درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

جدیدترین هدفون های اپل

جدیدترین هدفون های اپل

هدفون های جدید اپل تا پایان سال وارد بازار می شوند: به گفته شرکت اپل، هدفون های اپل تا پایان سال جاری با طرح متفاوت و کاربردی وارد بازار جهانی می شوند.

 

هدفون جدید اپل

 

کمپانی اپل در خبر های اخیر خود گفته است که قصد تولید هدفون های جدید خود را دارد که قابلیت Noise-cancelling در آن وجود دارد و با طرحی متفاوت قرار است تا پایان سال وارد بازار جهانی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ سونی

جدیدترین هدفون نویزکنسلینگ سونی

هدفون Wh-1000XM3 | کمپانی سونی علاوه بر اینکه در تولید دوربین های حرفه ای، گوشی های هوشمند و لوازم دیجیتال منزل فعالیت نماید در زمینه ی تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز فعال می باشد. این کمپانی از سری جدید هدفون های خود با نام Wh-1000XM3 با قابلیت نویز کنسلین رونمایی به عمل آورد که بسیاری از افراد از نوع طراحی

Wh-1000XM3

بی نظیر این هدفون لذت بردند.

هدفون نویزکنسلینگ سونی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

مشکلات آیفون ۱۰ چیست

بررسی مشکلات آیفون ۱۰

آیفون ۱۰ یا  آیفون ایکس ،  محصول فوق العاده اپل بتازگی وارد بازارهای بین المللی گشته و با استقبال خوبی از سمت مخاطبانش روبه رو شده است. هر محصول الکترونیکی با همه کیفیت و مزیت های خود بازهم خالی از عیب نیست. آیفون ایکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

مشکلات آیفون ۱۰

این محصول زیبای کمپانی اپل نیز دارای مشکلات و معایبی می باشد که در این مطلب قصد داریم برخی از آنها را ذکر کنیم. با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

مشکل بالا نیامدن گوشی را چگونه رفع کنیم

مشکل بالا نیامدن گوشی را چگونه رفع کنیم

رفع مشکل بالا نیامدن گوشی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. برای بسیاری از کاربران پیش آمده که پس از نصب یک برنامه و یا رام در گوشی خود، شاهد بالا نیامدن یا  بوت نشدن سیستم عامل بوده اند. اصطلاحBootloop  در این مواقع به کار رفته و برای کاربران نیمه حرفه ای موبایل اصطلاح آشنایی می باشد.

کاربرد دوربین حرارتی در تعمیر گوشی

کاربران مبتدی موبایل که اطلاعاتی در مورد این گونه فرایند های سیستم موبایل ندارند، در هنگام مواجه شدن با مشکل مورد بحث نگران شده و با دستپاچگی به تعمیرگاه مراجعه می کنند. در این مطلب ضمن ارائه نکات و مواردی در مورد بوت لوپ و دلایل آن، روش ها و راه حل هایی را برای رفع مشکل بالا نیامدن گوشی به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در این مورد کسب کرده و در صورت مواجه شدن با چنین مساله ای، می توانید به راحتی آن را برطرف نمایید؛ با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

سوکت شارژ گوشی را چگونه تعمیر کنیم

سوکت شارژ گوشی را چگونه  تعمیر کنیم

تعمیر سوکت شارژ گوشی یکی از مهمترین مشکلات در تلفن همراه می باشد. تعمیر موبایل به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات موبایل در کرج و تهران، هر روزه تعداد زیادی مراجعه کننده دارد که مشکل گوشی خود را عدم شارژ شدن گوشی، عدم شناسایی دستگاه تلفن همراه توسط کامپیوتر (مشکل در شناسایی USB گوشی)،

تعمیر سوکت شارژ گوشی

عدم اتصال کابل OTG (خرابی سوکت شارژ) به تلفن همراه و شناخته نشدن USB توسط گوشی و مسایلی این چنینی دست عنوان می کنند. به همین دلیل بر آن آمدیم تا مطلبی را برای روشنگری علل رخداد مشکل در سوکت شارژ گوشی و روش های پیشگیری از بروز این مشکل ارائه دهیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه گوشی های موبایل و تبلت را رجیستر کنیم

چگونه گوشی های موبایل و تبلت را رجیستر کنیم

همانگونه که می دانید چند وقتی است که طرح رجیستر کردن موبایل و تبلت (و تمامی دستگاههای سیمکارت‌دار) از سوی دولتمردان ارائه و اجرایی شده است تا با این کار به وضعیت نابسامان قاچاق تلفن های همراه و سایر دستگاه های هوشمند ارتباطی پایان داده شود.

رجیستر کردن

رجیتسر کردن موبایل و سایر گوشی ها و دیوایس های هوشمند در واقع چیزی نیست جز ثبت گوشی تازه خریداری شده در شبکه های مخاربراتی. بدین ترتیب افرادی که گوشی جدیدی خریداری می‌کنند، می بایست جهت ثبت آن در شبکه مخابراتی اقدام کنند تا گوشی خریداری شده بتواند با توجه به نوع سیمکارت به شبکه مخابراتی ایران متصل شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری