درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟

بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟

بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی از فروش آنان نیز به وی اختصاص یابد.

بازاریابی شبکه‌ای یا هرمی

به دلیل فعالیت‌های مخرب بسیاری از گردانندگان کسب و کارهای شبکه‌ای، فعالیت هرمی و شبکه‌ای در برخی کشورها ممنوع و خلاف قانون شمرده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

روش رایگان کسب درآمد از اینترنت بدون هرگونه سرمایه گذاری

روش رایگان کسب درآمد از اینترنت بدون هرگونه سرمایه گذاری

اگر به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید و هیچ سرمایه ای هم ندارید نگران نباشید. در این مقاله 14 روش برای کسب درآمد اینترنتی آورده شده که برخی از آنها به استثناء هزینه اتصال به اینترنت به هیچ هزینه دیگری نیاز ندارند. امیدوارم در زمان کودکی از پدرتان یک کامپیوتر هدیه گرفته باشید!

 

سپری کردن زندگی به عنوان یک وبلاگ نویس تازه کار ، بسیار دشوار است به ویژه اگر کار روزانه نداشته باشید یا برای این که تمام وقت خود را صرف تولید محتوا کنید ، از کار خود استعفا داده باشید. وبلاگ نویسی به زمان ، صبر ، عزم و اراده ، نظم ، استراتژی و قابلیت های خوب نوشتن ،  نیاز دارد. زمانی که شما درحال ایجاد وب سایتی به منظور کسب درآمد بالا هستید ( بیایید واقع بین باشیم! اکثر افراد برای کسب درامد آزادانه و بدون نیاز به کارکردن در شرایط بسیار سخت و دشوار ، اقدام به طراحی سایت حرفه ای می کنند ) و می خواهید از این طریق ثروت زیادی به دست آورید، برای پرداخت صورتحساب ها و گذراندن دوران پرتکاپو ، باید تلاش کنید که همواره به طریقی کسب درآمد کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری