جنبش Freemium ، آفیس رایگان برای موبایل
از این پس مایکروسافت Office برای همه گوشی های هوشمند و تبلت ها رایگان خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه ای که تا پیش از این پرداخت می کردند به راحتی فایل های آفیس خود را در موبایل و تبلت ویرایش کنند.

معرفی برنامه آفیس رایگان برای موبایل

یکی از برنامه های معروف و محبوب مایکروسافت در میان کاربران و طرفدارای این برند، متعلق به برنامه آفیس است که یکی از برنامه های لازم در هر سیستم عامل می باشد و حتما ما به آن نیاز پیدا می کنید که این نیاز درمیان دانشجویان بسیار بیشتر و بیشتر است. از این رو این برنامه تنها برای تعداد محدودی سیستم عامل طراحی و عرضه نشده اند و می توانید به راحتی تمام آنرا در هر سیستم عاملی همانند ویندوزفون، اندروید،آیفون، آیپد، مک، ویندوز و... نصب کنید که به مرور می تواند بسیار کاربردی و جالب باشد.آفیس

آفیس

اما در این میان برنامه های متعددی برای اجرای فایل های ورد، اکسل، پاورپوینت و... وجود دارند که ممکن است در هنگام دانلود آنها دچار ابهام شوید که آی می توانند مشکل شما را برطرف سازند یا خیر؟ از این رو در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با برنامه کاملا رایگان که می توانید به کمک آن تمام کارهای خود را انجام دهید را آشنا سازیم. همراه ما باشید.

آفیس برای موبایل

برنامه همه کاره WPS Office مناسب برای سیستم عامل های مختلف 

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر یک از ما در هنگام نصب برنامه های آفیس بصورت تکی در کامپیوتر مواجه شویم، حجم زیاد آنها است که به مرور می تواند باعث پر شدن حافظه اسمارت فون شود و با پیغام پر شدن حافظه گوشی که قطعا برای هیچ یک از ما خوشایند نیست، روبرو شویم. از این رو ما به شما برنامه به روز و کاربردی را معرفی خواهیم کرد که توانایی های متعددی دارد و می توانید با استفاده از آن تمامی کارهای روزمره خود را انجام دهید.
نام این برنامه پرکاربرد، " WPS Office " می باشد که با حجم 37 مگابایت می تواند تمام کارهای روزمره شما با آفیس را انجام دهد که حدودا حجم آن کمتر از حجم برنامه ورد است.

از مهم ترین ویژگی های برنامه " WPS Office " می توان به موارد ذیل اشاره کرد ؛

آفیس رایگان برای موبایل وتبلت

برنامه WPS Office با قابلیت نمایش و ویرایش ورد

  1.  نمایش و تبدیل فایل PDF به فرمت ها مختلف
  2. نمایش و ویرایش فایل ورد
  3. نمایش و ویرایش فایل پاورپوینت
  4. نمایش و ویرایش فایل اکسل
  5. قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری Cloud Drive
  6. قابلیت اشتراک گذاری آسان فایل ها با سیستم عامل های دیگر
  7. پشتیبانی از 51 زبان زنده در دنیا