سبب می شوند پردازشگر گوشی های هوشمند دچار مشکل شود و موبایل ها از حالت نرمال خود خارج شوند.

آنتی ویروس گوشی های هوشمند

مشکلاتی که در باز کردن اپلیکیشن ها یا انجام همزمان چند برنامه اتفاق می افتاد عمدتا نشان از ویروس ها می باشد. حال برای رفع این مشکلات چه باید کرد؟ بهترین ایده برای جلوگیری از این امر استفاده از آنتی ویروس ها می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه گوشی آیفون اصل را از تقلبی تشخیص دهیم

در صورتی که  قصد خرید یک آیفون را دارید، و یا آنکه آیفونی را خریده اید و هنوز فرصت بازگشت آن را دارید، با نشانه های آیفون اصل آشنا شوید. اگر نگران هستید که در این آشفته بازار، گوشی خریداری شده اصل نباشد مطالعه این مقاله احتمالاً کمک شایانی به شما خواهد کرد.

تشخیص آیفون اصل از تقلبی


هیچ یک از ما دوست ندارد با صرف این همه هزینه، در نهایت متوجه شود که کالای خریداری شده، اصل نبوده و نمونه کپی است. متخصصین تعمیر گوشی در این مقاله تلاش کرده اند تا راه های تشخیص آیفون اصل از تقلبی را به شما عزیزان آموزش دهند. اگر حوصله خواندن این مقاله را ندارید توصیه ما به شما فقط خرید از فروشگاه های مجاز و معتبر است!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چطور دلیل پر شدن حافظه گوشی خود را متوجه شویم

قتی یک گوشی جدید و فوق العاده ی اندروید می گیرید، احتمالا با خود می گویید که این گوشی حتما حافظه ی زیادی دارد و هیچوقت هم پر نمی شود.اما پس از چندماه با یک گوشی بی حافظه و سوالات بی پاسخ مواجه می شوید.نگران نباشید

xIMG_2659.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+ws+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.twAAgHCNN1


در این مطلب ما به شما می گوییم که حافظه ی شما از چه چیزهایی پر شده است. برای فهمیدن آن می توانید از ویژگی built-in یا برنامه های third-party استفاده کنید.به نظرمن آسان ترین و مستقیم ترین راه ها معمولا با استفاده از خود اندروید بدست می آیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری