درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونه گوشی اندروید را به روز رسانی کنیم

گوشی ها و تبلت های اندرویدی را می توان از منوی تنظیمات شان به روز رسانی کرد. به روز رسانی نرم افزار اندروید می تواند به بهبود ویژگی های جدید و بهبود عملکرد، و کمک به حفظ امنیت شما از تهدیدات امنیتی کمک کند.

۳۳۹۹۴_۷۷۳

اگر به روزرسانی اندروید برای دستگاه شما در دسترس باشد، می توانید آن را در منوی تنظیمات تلفن یا تبلت خود مشاهده کنید. فقط به این دلیل که یک نسخه ی جدیدتر از اندروید وجود دارد، به این معنا نیست که این نسخه برای دستگاه شما نیز عرضه شده باشد. ممکن است هیچوقت برای دستگاه شما برخی نسخه ها عرضه نشوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه تماس ها را در گوشی اندروید ذخیره کنیم

بل از توضیح دادن چند و چون  انجام این کار لازم است به مسائل قانونی مرتبط با ضبط تماس بپردازیم.ابتدا باید این نکته را ذکر کنیم که ضبط تماس در تمامی کشورها غیر قانونی است؛ بنابراین باید بررسی کید که چه قوانینی در منطقه محل زندگی شما در این رابطه وضع شده است.

۱۴۹۶۱۶۶۲۰۰-picsay-650×300


در آمریکا طبق قوانین فدرال بر اساس منطقه ای که در آن زندگی می کنید  در پاره ای از موارد باید  دو سازمان را از کاری که می خواهید انجام دهید باخبر سازید.  درحالی که برای سایر افراد و مناطق دیگر یک سازمان کافیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه تبلت نکسون 7 را باز وتعمیر کنیم

همیشه برای اینکه بار اول یک تبلت را میخواهیم باز کنیم لازم است یک بار ببینیم تا اشکالی بیشتر برایش بوجود نیاید. کسانیکه میخواهند کار تعمیرات تبلت را شروع کنند لازم است یا روی تبلت خراب تمرین کنند یا توسط فیلم باز کردن تبلت و تصاویر تجربه خود را بالا ببرند.

بازکردن قاب تبلت


آموزش تعمیر تبلت نکسوس

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

ﺁﯼ ﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﭼﺴﺒﯽ را چگونه از روی برد تعویض کنیم

ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺗﻌﻤﯿﺮﮐﺎﺭﺍﻥ در تعمیر آی سی ها به ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦآن ها ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﺷﺎﻫﺪ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﺪﻥ ﮔﻮﺷﯽ ﻭ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ. در اصل IC های چسبی



آموزش ﻧﺤﻮﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﯼ ﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﭼﺴﺒﯽ

ﺍﺑﺘﺪﺍ ﯾﮏ ﮐﺎﺗﺮ ﯾﺎ ﭘﻨﺲ ﻧﻮﮎ ﺗﯿﺰ ﺟﻬﺖ ﮐﻨﺪﻥ ﭼﺴﺐ ﻫﺎ ﺗﻬﯿﻪ ﮐﻨﯿﺪ.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه قفل گوشی اندروید را باز کنیم

فراموش کردن رمز یا اشتباه وارد کردن آن از اتفاقاتی هستند که احتمال رخ دادن آن در مدت زمانی که از گوشی هوشمند استفاده میکنید بسیار بالا است،


در ادامه آموزش تعمیر گوشی اندروید که به صورت تصویری و قدم به قدم حذف، رد شدن و باز کردن صفحه قفل (Lock Screen) دستگاه های اندروید (گوشی،تبلت و..) که شامل رمز عبور یا پترن (Pattern) برای ورود میباشد را بررسی میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

قبل از تحویل دادن گوشی به تعمیرکار چه کاری انجام دهیم

گوشی های هوشمندی که اکنون به یکی از ضروری ترین ابزارهای زندگی امروزی تبدیل شده اند در معرض آسیب های بسیاری قرار دارند.

کاربرد تلفن همراه پس از ورود گوشی های هوشمند به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرد و دیگر یک تلفن همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام را عهده دار نیست.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری