درامدهایی که میلیونی از اینستاگرام بدست می اید

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

چگونه پوستی شاداب داشته باشیم


باید بدانیم که شاداب شدن پوست در عرض یک روز امکان پذیر نیست. اما شاید دانستن این موضوع برایتان تعجب آور باشد که می توانید پوست خود را در مدت کوتاه یک ماه بهبود ببخشید. یک ماه مدت زمان لازم برای جایگزین شدن سلولهای جدید به جای سلولهای قدیمی است. این توصیه ها را در مراقبت از پوست خود به کار بگیرید تا در مدت بسیار کوتاهی پوست شادابی داشته باشید.اول با ماساژ دائمی کار خود را آغاز کنید.

سلولهای مرده
درمان ماساژی سلولهای مرده انباشته روی پوست شما را از بین می برد. به گفته دکتر «لیدیا ایوانس» از دانشگاه کلمبیا اگر این سلولهای مرده از بین نروند، منافذ پوست را می بندند و موجب بوجود آمدن جوش می شوند.سپس مولتی ویتامین بخورید. به گفته دکتر «نیکولاس لوو»، از دانشکده پزشکی یو سی ال ای، خوردن مولتی ویتامین بهترین راه برای تکمیل رژیمی است که شامل مواد غذایی کافی نیست.پوست زیبا چهره برای اغلب افراد به خصوص خانم ها از اهمیتی زیادی برخوردار است تا جایی که برخی افراد هزینه های زیادی برای زیبایی صرف می کنند برخی لک هاو چین و چروک صورت تحت تاثیر سن به وجود آمده همچنین یکی دیگر مواردی که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد جوش ها، آکنه ها و اسکار های پوستی است.

یکی از بهترین راه کارها برای زیبایی پوست استفاده از مواد طبیعی و ارزان خانگی است که هیچ عوارض جانبی در کوتاه مدت و بلند مدت باقی نمی گذارند.

ما به شما چند ماسک صورت خانگی را که می تواند موجب صاف شدن، جوانی، درخشش و زیبایی آن شوند معرفی می کنیم:

ماسکی که جوش ها و آکنه ها را ناپدید می کند


1. دارچین، لیمو، عسل و جوزهندی
دارچین به دلیل خواص ضد میکروبی عالی آن موجب کاهش اثرات عفونت های باکتریایی پوست شده، جوز هندی نیز کمک می کند جای جوش ازبین برود زیرا دارای خواص ضد التهابی است، عسل خالص و لیمو به دلیل خاصیت ضد باکتریایی در بهبود آکنه بسیار موثر است.

مواد تشکیل دهنده، آماده سازی و کاربرد:
1 قاشق چای خوری عسل خالص
1 قاشق چای خوری آب لیمو
1/2 قاشق چای خوری دارچین
1/2 قاشق چای خوری جوز

همه مواد تشکیل دهنده را مخلوط کرده تا زمانی که یک خمیر بدست بیایید و در صورتی که پوست شما حساس است می توانید آب لیمو را رقیق کنید.

خمیر به دست آمده حاصل از ترکیب را حداکثر 30 دقیقه بر روی صورت خود قرار داده اگر احساس سوزش کردید این زمان را تا 10 دقیقه کاهش دهید. ماسک را با آب گرم شسته و کرم مرطوب کننده پس از آن بر صورتتان بزنید.

 

راههای داشتن پوست زیبا

یکی از بهترین راه کارها برای زیبایی پوست استفاده از مواد طبیعی و ارزان خانگی است

 

ماسکی که به طرز معجزه آسا پوست را مرطوب می کند


2. زردچوبه و آلوئه ورا
زردچوبه و آلوئه ورا تامین کننده مواد مغذی ، آنزیم ها و پلی ساکارید برای پوست است که در سم زدایی پوست شما و در حفظ رطوبت آن کمک کننده است.

یک قاشق چای خوری آلوئه ورا را با مقداری زردچوبه با هم مخلوط کرده تا به هم چسبیده و حالت خمیری پیدا کرده و حدود 20 دقیقه بعد با آب گرم بشویید.

قرمزی پوست را با این ماسک از بین ببرید


3.شیر و عسل خالص
شیر و عسل خالص را با هم ترکیب کرده و ماسک به دست آمده را بر روی صورت بمالید این ماسک پوست قرمز و تحریک شده را تسکین می دهد.

مواد تشکیل دهنده، روش آماده سازی و کاربرد:
1 قاشق غذا خوری ماست یا شیر
1 قاشق غذا خوری عسل خالص

عسل خالص و ماست یا شیر را به طور کامل با هم ترکیب کرده و با استفاده از یک توپ پنبه آن را بر روی صورت خود بمالید و پس از ١٥ دقیقه آن را بشویید.

پوستتان را آبرسانی کرده و از شر جوش ها خلاص شوید


4. موز و آووکادو
این دو ماده بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های ضروری پوست را تامین می کند.

موز را به قطعات کوچک خرد کرده وبا آووکادو درمخلوط کن ترکیب کنید شما می توانید به این مخلوط عسل خالص نیز اضافه کرده و پس از 30 دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید این ماسک موجب مرطوب شدن پوست و محو شدن جای جوش می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه درفروشگاه اینترنتی خود مشتریان وفادار جذب کنیم

چگونه درفروشگاه اینترنتی خود مشتریان وفادار جذب کنیم

موفقیت هر کسب وکاری در گرو مشتریان وفادار و جلب اعتماد مشتری جدید می باشد این امر در فروشگاه های اینترنتی اهمیت دوچندان دارد زیرا مشتری شما فقط با تکیه بر اعتماد و صداقت  شما دست به خرید کالای میزند که تا قبل از دریافت آن نمی تواند لمس کند و فقط از روی چند تصویر آن را انتخاب می کند در صورتی که می تواند همان کالا را از بازار تهیه کند و بدون هیچ معطلی آن را دریافت و استفاده کند پس یکی از معضلات فروشگاه های اینترنتی جذب و مورد اعتماد قرار گرفتن از سوی مشتریان خود می باشد . که به این منظور  راهکارهایی وجود دارد که با بکار بستن آنها می توانید اعتماد بیشتری در بین مشتریان قدیم و جدید خود داشته باشد که عبارتند از:

1.نماد اعتماد الکترونیکی:

افرادی که دارای فروشگاه های اینترنتی هستند باید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنند این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تحت نظارت  وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران است ونشان دهنده ی این است که دولت از شما حمایت می کند و تجارت شما تحت نظارت می باشد .

  1. تهیه هاست مناسب:

یک وب سایت معتبر باید به صورت شبانه روزی در دسترس کاربران باشد بنابراین شما باید در انتخاب هاست دقت کافی را داشته باشید و هاستی را تهیه کنید که به دلایل مختلفی با قطعی مواجه نباشد  و یا فضای مناسبی را به شما داده باشد که وب سایت شما به صورت مداوم از دسترس کاربران خارج نشود. اگر وب سایتی قطعی زیادی داشته باشد مطمئناً مورد اعتماد کاربر نمی باشد.

  1. داشتن سرویس SSL :

SSL  مخفف عبارت   Secure Socket Layer  می باشد .راه حلی جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده است که توسط شرکت Netscape ارایه شده است.

شما در صورتی که در فروشگاه اینترنتی خود امکان عضویت به کاربران داده اید حتماً این سرویس را از شرکت هاست تان خریداری کنید.همانطور که گفته شد این سرویس 3 کار انجام می دهد، تأیید هویت سرویس دهنده و سرویس گیرنده و ارتباطات رمز شده بین این دو سرویس که مانع افشای اطلاعات شخصی کاربران در مقابل هکرها خواهد شد .

4.تعبیه صفحات ارتباط با ما و درباره ما :

در وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود حتماً ًصفحه ای به نام ارتباط با ما داشته باشید که در آن اطلاعات تماس از قبیل تلفن و ایمیل وصفحات اجتماعی در صورت وجود  و اطلاعات مکانی آدرس شرکت و یا دفتر خود و حتی کروکی محل کار خود را قرار داده باشید. همچنین صفحه ای به نام درباره ما که اطلاعات کامل و جامعی در مورد کسب و کار خود  و خودتان و علت اینکه باید مشتریان به شما اعتماد کنند  قرار دهید این صفحه می تواند یک صفحه اعتماد سازی باشد.این دو صفحه  به شدت مورد استقبال کاربران می باشد و باعث جذب آنها می شود.

 

5.با پست قرارداد ببندید :

هنگامی که شما با پست قرار داد می بیندید برای مشتری مزایای زیادی دارد یکی اینکه مشتری با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از عدم تحویل جنس برای خرید اقدام می کند. دوم اینکه مشتری می تواند پس از دریافت کالا وجه خود را پرداخت کند. سوم اینکه کالا خیلی راحت به دست مشتری  در محل کار یا منزل  می رسد.

  1. امکان رجوع کالا ودریافت پول در صورت نارضایتی :

وقتی شما در


ذکر می کنید که در صورت نارضایتی می توانید کالا را برگردانید و وجه خود را پس بگیرید اعتماد مشتریان را بالا می برید و آنها متوجه می شوند که شما به کالای خود اطمینان دارید. در مورد ارجاع کالا می توان گفت از هر هزار مشتری یک نفر کالا را ارجاع میدهد.

  1. ضمانت کالا :

استفاده از نمادهایی که  تجارت  و محصول شما را تضمین کند مثل نماد اعتماد الکترونیکی و یا گارانتی های محصولات

که این نمادها باید در تمام صفحات سایت به گونه ای که در معرض دید باشد قرار گیرد.  با اینکار مشتری به تجارت و کالای شما اعتماد میکند.

8.در اختیار قرار دادن  روش های پرداخت مختلف :

شما باید به یاد داشته باشید که کاربران با سلیقه ها و طرز فکرهای  مختلف به سایت شما مراجعه میکنند شاید برای بعضی از مشتریان پرداخت آنلاین به هر دلیلی مقدور نباشد و یا تمایل داشته باشند پس از دریافت کالا وجه خود را پرداخت کنند و یا وجه خود را از طریق سیستم کارت به کارت پرداخت کنند پس باید روش های پرداخت مختلفی را برای مشتریانتان در نظر بگیرید.

  1. نبود لینک خراب:

منظور از لینک خراب یا شکسته این است که هنگامی که مشتری در سایت شما بر روی آن لینک کلیک میکند با خطا مواجه شود شما باید تمام لینک های مربوط به صفحه تان را چک کنید که مشکلی نداشته باشد زیرا این مشکل باعث بی اعتمادی مشتریان به شما می شود.

  1. پشتیبانی 24 ساعته :

یکی از کارهای که برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاه اینترنتی  باید بکنید این است که هر روز به ایمیل ها و پیام های که مشتریان برایتان ارسال می کنند پاسخ دهید ممکن است دیر پاسخ دادن شما به پیام و یا ایمیل های مشتری اورا از خرید منصرف کند همچنین شما باید از لحظه سفارش کالا تا تحویل کالا مشتری خود را ساپورت کنید و او را در جریان مراحل کار قرار دهید.

  1. با مشتری خود رو راست باشید:

به تمام مشخصات کالای تان آگاهی داشته باشید مزایا و معایب آن را ذکر کنید حتی می توانید محصول خاصی را با شرایط موجود مشتری به او  پیشنهاد دهید حتی اگر سود کمتری ببرید. این صداقت شما باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

 

12.سیستم رأی گیری محصولات:

این سیستم باعث می شود که مشتریانتان بتوانند از نظرات مشتریان قبلی در مورد کالاها مطلع شوند و تصمیم بهتری بگیرند.همچنین شما می توانید محصول خود را با ذکر تعداد فروش و یا بازدید از صفحه به نمایش بگذارید که خود باعث جلب توجه و اعتماد مشتری می شود.

13.امکان ثبت دیدگاه:

حتی شما می توانید فضای در

خود داشته باشید که افراد نظرات خود را درباره  کیفیت محصولات و خدمات  شما دهند حال اگر این دیدگاه ها مثبت هم باشد باعث جذب بیشتر مشتریان جدید  خواهد شد و با اینکار اعتماد مشتریان را به خود جلب می کنید.

  1. در صورت امکان در فروشگاه خود صفحه انجمن داشته باشید:

راه اندازی این صفحه یکسری دشواری های دارد و ممکن است تا افراد زیادی عضو این صفحه شوند زمان زیادی ببرد. اما اگر این کار برای شما میسر شود این صفحه با کمک مشتریانتان اداره می شود که باعث ایجاد اعتماد و وفاداری مشتریان در زمینه کاری شما خواهد شد.

15.داشتن وبلاگ :

شما می توانید در صفحه وبلاگ خود با ارائه اطلاعات و مطالب مفید در زمینه های مرتبط  این حس را به مشتری دهید که یک تیم قدرتمند و فعال در پشت این فروشگاه در حال فعالیت هستند داشتن وبلاگ تخصصی باعث بالا رفتن اعتماد مشتریان به فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

16.ظاهر و طراحی به روز  فروشگاه

کاربران شما افرادی دقیق و زیرک هستند آنها هنگامی که به فروشگاه شما وارد می شوند به طراحی سایت شما دقت می کنند که به چه صورت میباشد و آیا این اواخر تغییری در ظاهر سایت خود داده اید یا خیر.  شما باید هنگام طراحی یا تغییر ظاهر فروشگاه تان به رنگ بندی و تبلیغاتی که در سایت قرار می دهید توجه کافی داشته باشید گاهی رنگ بندی های نامناسب و یا تبلیغات متحرک باعث آزار مشتری می شود که موجب عدم اعتماد و توجه او می شود.

17.از اصطلاحات عامیانه استفاده نکنید

گاهی استفاده از عبارات کودکانه ویا عامیانه و یا غلط نوشتن کلمات تأثیری منفی بر کسب وکار شما دارد سعی کنید در تولید محتوی وب سایت خود از دستور زبان و نگارش خیلی خوبی بهره ببرید.

18.داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی

با توجه به امکانات و تعداد بی شمارکاربران شبکه های اجتماعی شما می توانید در مدت کوتاهی به محبوبیت برسید همچنین هنگامی که یک مشتری جدید به وب سایت شما مراجعه می کند قبل از خرید مایل است که  اطلاعات بیشتری در مورد کسب وکار و محصولات شما پیدا کند که مطمئنا برای رسیدن به این  هدف در شبکه های اجتماعی به ستجومیپردازد

اما در صورتی که شما از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنید باید نکته ای را مد نظر داشته باشید وآن این است که شما باید این صفحات را به صورت منظم به روز کنید در صورتی که مدت مدیدی اینکار رانکنید مشتریان شما فکر میکنند که کسب وکار شما تعطیل شده است.

در فروشگاهان، شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی با تمامی امکانات بالا داشته باشید و یک فروش عالی را تجربه نمایید.

فعال نگه داشتن

کسب و کار

همانگونه که می‌دانید امروزه شبکه‌های اجتماعی تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها و جذب مشتری دارند. با پیدایش گوشی‌های هوشمند نیز مردم ساعت‌ها از وقت خود را صرف فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. از این رو فعال نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی کسب و کارها، باعث می‌شود تا مردم از اخبار جدید برند محبوب خود باخبر باشند. این کار باعث جذب مشتری وفادار می‌شود. از سوی دیگر از آنجایی که امکان برقراری ارتباط و تعامل با مشتری در شبکه‌های اجتماعی ساده‌تر است. امکان پیش‌بینی نیازهای مشتری نیز بیشتر می‌شود.

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند مردم ساعتها از وقت خود را صرف فعالیت در رسانه‌های اجتماعی می‌کنند. از این رو به روز نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی تاثیر به سزایی در جذب مشتری وفادار برای برندها دارد.

برقراری ارتباط با مشتری برای یادآوری

برقراری ارتباط با مشتریان به شکل‌های مختلفی می‌تواند انجام گیرد. از آنجایی که اطلاعات تماس با مشتری هر کسب و کاری در CRM آن موجود است. برقراری تماس تلفنی، ایمیلی، تلگرامی و … با مشتریان سبب ایجاد حس مثبتی نسبت به آن کسب و کار در مشتریان می‌شود. هر کسب و کاری باید به کمک استراتژی مناسبی بتواند با برقراری ارتباط سازنده اطلاعاتی را در مورد نیازهای جدید مشتری کسب کند. این اطلاعات می‌تواند در پیش‌بینی بازار و نیازهای مشتری کمک بزرگی برای کسب و کارها باشد.

تهیه هدیه کوچکی برای مشتریان وفادار

در هر کسب و کاری که فعالیت کنید مطمئنا می‌دانید که دریافت هدیه‌ی کوچکی در کنار محصول مورد نظر کمک به سزایی در ایجاد ذهنیت مثبت در مشتری و جذب مشتری دارد. این هدیه در کسب و کارها به عنوان اشانتیون نیز شناخته می‌شود. هر چه هدیه‌ همراه محصول به نوع محصولات کسب و کار نزدیک‌تر باشد تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. این هدیه باعث می‌شود که پس از گذشت زمان مشخصی از خرید محصول نیز نام برند در ذهن مشتری باقی بماند از این رو تعداد مشتری وفادار به برند افزایش می‌یابد.

مقاله مرتبط: چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟

ارائه تخفیف ویژه فصلی

در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید مطمئنا امکان ارائه‌ی تخفیف فصلی خواهید داشت. به عنوان مثال اگر فروشگاه اینترنتی در زمینه مراسم عروسی دارید می‌توانید در فصل زمستان که تعداد مراسم عروسی برگزار شده نسبت به تابستان کمتر است، تخفیف ویژه فصل به مشتریان خود ارائه دهید. تخفیف فصلی و کاهش قیمت تاثیر به سزایی در ایجاد ذهنیت مثبت در مشتری و جذب مشتری وفادار خواهد داشت.

امکان پرداخت مبلغ سفارش به شکل اینترنتی

متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی قبل از گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی امکان پرداخت اینترنتی مبلغ سفارش را ندارند. اما جالب است بدانید که این امر باعث دلسرد شدن مشتری از خرید می‌شود. زیرا پرداخت الکترونیکی پایه و اساس یک فروشگاه اینترنتی است. بنابراین اگر این امکان برای مشتری فراهم نشود در حقیقت به نیاز مشتری توجه نشده است. بنابراین برای جذب مشتری وفادار در فروشگاه اینترنتی در صورتی که امکان راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی هم ندارید می‌توانید از درگاه پرداخت زرین پال استفاده کنید.

دلیلی برای جذب مشتری وفادار ایجاد کنید

ایجاد ارتباط عاطفی و احساسی با مشتریان یکی از اصول جذب مشتری وفادار در عصر ارتباطات است. از آنجایی که در عصر ارتباطات تمام مراحل بازاریابی به سمت دیجیتالیزه شدن میل می‌کند. از این رو برقراری ارتباط احساسی و همدلی با مشتری تاثیر به سزایی در پیشبرد استراتژی بازاریابی احساسی و جذب مشتری وفادار دارد. زیرا عواطف و احساسات بخش بزرگی از تصمیم‌گیری‌های انسان در خرید را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری

در عصر بازاریابی دیجیتال جذب مشتری وفادار و یا به عبارت بهتر مشتری مداری هنر و علمی است که شالوده‌ی سال‌ها تجربه است. امروزه مشتری‌ها در کنار کیفیت بالای محصولات به دنبال همدلی و خرید اینترنتی ساده و برقراری ارتباط دوستانه با برند محبوب خود هستند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ؟


چگونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ؟ چگونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ؟ چگونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ؟ چگونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ؟ چگونه کارمزد کمترمطلب در مورد درگاه‌های پرداخت واسط اطلاعاتی کسب می کنیم و با انواع آن‌ها آشنا خواهیم شد. چکونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=189129 ... توان به آن اشاره کرد، کارمزد‌هایی که به درگاه‌های پرداخت واسط ... کارمزد کمتری ... سیستمهای مالی و تجارت آنلاین | Page 2 | انجمنهای پرشین تولز https://forum.persiantools.com/forums/سیستمهای-مالی-و... چکونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ... مقایسه درگاه های پرداخت واسط. انجمن: متمرکزکننده کسب و کارهای اینترنتی forum.shopkeeper.ir/forumdisplay.php?f=301 8/27/2017 · درگاه پرداخت sbpay.ir معتبر هست ... چکونه کارمزد کمتری به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ... درگاه‌های پرداخت واسط یا متمرکزکننده‌های پرداخت سایت‌هایی هستند که با شرکت‌های دارای مجوز PSP قرارداد می بندند و درگاه‌های پرداخت را از آن‌ها دریافت می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. یکی از مهم ترین ویژگی‌های درگاه‌های پرداخت واسط این است که برای دریافت خدمات درگاه پرداخت از آنها نیاز به مجوز‌ها و مدارک کمتری نسبت به شرکت‌های PSP وجود دارد و می توانید بدون داشتن نماد اعتماد از سایت درگاه‌های واسط خدمات درگاه دریافت نمایید. با توجه به سواستفاده‌هایی که در این درگاه ‌ها شده و سایت های زیادی از این درگاه‌ها برای فروش محصولات غیرمجاز استفاده نموده اند. نظام بانکداری ایران در سال ۹۵ سخت گیری و برخورد‌هایی بازدارنده با سایت‌های درگاه پرداخت واست انجام داده و بسیاری از آنها حتی مسدود و برای همیشه غیر فعال شده اند. تاکنون قوانین متفاوتی برای این شرکت‌ها ارایه شده، ولی به صورت کلی شیوه و نوع ادامه فعالیت‌ این شرکت‌ها در حال حاضر در ایران در حاله‌ای از ابهام بوده و باید منتظر تصمیم قطعی بانک مرکزی در مورد آن‌ها بمانیم. جومبانک قابلیت اتصال به تمام درگاه‌های پرداخت واسط را دارد، شما فقط کافیست در سایت آنها ثبت نام نمایید، بقیه کار را جومبانک انجام خواهد داد! در ادامه با نقاط ضعف و قدرد این نوع از درگاه‌ها آشنا خواهیم شد: (این موارد در سایت های مختلف متفاوت است) نقاط قوت اتصال به چند درگاه به صورت هم زمان تسویه حساب در کمتر از ۲۴ ساعت و یا به صورت آنی ضمانت برگشت وجه در صورت عدم دریافت خدمات یا سرویس نقاط ضعف دریافت کارمزد بین 0 تا 2 درصد برای هر تراکنش دریافت کارمزد برای تسویه حساب ی به یک درگاه پرداخت واسط بپردازیم ر میزان کارمزد درگاه چقدر می باشد؟ چطور می توانم "شناسه پیگیری" مربوط به یک تراکنش را بدست آورم؟ علت غیر فعال شدن درگاه اختصاصی بنده چیست؟ تسویه حساب پایا به چه صورت می باشد؟ چگونه می توانم درخواست تسویه حساب خود را لغو کنم؟ آیا این امکان وجود دارد که شماره حساب شخص دیگری را جهت تسویه وارد کنم؟ برای تراکنش‌ هایی که ناموفق اعلام شده و پول از حساب خریدار نیز کسر شده است، چه زمانی پول به حساب خریدار برگشت داده می شود؟ آیا پول واریزی مشتریان من توسط درگاه باپال، مستقیما به حساب بانکی بنده واریز میگردد؟ درگاه های باپال چه تفاوتی باهم دارند؟ چه زمانی پس از درخواست تسویه حساب، پول به حساب بنده واریز می شود؟ آیا تسویه حساب در روزهای تعطیل انجام می شود؟ موجودی حساب من کمتر از 10.000 تومان می باشد. چگونه میتوانم موجودی خود را برداشت کنم؟ آیا برای داشتن درگاه پرداخت نیازی به نماد اعتماد می باشد؟ آیا میتوان با یک نام اشتباه در باپال عضو شد؟ آیا وبلاگ ها هم می توانند از خدمات باپال استفاده کنند؟ آیا عضویت باپال، شامل هزینه است؟ مرجع رسمی رفع اختلاف کیه ؟
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل


چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل ینک در پست اینستاگرام به صورت مستقیم غیر ممکن است. کاربران برای هر بار اشتراک‌گذاری یک لینک با دیگر دوستان خود، مجبورند تا آن را در قسمت آدرس وب سایت پروفایل کاربری خود قرار داده و در کپشن یک عکس، کاربران را به لینک قابل کلیک قرار داده شده در پروفایل ارجاع دهند. در حالت کلی، تنها لینک قابل کلیک در اپلیکیشن اینستاگرام همین قسمت است. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام همچنین بخوانید : بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام خوشبختانه روش‌های دیگری وجود دارند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به اشتراک گذاری لینک دست زده و یک آدرس اینترنتی قابل کلیک را به فالوورهای خود نمایش دهند. این موارد به عنوان یک راه حل برای رد شدن از این مشکل محسوب می‌شوند و همچنان امکان قرار دادن لینک در پست اینستاگرام به صورت مستقیم وجود ندارد. با استفاده از آن‌ها می‌توانید به قابلیت ارتباط دادن یک لینک قابل کلیک در پست اینستاگرام دست پیدا کنید، اما همچنان نمی‌توان در داخل اپلیکیشن این شبکه اجتماعی و در داخل کپشن هر پست، یک لینک قابل کلیک قرار دهاد. با مطالعه ادامه مطلب بیشتر در جریان روش کار این ترفندها قرار می‌گیرید. استفاده از LinkMyPhotos (لینک قابل کلیک) با استفاده از LinkMyPhotos دیگر هر بار مجبور نخواهید بود تا لینک مورد نظر خود را در پروفایل قرار داده و در پست بعدی، مجددا آن را تغییر دهید. بعد از اینکه با استفاده از حساب کاربری خود در اینستاگرام به این وب سایت وارد شوید، می‌توانید تا سقف سه عکس را به منظور ارتباط دادن یک لینک به آن‌ها انتخاب کنید. اگر حساب کاربری پریمیوم این ابزار را به ازای پرداخت ماهیانه 4.99 دلار دریافت کنید، دیگر هیچ محدودیتی در تعداد لینک‌های قرار داده شده وجود نخواهد داشت. همچنین اگر تعداد حساب‌های کاربری شما بیش از یک مورد است، می‌توانید با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار تا سقف پنج حساب کاربری را مدیریت کنید. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام به محض اینکه تمامی لینک‌های خود را در یک محل قرار دادید، می‌بایست آدرس اینترنتی را که وب سایت LinkMyPhotos در اختیار شما قرار می‌دهد را در پروفایل خود قرار دهید. این لینک مخصوص حساب کاربری شما در این وب سایت است. وقتی فالوورهایتان به این آدرس اینترنتی مراجعه می‌کنند، تمامی پست‌های شما را می‌بینند، با این تفاوت که تمامی عکس‌های دارای لینک به صورت شفاف و مابقی به صورت تیره نمایش داده می‌شوند. به صورت عادی امکان اتصال لینک به سه عکس وجود دارد، اما با خرید اشتراک می‌توانید به تمامی تصاویر خود یک لینک اختصاصی ارتباط دهید. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام هفته گذشته گفت‌و‌گوی دنیای اقتصاد با مدیرعامل پست و اعلام خبر افتتاح پروژه خرید اینترنتی از سایت‌هایی چون آ‌مازون و eBay بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی داشت. فراهم شدن این امکان با توجه به رشد دسترسی به اینترنت در کشور تاثیرات قابل توجهی در بازار تجارت الکترونیکی ایران و حتی فعالان این عرصه خواهد داشت. برای مشخص شدن جزئیات این طرح و همچنین آشنایی با سرویس‌های جدید پستی گفت‌وگویی با شهرام حی شاد، مدیر کل ایجادوتوسعه سرویس‌های نوین شرکت پست انجام داده‌ایم که می‌خوانید. یکی از بحث‌های داغی که طی چند روز گذشته در فضای اینترنتی مطرح شد به امکان خرید مستقیم کاربران ایرانی از سایت‌های اینترنتی مانند آمازون، eBay، علی بابا و... باز می‌گردد در این خصوص قرار است دقیقا چه اتفاقی صورت گیرد؟ فعالیت در بخش تجارت الکترونیک را شرکت پست چند سالی است که پیگیری می‌کند، اما در این خصوص با یک شرکت داخلی فعال در بخش خصوصی قراردادی بسته‌ایم. این شرکت علاقه‌مند به فعالیت در بازار تجارت بین‌المللی بود.در این طرح برندمان را وسط گذاشتیم و از این شرکت برای شروع فعالیتش حمایت کردیم. هدف ما حمایت از بخش خصوصی است تا این بخش کارهای اجرایی را انجام دهد و شرکت پست نیز وظیفه نظارتی داشته باشد. نام این شرکت چیست؟ با شرکتی با نام تجاری «یاتا» قرارداد بسته‌ایم. این شرکت در حال حاضر با شرکت eBay قرارداد بسته است و در حال بستن قرار‌داد با دیگر فعالان این عرصه مانند آمازون، علی بابا و چند شرکت مطرح دیگر در این حوزه هم هست. کاربران از طریق این سایت امکان خرید و مشاهده محصولات شرکت‌های اینترنتی بین‌المللی در حوزه تجارت الکترونیک را خواهند داشت. این شرکت را چگونه انتخاب کردید و چرا به صورت عمومی شرکت پست برای گرفتن یک شریک در این زمینه اطلاع‌رسانی نکرد؟ این شرکت چند سال پیش بررسی روی این موضوع را شروع کرد و خودش به ما پیشنهاد فعالیت در این زمینه را ارائه کرد. فقط هم متمرکز بر این بحث نیست و این شرکت شریک تجاری ما در حوزه‌های الکترونیکی مانند پست الکترونیک مستقیم نیز هست. همچنین ما هیچ منعی در گرفتن شریک نداریم و در واقع در این خصوص هیچ انحصاری وجود ندارد. با سایت «یاتا» کار را شروع کرده‌ایم اما اگر فردا شرکت‌های علاقه‌مند دیگری هم باشند که استانداردهای مد نظر ما را داشته باشند با آنها نیز قرارداد می‌بندیم. با شروع به فعالیت این سامانه قرار است کالاها با چه تفاوت قیمتی به دست کاربران برسند؟ در این زمینه چه هزینه‌هایی را باید کاربران در بخش گمرکی و پستی پرداخت کنند؟ در این خصوص با گمرک مذاکرات مقدماتی را انجام داده‌ایم. برای مثال یکسری کالا تعریف و به گمرک اعلام شده است. همان‌طور که می‌دانید طبق مقررات گمرک ورود یکسری کالا بین قیمت 50 تا 80 دلار از هزینه گمرکی معاف است و ما هم سعی می‌کنیم این میزان کمتر نشود. اما اگر قرار است فردی 10 نوع کالا سفارش دهد پس باید هزینه گمرکی آن کالا را پرداخت کند. همچنین پنلی را در اختیار گمرک قرار داده‌ایم که کالاها را قبل از سفارش و ورود به کشور ببیند و تعرفه آن را اعلام کند. برای مثال بگوید برای فلان کفش تعرفه گمرکی 10 هزار تومان است تا مشتری زمانی که می‌خواهد هزینه کالای خریداری شده خود را پرداخت کند از هزینه گمرکی، خدمات سرویس یاتا و حمل‌و‌نقل شرکت پست آگاه باشد. پس در این زمینه کاربر به جز هزینه خود کالا باید سه هزینه دیگر یعنی گمرک، هزینه حمل‌و‌نقل بین‌المللی و داخلی را پرداخت کند. هزینه حمل‌و‌نقل داخلی ما بسیار کم است و هزینه پستی داخلی را از کاربر دریافت می‌کنیم و کاری به این موضوع نداریم که مرسوله مورد نظر از خارج از کشور آمده است. انگار که مرسوله از فرودگاه امام به دست من رسیده است و من نیز آن را به دست کاربر می‌رسانم که این هزینه هم زیاد نیست. کاربران باید هزینه گمرک کشور مبدأ را نیز پرداخت کنند؟ نه نیازی به پرداخت هزینه دو گمرک نیست و کاربران تنها باید هزینه گمرک در داخل ایران را پرداخت کنند. هزینه گمرک برای هر کالای مشخصی تقریبا به چه میزانی است؛ چرا که در حال حاضر روی سایت هزینه گمرک مشخص نشده است؟ 400 کالا مشخص و به گمرک اعلام شده است و گمرک باید این کالاها را بررسی و بعد به صورت رسمی تعرفه ورود این کالاها به کشور را مشخص کند. هنوز میزان تعرفه گمرکی در دست بررسی است و فعلا و در مرحله اول کالاها وارد کشور و توسط گمرک ارزیابی و بعد میزان تعرفه گمرکی اعلام می‌شود. با توجه به اینکه هنوز تعرفه گمرک مشخص نشده اگر کاربری کالایی را سفارش دهد چگونه باید حق گمرک خود را پرداخت کند؟ به صورت دومرحله‌ای یعنی هنگام تحویل مرسوله اگر کالای خریداری شده دارای عوارض گمرکی باشد باید آن را به مامور پست پرداخت کند. تاکید می‌کنم که هنوز در این مرحله از طرح ارزیابی برای گرفتن میزان تعرفه گمرک تعیین نشده اما براساس شواهد و گزارش‌ها، گمرک از بیش از 80 درصد کالاهایی که وارد کشور می‌شوند حق گمرک نمی‌گیرد. در واقع اگر کالایی بین 50 تا 80 دلار قیمت داشته باشد به این کالا عوارض گمرک نمی خورد. محدودیتی در ورود کالا نیز وجود دارد و آیا کالاهای ممنوعه‌هم مشخص شده است؟ هر نوع کالا از پوشاک گرفته تا کالاهای الکترونیکی امکان ورود به کشور را دارند. هر محصولی که در سایت یاتا دیده می‌شود ممنوعه نیست. جلوی فروش کالاهای ممنوعه سایت‌های خارجی که طبیعتا با ضوابط کشور ما نمی‌خواند را از همان ابتدا می‌گیریم. تمام جنس‌های موجود در این سایت‌ها در صورتی که جزو کالاهای ممنوعه نباشند قابل مشاهده و خرید از سوی کاربران ایرانی است. البته در فاز اول، همه محصولات این سایت‌های بین‌المللی قابل مشاهده و خرید برای کاربران نیست و هماهنگی‌های لازم با وزارت ارشاد، گمرک و سایر نهادهای ذی‌ربط را می‌‌خواهد. براساس تجربیات برخی کاربران آنها اعلام می‌کنند که شرکت پست اجازه جابه جایی دو کالای مشابه را نمی‌دهد. برای مثال اگر کاربری دو گوشی همراه سفارش داده باشد این شرکت تنها اجازه حمل و ارسال یک گوشی به گیرنده را می‌دهد. درست است؟ اصلا این مباحث به شرکت پست ارتباط پیدا نمی‌کند. مبادی ورود کالا به کشور مربوط به گمرک کشور است و با تشخیص گمرک این نقل و انتقال صورت می‌گیرد. شرکت پست با مباحث تجاری کاری ندارد. مباحثی که این شرکت با آن درگیر است در حد هدایا و سوغات است و بنابراین معنی ندارد که دنبال این موضوع باشد که کاربران یک شلوار سفارش بدهند یا دو عدد. از طرف گمرک برای ورود چند نمونه از یک کالا هماهنگی لازم به وجود آمده است؟ گمرک عوارض خودش را می‌گیرد و در نهایت اجازه ورود کالا را می‌دهد. چرا یک شرکت واسطه را برای انجام خرید اینترنتی بین‌المللی توسط کاربران ایرانی انتخاب کرده‌اید و شرکت پست به صورت مستقیم وارد فعالیت در این خصوص نشده است. به نظر شما حضور یک شرکت واسطه باعث تحمیل هزینه بالاتر به کاربران نمی‌شود؟ در هیچ کشوری از دنیا مرسوم نیست که شرکت پست به صورت مستقیم وارد انجام چنین فعالیت‌هایی شود. وظیفه شرکت پست فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز این حوزه است تا براساس این زیرساخت‌ها اقدام به حمل‌و‌نقل و توزیع مرسوله‌های پستی کند. برای راحت شدن مراحل کار و خارج شدن از دست‌اندازهای اداری و پیشبرد کار با سرعت بیشتر، معقولانه بود که از یک شرکت بخش خصوصی استفاده کنیم. برخی سایت‌های اینترنتی حاضر به فعالیت با شرکت‌های واسطه‌ای نیستند. برای مثال براساس اطلاعاتی که روی سایت آمازون آمده است این شرکت برای فروش کالاهای خود حاضر به همکاری با شرکت‌های واسطه نیست. این‌گونه نیست. در خیلی از کشورهای دنیا آمازون نمایندگی رسمی دارد که این نمایندگی‌ها هم خصوصی هستند. همچنین یک نماینده هم در یک کشور ندارد. برای مثال در ترکیه این شرکت 7 یا 8 نمایندگی دارد. برای این شرکت فرق نمی‌کند که با یک شرکت واسطه‌ای کار کند یا با شرکتی مانند پست. این شرکت تنها به دنبال فروش محصول و سودش است. در دوران تحریم هم کاربران می‌توانستند از طریق یک واسطه‌هایی خرید از سایت‌های اینترنتی مانند آمازون، علی بابا و.. را انجام دهند. قرار است با ارتباط رسمی با شرکت‌های اینترنت بین‌المللی چه اتفاقی رخ دهد و چه تغییری ایجاد شود؟ تفاوت اصلی نحوه خرید است. اینکه دیگر کاربران نیاز به تهیه مسترکارت از راه‌های سخت و پیچیده ندارند و با همین کارت‌های بانکی فعلی خود می‌توانند از این سایت‌ها کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند. این کار تا چه حد روی هزینه و زمان ارسال کالا برای کاربران تفاوت ایجاد می‌کند؟ بستگی دارد. سعی خودمان برای ارسال هرچه سریع‌تر مرسولات کاربران در این خصوص را انجام‌ داده‌ایم. برای مثال رایزنی‌هایی با پست ترکیه داشته‌ایم. همچنین با یک یا دو شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی نیز وارد مذاکراتی شده‌ایم تا سرعت ارسال مرسوله به گیرنده را افزایش دهیم. در مدل پایلوتی که اجرا شده است دو مدل زمینی و هوایی وجود دارد که قیمت‌های متفاوتی نیز برای کاربران دارند. اما به دنبال این هستیم که با یک مدل انتخابی کالاها با قیمت مناسب و سرعت بیشتر به دست کاربران برسند. اگر کالایی امروز به دست پست برسد حداکثر روز بعد آن را توزیع می‌کنیم. سایت یاتا امتیاز خاصی را در اختیار کاربران ایرانی برای کاهش هزینه‌هایشان نمی‌گذارد؟ چرا که برای مثال سایتی مانند علی بابا تمام هزینه‌های پستی مرسولات کاربران خود را پرداخت می‌کند. خود شرکت پست سعی کرده است که کمترین هزینه را دریافت کند و فقط هزینه حمل‌و‌نقل داخلی را از کاربران خود بگیرد. به نظر شما این نوع روش خرید با توجه به هزینه‌های حمل‌و‌نقل، گمرک و... برای کاربران مقرون به صرفه است؟ فراهم کردن امکان خرید از سایت‌های اینترنتی بین‌المللی در مقایسه با خرید از داخل کشور چه مزیتی دارد؟ در حال حاضر کالاهایی در سایت یاتا وجود دارد که در بازار داخلی به راحتی پیدا نمی‌شود. اما به طور کلی ما با بستن قرارداد با شرکت‌های بین‌المللی تجاری که در بخش حمل‌و‌نقل فعالیت می‌کنند در حال مذاکره برای کاهش هزینه حمل‌و‌نقل بین‌المللی هستیم و همچنین منتظر اجرای فاز اول این طرح هستیم و گرفتن بازخورد نظر کاربران و خریداران. شاید با دریافت این نظرات و برای ایجاد مزیت رقابتی بازنگری کلی روی طرح خود داشته باشیم. طرحی هم برای صادرات کالاهای سایت‌های اینترنتی ایرانی به خارج از کشور در دست دارید؟ نگاه ما نگاه دوطرفه است یعنی ما فقط به دنبال واردات کالا نیستیم و طرحی هم برای صادرات در این زمینه داریم. اما در فاز اول به دنبال این هستیم که محصولات آن سوی آب که برای کاربران ایرانی جذاب است را وارد کشور کنیم. در نهایت در قدم بعدی محصولات خاص کشور مانند زعفران، پسته، صنایع دستی و... هم برای کاربران کشورهای خارجی صادر شود. به نظر شما فعالیت شرکت‌های اینترنتی بین‌المللی جلوی رشد شرکت‌های اینترنتی ایرانی را نمی‌گیرد؟ در این زمینه کاربر است که انتخاب می‌کند اگر زمان و قیمت برایش مهم است طبیعی است که از سرویس‌دهنده‌های ایرانی این بازار استفاده می‌کند تا آمازونی که در خوشبینانه ترین حالت با 5 روز تاخیر کالا را به دستش می‌رساند. همچنین با تغییرات قیمتی شرکت‌های ایرانی می‌توانند بازار خود را داشته باشند. چگونگی لینک شدن سایت به سایت پست برای پرداخت در محل forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=72838 6/11/2015 · سلام دوستان عزیز من سایتم با اسکریپت اوپن کارت هست و برای سرویس cod به شرکت پست مراجعه کردم ... پارس پیک - Pars Peik - ارائه سرویس پرداخت در محل (خرید ... www.p24.ir/overview چگونگی ارسال نام ... حتی در زمانی که به اینترنت ... و پرداخت در محل را برای خریداران ... Aftabgardan - چگونه سیستم پرداخت آنلاین در سایت خود راه ... aftab.cc/article/1114 آدرس و تلفن محل کار در صفحه ... ir، اتصال سایت به بانک ،پرداخت ... برای پست بعدی ... چگونگی خرید از eBay و آمازون به روایت شرکت پست | ITIRAN https://itiran.com/d/69106 در حال حاضر کالاهایی در سایت یاتا ... شرکت پست برای گرفتن یک شریک در ... به پرداخت هزینه ... پرتال شرکت ملی پست ایران www.post.ir به پرتال شرکت ملی پست ... پست وزمینه های مشترک در فضای ... سایت متعلق به شرکت ... راهنمای چگونگی پرداخت اینترنتی حق بیمه تامین اجتماعی با ... way2pay.ir/31250 آغاز همکاری شرکت ملی پست و به پرداخت ملت در ... برای پرداخت حق بیمه به ... به سایت بانک رفاه ... نحوه دانلود کردن کلیپ از سایت youtube بدون نرم افزار alvershop.com/education-download/113... ... در این روش ، پس از دریافت کالا در محل سکونت ... خود به سایت www ... شدن سایت‌ها توسط ... چگونگی به اشتراک گذاشتن لینک در فیس بوک با استفاده از پیش ... www.gooyait.com/1389/01/21/how-to-share-links-on-facebook-with... نوشتن پست به آسانی تایپ کردن در ... تبادل لینک در صورت تمایل برای ... در وبلاگ یا وب سایت ... آموزش چگونگی ارسال ایمیل در سایت یاهو www.onlinestan.com/tag/آموزش+چگونگی+ارسال... ... به سایت از ایــن لیـــنک ... چگونگی ثبت سایت جدید در ... برای مثال اگر شما در سایت ... راهنمای پلمپ دفاتر تجارتی قانونی (دفتر روزنامه و کل ... saberiali.blogsky.com/1392/12/28/post-823/... وی در تشریح چگونگی این ... را از طریق پست به نشانی ... می کنند در سایت سازمان ثبت ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback پیش‌بینی شما برای نهایی شدن و اجرای این طرح چه زمانی است؟ سایت یاتا 17 مهر به صورت رسمی افتتاح می‌شود، اما همین الان در فاز پایلوت قرار دارد و برخی از آن خرید هم کرده‌اند. شما به عنوان شرکت پست چه سهمی از سود فعالیت شرکت یاتا را دریافت می‌کنید؟ شرکت پست به عنوان یک شرکت رسمی و فعال در بخش پست نام و برند خود را وسط گذاشته و بیشتر از اینکه به فکر سود باشد به فکر ایجاد شرایط خرید راحت برای کاربران است. ما تنها پشت یاتا قرار داریم تا با حمایت‌های خود این شرکت بتواند با شرکت‌های بین‌المللی قرارداد ببندد. تنها سود ما در این بین هزینه جابه‌جایی مرسوله در داخل کشور است. یعنی شما هیچ سهمی از فعالیت شرکت یاتا در این پروژه دریافت نمی‌کنید؟ تنها در موارد خاص، چرا که شرکت یاتا با برند ما می‌تواند با شرکت‌های بین‌المللی تجاری قرارداد ببندد و استفاده از نام ما باعث آسان‌تر شدن و تسهیل قرارداد‌های بین‌المللی این شرکت می‌شود. به همین خاطر در جریان بستن این قراردادها درصدی به شرکت پست می‌رسد. میزان این درصد چقدر است؟ ارائه این اطلاعات جزو اطلاعات محرمانه شرکت پست محسوب می‌شود. از این بحث فاصله بگیریم و سراغ فعالیت بخش سرویس‌های نوین شرکت پست برویم. این بخش چه فعالیت‌هایی را با چه اهدافی دنبال می‌کند؟ اداره کل ایجاد و توسعه راهبری سرویس‌های نوین از خرداد سال گذشته کار خود را آغاز کرد. ماهیت به وجود آمدن این اداره کل هم به این خاطر بود که شرکت پست در حال پوست اندازی است و تصمیم به بررسی و ایجاد سرویس‌های جدید پستی گرفته بود. این اداره کل با نگاه به ایجاد سرویس‌های جدید و توسعه سرویس‌های قدیمی شکل گرفته است. استفاده از هاست وب سایت خود (لینک قابل کلیک) اگر دارای یک وب سایت بوده و از طرفی به هاست آن دسترسی دارید، می‌توانید یک صفحه وب شبیه به طرح‌بندی LinkMyPhoto برای خود ایجاد کنید. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام با استفاده از این روش، در زمانی که مدیریت هاست یک وب سایت وردپرسی را در اختیار دارید بسیار ساده است. تنها کافی است یک صفحه جدید (برگه) ایجاد کرده و بر روی گزینه Add Media و سپس Create Gallery کلیک کنید. اکنون اگر عکس‌های اینستاگرام خود را از قبل در هاست وب سایت بارگذاری نکرده‌اید، این کار را انجام دهید. سپس تمامی تصاویر را انتخاب کرده و گزینه Create a new gallery را برگزینید. با این کار به یک صفحه شامل تنظیمات گالری منتقل خواهید شد. همچنین بخوانید : آموزش گزارش هک شدن اینستاگرام به منظور پس گرفتن اکانت قرار دادن لینک در پست اینستاگرام استفاده از وردپرس بهترین و حرفه‌ای‌ترین روش برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام است برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام به این روش، در ادامه باید یکی از گزینه‌های Attachment Page یا Media File را انتخاب کرده و برای Type، از منوی کشویی گزینه Square Tiles را برگزینید. اکنون می‌توانید بر روی هر یک از عکس‌های گالری کلیک کرده و در پایین قسمت Gallery Link URL، لینک مربوط به هر پست (عکس) را قرار دهید. بهتر است تا برای حفظ زیبایی و نظم و همچنین حرفه‌ای نشان دادن خود، ترتیب عکس‌ها و ستون‌های گالری را همانند اینستاگرام اصلی خود در بیاورید. یعنی تعداد ستون‌های گالری را بر روی سه قرار داده و ترتیب زمانی تصاویر ارسال شده در اینستاگرام را اینجا نیز رعایت کنید. به محض اتمام، لینک این صفحه وردپرس را در پرفایل خود قرار دهید. بهتر است آدرس اینترنتی این صفحه را ترکیبی از حروف غیر قابل حدس زدن قرار دهید، وگرنه ممکن است کاربران وب سایتتان این صفحه کاملا خصوصی را مشاهده کنند! از این پس به محض قرار دادن یک پست در اینستاگرام، این گالری وردپرس را نیز ویرایش کرده و عکس و لینک مرتبط با آن را اضافه کنید. در ویدیوی زیر روش انجام این کار به طور کامل تشریح شده است. دانلود ویدیو متاسفانه قرار دادن لینک در پست اینستاگرام با این روش در WordPress.com کارایی ندارد، چرا که نمی‌توان یک لینک دلخواه را به عکس‌های درون گالری اضافه کرد. استفاده از Bitly or Rebrandly (لینک غیر قابل کلیک) اگر ترجیح می‌دهید از یک راه حل کاملا رایگان برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام استفاده کنید، Bitly و Rebrandly دو ابزار مناسب به این منظور هستند. با استفاده از Bitly می‌توانید لینک‌هایی سفارشی‌سازی شده با قابلیت حفظ کردن سریع ایجاد کنید. اگرچه این لینک‌ها قابل کلیک نیستند، اما به دلیل ساده بودن کاربران می‌توانند با یک نگاه آن‌ها را حفظ کرده و سپس به صورت دستی در مرورگر گوشی موبایل تایپ کنند. برای استفاده از امکانات وب سایت Bitly باید به صورت رایگان یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. بعد از اینکه یک آدرس اینترنتی احتمالا بسیار بلند را در باکس فراهم شده قرار دادید، Bitly یک آدرس اینترنتی بسیار کوتاه و مرتبط با همین لینک در اختیار شما قرار می‌دهد. مزیت این سرویس در مقایسه با دیگر سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک، امکان سفارشی‌سازی لینک بعد از ایجاد خودکار آن است. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام Rebrandly سرویس کاملا رایگان دیگری است که قابلیت‌های یکسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مزیت اصلی این سرویس در مقایسه با دیگر سرویس‌های مشابه، امکان سفارشی‌سازی بالای آدرس اینترنتی کوتاه شده است. قرار دادن لینک در پست اینستاگرام فراموش نکنید روش ساده دیگری نیز برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید در صورت داشتن یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام، لینک‌های دلخواه خود را به جای پست‌های دائم، در پست‌های موقت (استوریز) قرار دهید. منبع :makeuseof برچسب ها : اینستاگرام
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه امار فروش در فروشگاه اینترنتی خود را افزایش بدهیم


چگونه امار فروش در فروشگاه اینترنتی خود را افزایش بدهیم چگونه امار فروش در فروشگاه اینترنتی خود را افزایش بدهیم چگونه امار فروش در فروشگاه اینترنتی خود را افزایش بدهیم ر چگونه امار فروش در فروشگاه چگونه فروش آنلاین خود را افزایش دهیم؟ تمامی فروشگاه‌های معتبر در کنار محل‌های فروش سنتی خود دارای فروشگاه‌های الکترونیکی هستند و حتی فروشگاه‌های کوچک و متوسط نیز برای عقب نماندن از رقابت ناگزیر به انجام این کار بوده و هستند. به گزارش فناوران اطلاعات، بسیاری از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهان نظیر آمازون کاملا الکترونیکی هستند و از مزیت استقلال آن از محدودیت‌های زمانی و مکانی فروشگاه‌های سنتی نهایت استفاده را می‌برند و از سوی دیگر با همکاری شرکت‌های حمل ونقل و بهره‌گیری از زیرساختارهای امن و ارزان دریافت و پرداخت الکترونیکی با به حداقل رساندن هزینه‌های خود؛ به بیشترین تعداد مشتری، بهترین و ارزان‌ترین خدمت را ارایه می‌دهند. زمانی بود که داشتن فروشگاه اینترنتی در کنار فروش سنتی به تنهایی امتیاز خاص محسوب می‌شد، اما با همه‌گیر شدن آن و رو آوردن تمامی رقبا به استفاده از این ابزار قدرتمند و افزایش رقابت و تعداد فروشگاه‌های الکترونیکی در بستر اینترنت، این سبک فروشگاه‌ها هم ناگزیر باید به طریقی عمل کنند که مشتری جلب شود و در این رقابت فشرده پیروز شوند. در ادامه به برخی اصول که رعایت آنها در افزایش فروش آنلاین تاثیر بسزایی خواهد داشت می‌پردازیم: فروش تنها یک نوع محصول یا خدمت درصفحه اول سایت: ممکن است فروشگاه ما دارای محصولات متنوعی باشد بنابراین اگر بخواهیم تمامی آنها را در صفحه اول معرفی کنیم ناگزیر به انجام آن با حداقل اطلاعات و تصویر برای هرکدام هستیم و در نتیجه بسیاری از مشتریان احتمالی خود را از دست خواهیم داد. راضی کردن تمامی بینندگان با سلایق مختلف کاری غیرممکن است. پس بهتر است در صفحه اول روی کالا و سرویس اصلی خود تکیه کنیم و کالاهای بعدی را در صفحات دیگر قرار دهیم. جابه جایی محل opt-in offer در صفحه : opt-in offer بهترین ابزار برای جمع‌آوری اطلاعات بینندگان و مشتریان بالقوه برای مکاتبات بعدی است. در عین حال دارای قدرت جذب مشتری بالایی نیز هستند که باید از آن استفاده کرد. اگر مطلب اصلی صفحه اول کوتاه است بهترین مکان برای آن سمت چپ بالای صفحه است که معمولا اولین محلی است که بیننده انگلیسی زبان به آن نگاه می‌کند (صفحات فارسی برعکس است). اگر متن اصلی مربوط به کالا یا خدمت زیاد و مفصل باشد، بهترین نقطه بلافاصله پس از پایان متن است که شما توانسته اید با ارایه مطالب لازم اعتبار خود را تثبیت و کیفیت و مزیت کالای خود را عرضه کنید، در نتیجه بیننده راغب به دریافت اطلاعات بیشتر و حفظ ارتباط با شما شده و این بهترین زمان برای دریافت اطلاعات او است. سرفصل مناسب یا Head Line: سرفصل مربوط به مطلب از اهمیت فوق‌العاده‌ای در جذب مشتری برخوردار است. در واقع اگر با کمک سرفصل شما نتوانید مشتری را جذب کنید به احتمال فراوان او تمایلی به خواندن بقیه مطلب نخواهد داشت. برای ایجاد سرفصل مناسب علاوه بر اینکه کالا یا خدمت را معرفی می‌کنید باید بتوانید در حداقل کلمات اینکه کالا یا خدمت چه کاری را می‌تواند برای مشتری انجام دهد را نیز بیان کنید. در کنار سرفصل در همان چند پاراگراف اول شما باید قادر باشید مشکلی که به وسیله کالای یا سرویس‌تان حل می‌شود را بیان کنید. در واقع بسیاری از بینندگان فروشگاه شاید اصلا نداند چنین مشکلی وجود دارد! gadgetnews.ir/181194/...فروش-آنلاین-در-سراسر-جهان 100% · 1 rating آمار خرید و فروش آنلاین و موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در یک سال گذشته. ۰ ارسال شده توسط: م. فروش ویژه لباس ترک اصل فروشگاه چیتام - پیام نت گشت - درج ... www.payam.netgasht.com/22/advertisementfreeimage_show/10917/info.html با قیمت عمده به صورت تکی در فروشگاه اینترنتی ... ثبت نام فروش اقساطی در فروشگاه ... افزایش ... چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ | پرتال https://www.portal.ir/how-to-run-a-successful-online-shop آمار بازدید از ... روش های رسیدن به اولین فروش در فروشگاه اینترنتی, ... راه های افزایش فروش ... آموزش آمار بازدید در asp - فروشگاه اینترنتی آی ام سی کالا www.imckala.com/show.php?q=آموزش+آمار+بازدید+در+asp نتایج جستجو برای جمله آموزش آمار بازدید در asp. آموزش افزایش آمار ... آموزش افزایش میزان فروش ... افزایش فروش و مشتری در فروشگاه ها :: مدیریت فروشگاه،هایپر ... hypermarketing.blog.ir/post/235/افزایش فروش و مشتری... راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها ... تلفن – سایت اینترنتی ... ü پرسنل فروش در فروشگاه : ... 101 راه برای افزایش فروش pdf - فروشگاه اینترنتی آی ام سی کالا www.imckala.com/show.php?q=101+راه+برای+افزایش... در قالب یک dvd ارسال سربع به سراسر کشور ش.م ... افزایش فروش این ... بار در فروشگاه اینترنتی ... همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز فایل parspa.ir سیستم سایت همکاری در فروش فایل پارس پا یک فروشگاه ساز فایل رایگان با 700 گیگابایت فضا برای ... خرید اینترنتی - فروش کرم لارگو (افزایش حجم و سایز آلت تناسلی) pol20.mihanblog.com/post/1019 فروش کرم لارگو (افزایش حجم ... که با افزایش جریان خون در بافت یاد شده سبب فروشگاه اینترنتی ... تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین [بایگانی] - انجمن ... forum.shopkeeper.ir/archive/index.php/f-76.html اهمیت خبرنامه در رونق سایت و فروشگاه اینترنتی; ... برای افزایش فروش در ... آمار سایتم ... فروش اینترنتی راههای افزایش قدرت چاکرا - اسگو https://www.sgo.ir/show.php?q=فروش+اینترنتی... گروه حاتم طهرانی فیلم آموزشی یک میلیون دلار از هر مشتری برای اولین بار در ایران در حوزه سالن ... Some results have been removed 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback اعتبار خود را تثبیت کنید: به یاد داشته باشیم که ممکن است صدها فروشگاه نظیر شما روی اینترنت وجود داشته باشد و ما باید بتوانیم در همان زمان اعتبار خود را به بازدیدکننده ثابت کرده و اعتماد او را به خود جلب کنیم. یکی از بهترین روش‌ها به نمایش گذاشتن بازخورد نظرات مشتریان قبلی شما روی فروشگاه است که بیانگر حل مشکل آنها یا بهره‌مند شدن از مزیت‌های ملموس کالا یا خدمت شماست. بلافاصله شروع به فروش کنید: بسیاری از بازدیدکنندگان آنلاین به دنبال اطلاعات رایگان و مطلع شدن از سرویس‌ها و کالاهای مختلف هستند. اگر ما بخواهیم بلافاصله شروع به فروختن چیزی به بیننده بکنیم مطمئن باشید که فرار خواهد کرد! متن‌ها و ابزارهای مربوط به فروش را در صفحه اول نگذارید و همان‌گونه که ذکر شد ابتدا به دادن اطلاعات مفید و جذاب بپردازید؛ فروش مرحله بعدی است. برمشتری تکیه کنید نه خود: بسیاری از فروشندگان از اعجاز کلمات بی اطلاع هستند. اگر در معرفی کالا و خدمت به جای تکیه برکلمات من و ما ،از شما استفاده کنیم دارای تاثیر به مراتب بالاتری خواهد بود. مثلا به جای اینکه بگویید من با طراحی یا تولید این سرویس یا کالا فلان ویژگی‌ها و مزایا را تولید کرده‌ام، می‌توانید بگویید شما و خانواده‌تان با استفاده از این خدمت یا کالا از چنین مزایایی برخوردار خواهید شد و یا بر چنین مشکلی غلبه خواهید کرد. از عکس و تصویر استفاده کنید: از تاثیری که تصویر در بیننده خسته از بمباران اطلاعاتی دارد، غافل نشوید. بسیاری از بازدیدکنندگان تنها مطلبی را خواهند خواند که قبلا توسط تصویری مرتبط و جذاب توجه‌شان به آن جذب شده باشد. در بیننده حس “عجله” در خرید ایجاد کنید: پس از جذب نظر بیننده به خدمت یا کالای خود ؛ باید حسی در او ایجاد کنید که در خرید عجله کند. جملاتی نظیر “تنها تعداد معدودی باقی مانده است”، “اگر الان بخرید از فلان درصد تخفیف برخوردار خواهید بود”، “اگر الان بخرید از فلان جایزه برخوردار خواهید بود” مثال‌های خوبی در این زمینه است. از تکنیک‌های تصویری برای جذب بیننده استفاده کنید: همان‌گونه که اشاره شد بیننده آنلاین امروزی خسته از دریای اطلاعات است. کمتر بیننده‌ای تمایل به خواندن متنی دارد که به صورت یکنواخت و مقاله‌وار روی فروشگاه الکترونیکی قرار گرفته است. کاری کنید بازدیدکننده با نگاه کلی به صفحه بسیاری از اطلاعات کلیدی را دریافت کند و برای این کار از روش‌های بصری کمک بگیرید. از پاراگراف‌هایی با طول مختلف استفاده کنید، تصویر را با متن بیامیزید، کنار برخی متن‌ها را خالی بگذارید و بسیاری روش‌های دیگر که بیان مفصل آن خود یادداشت جداگانه‌ای را می‌طلبد. ارتباط خود را با بیننده حفظ کنید: زمانی که بازدیدکننده با وارد کردن اطلاعاتش و به ویژه ایمیل راه را برای ارتباط بعدی با خود باز می‌کند؛ این ارتباط باید حفظ شود. ارسال خبرنامه، اطلاعات تکمیلی، طرح مشکلات و راه‌حل‌های آن با استفاده از خدمت یا کالای شما یا پیشنهاد تخفیف یا امتیاز ویژه؛ همه روش‌های خوبی هستند. این ارتباط باید حتما حفظ شود حتی در صورتی که مخاطب مدت طولانی با شما در ارتباط باشد و هنوز خریدی نکرده باشد. این موضوع در ارتباط با مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده‌اند نیز صادق است و به یاد داشته باشیم بسیاری از مشتریان برای خرید دوباره باز می‌گردند. در این مقاله در باره نحوه بهروری سیستم فروش صحبت خواهیم کرد. بهره وری سیستم فروش بدان معنی است که شما بتوانید کالای بیشتری را در روز بفروشید، کالای مرجوعی کمتری داشته باشید، هزینه کمتری برای تهیه و توزیع کالا بپردازید و خلاصه سود خالص خود را افزایش دهید. برای افزایش فروش در یک فروشگاه اینترنتی می توان از راهکار های افزایش فروش در یک فروشگاه معمولی استفاده کرد. این راهکار ها شامل : تبلیغ: تبلیغ فعالیتی است که در طی آن شما فروشگاه و محصولات فروشگاه خود را به مخاطبانی بعنوان آگاهی ارائه میدهید و اگر محتوای این آگهی برای مخاطبان آن جذاب باشد عده ای از آنان به فروشگاه شما جذب می شوند. خرید عمده : تعجب نکنید برای اینکه سود بیشتری داشته باشید باید خرید های خود را بصورت عمده انجام دهید تا هزینه کمتری بپردازید. بسیاری از شرکت ها برای خرید های عمده هزینه حمل دریافت نمی کنند به این ترتیب شما سود بیشتری خواهید داشت. تهیه مکانیسم فروش و فروش حرفه ای: چرا یک کالا فروش ندارد و کالای دیگر فروش زیادی دارد آیا مشکل از کالا است . گاهی مشکل از کالا نیست مشکل از فروشنده است . تعجب نکنید در فضای مجازی هم فروشندگی از اهمیت برخوردار است . این همان دلیلی است که سایت های مانند دیجی کالا زمان زیادی را برای نوشتن توضیحات تخصصی برای کلاهای ارائه شده خود صرف می کنند. کیفیت کالا: یکی از عوامل مهم فروش در یک فروشگاه اینترنتی کیفیت کالا است اگر کالای شما بی کیفیت باشد خیلی زود تر از یک فروشگاه واقعی دچار مشکل خواهید شد. قیمت کالا: کاربران و خریداران عمومی هر کالای انتضار قیمت خاصی از آن کلا را دارند مثلا شما انتظار دارید یک خود کار قیمتی بین 900 تا 3000 تومان داشته باشد اگر در فروشگاه اینترنتی خود از این قیمت ها تخطی کنید ممکن است با کاهش فروش مواجه شوید فراموش نکنید که گاهی ارزان فروشی میتواند مشتریان شما را از شما دور کند. مشتریان تنها زمانی جنس ارزان تر را می خرند که به حداقل کیفیت آن اطمینان داشته باشند. این بحث را در مقالات دیگر ادامه خواهیم داد. برچسب ها : چگونه میزان فروش یک فروشگاه اینترنتی را افزایش دهیم ، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت فروشگاهی در کرج ، طراحی سایت فروشگاهی در تهران ، طراحی سایت فروش آنلاین ، فروش آنلاین در تهران ، طراحی فروشگاه های بزرگ آنلاین ، یک فروشگاه موفق داشته باشیم ، تمام اسرار فروش بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای فروش بیشتر بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای فروش بیشتر اشتباهاتی که فروشگاه آنلاین را به خطر می اندازد اشتباهاتی که فروشگاه آنلاین را به خطر می اندازد سیاست گذاری های فروشگاه اینترنتی در شرایط سخت اقتصادی سیاست گذاری های فروشگاه اینترنتی در شرایط سخت اقتصادی تجارت الکترونیک در ساخت فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک در ساخت فروشگاه آنلاین ساخت فروشگاه اینترنتی و تبلیغ در شبکه های اجتماعی ساخت فروشگاه اینترنتی و تبلیغ در شبکه های اجتماعی کسب درآمد از تلگرام کسب درآمد از تلگرام تعداد بازدید : 296 نظرات کاربران : نام : ایمیل : متن نظر : * اصول یادشده در یادداشت حاضر همگی در عین سادگی دارای کارایی بالا و ثابت شده‌ای است، اما یادآور می‌شوم دنیای مجازی دنیای ایده‌ها و روش‌های نو و جدید است و اصول یاد شده شاید لازم ولی هیچ‌گاه کافی نیست و هر کالا و خدمتی با توجه به محیط ارایه آن دارای پیچیدگی‌های ویژه خود بوده و توجه منحصر به فردی را می‌طلبد. علی هلالی (www.itmen.ir) به اشتراک بگذارید Share Facebook Email LinkedIn نظرات (0) چاپ خبر اخبار مرتبط مقاله: آیا خرید آنلاین می‌تواند باعث فرو� ... 10 اشتباه رایج وب‌سایت‌های کسب‌و‌کار ارایه اطلاعات صحیح ،بهترین راه توسعه فرو ... چگونه در بازاریابی اینترنتی تحول ایجاد ک� ... 3 ایده بازاریابی عصبی برای موفقیت وب‌سای� ... ضعف تبلیغات؛ علت اصلی عدم استقبال از فروش ... جذب مشتری در دنیای آنلاین! 10 پیشنهاد برای برگزاری یک حراج موفق چهار تاکتیک اصلی بازاریابی بر اساس موقعی� ... 5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل ارسال نظر نام ایمیل: [پررنگ] [کج ] [خط دار] [خط دار در وسط] [سمت چپ] [وسط ] [سمت راست] [قرار دادن شکلک ها] [قراردادن لینک] [قرار دادن لینک حفاظت شده] [پنهان کردن متن] [قراردادن نقل قول] [تبدیل نوشته ها به زبان روسی] [بستن تمامی تگ ها] کد امنیتی: تصویر کد امنیتی ریست کد کد: اینترنتی خود را افزایش بدهیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چطور اجناس خود را ازفروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه ارسال به دست مشتری برسانیم


چطور اجناس خود را ازفروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه ارسال به دست مشتری برسانیم چطور اجناس خود را ازفروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه ارسال به دست مشتری برسانیم چطور اجناس خود را ازفروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه ارسال به دست مشتری برسانیم ر ر چطور اجناس خود را ازفروشگاه اینترنتی با کمترین این سوال کاربران خبرآنلاین از اداره پست است که نسبت به سیاست جدید اداره پست در خصوص تصمیم جدید مبنی بر ارایه خدمات پستی در سرویس خرید و فروش اینترنتی فقط از طریق سرویس پست پیشتاز و پیک شهری، اعتراض دارند. ظاهرا در جلسه مشترک شرکت پست با فعالان بازار الکترونیک مقرر شد از آغاز دی ماه ارایه خدمات پستی در سرویس خرید و فروش اینترنتی صرفاً از طریق سرویس پست پیشتاز و پیک شهری صورت پذیرد. امروز سه شنبه بخش فناوری اطلاعات خبرآنلاین با حجم زیادی از کامنت های کاربران که عمدتا فروشگاه داران اینترنتی هستند، روبرو شده و این موضوع را مطرح کرده اند که با این سیاست 15 هزار فروشگاه اینترنتی در کشور با ورشکستگی مواجه خواهند شد. مهدی در همین رابطه نوشت: {شرکت پست با این اقدام ضربه محکم دیگری به صاحبان فروشگاه های اینترنتی وارد کرد وقتی هزینه پست 4 برابر قیمت کالا باشد آیا منطقی است مشتری ثبت سفارش کند ؟ بد نیست بدانید شرکت پست سالیانه از هر فروشگاه نیز آبونمان دریافت میکند و هزینه برگشت کالا را نیز از حساب صاحب فروشگاه کسر میکند این در حالیست که کیفیت ارائه خدمات پست روز به روز کاهش یافته و ماموران پست نیز گاها در صورتی که نشانی دور باشد یا دسترسی به ان در فصل زمستان میسر نباشد با خودکار روی پاکت مینویسند گیرنده در محل نبود و برگشت میزنند در اینصورت هزینه برگشتی از صاحب فروشگاه اخذ میشود که در پست پیشتاز این هزینه حداقل 5000 تومان و حداکثر تا 20000 تومان بسته به وزن محصول و مقصد میباشد در استانه بیکار شدن 15000 فروشگاه هستیم} کاربر بی نامی هم نوشته: {متاسفانه شرکت پست به صورت ناگهانی و یک طرفه حق انتخاب نوع سرویس "سفارشی" رو از فروشنده و خریدار سلب کرده و تنها اجازه خرید به صورت "پیشتاز" با هزینه هایی که هر روز معلوم نیست بر چه اساسی بالا می رود را می دهد. این کار نه تنها با رعایت حقوق مصرف کننده در تضاد است بلکه باعث ضرر شدید فروشگاه های اینترنتی خواهد شد} محمد نیز نوشته: {متاسفانه پست سفارشی حذف شده و حداقل هزینه پست پیشتاز هم 6000 تومان هست که به ضرر فروشگاه و خریدار هست . و این قضیه اگر ادامه پیدا بکنه شاهد تعطیلی و بیکار شدن تعداد بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی خواهیم بود .} عباس، یکی دیگر از کاربران گفته: { این قانون یک طرفه بوده و باعث ضرر به فروشنده و خریدار هست و به عنوان سود دهی پست مقرر شده است . هیچ وقت خریدار نمیاد یک محصول 5 هزار تومانی رو 9 هزار تومان پول پست پرداخت کند .. با این کار چندین هزار ادم رو بیکار می کنن} سایر کامنت ها را می توانید در ذیل این خبر {لینک} بخوانید و امیدواریم مسوولان اداره پست پاسخ قانع کننده ای در خصوص سیاست جدید خود داشته باشند. 5656 کلید واژه‌ها : شرکت پست - اینترنت - مطالب پیشنهادی از سراسر وب پیشنهاد توسط اسپینرهای شگفت انگیز با کلی تخفیف در دیجی‌کالا اسپینرهای شگفت انگیز با کلی تخفیف در دیجی‌کالا غیرممکن وجود ندارد! خرید از نماینده آدیداس در ایران غیرممکن وجود ندارد! خرید از نماینده آدیداس در ایران محصولات جدید نایکی هم‌اکنون در دیجی استایل محصولات جدید نایکی هم‌اکنون در دیجی استایل بلیط ارزان قطار مشهد با فلایتیو! بلیط ارزان قطار مشهد با فلایتیو! میخوای جشن سال نو سیدنی باشی؟ پس عجله کن. میخوای جشن سال نو سیدنی باشی؟ پس عجله کن. شهربازی مدرن در کره شمالی ! شهربازی مدرن در کره شمالی ! مطالب مرتبط مدیرعامل پست: ایرانیها یک صدم آمریکایی ها مرسوله پستی دارند/ زیان انباشته این شرکت 3300 میلیارد است مدیر عامل پست: با ورود اپراتور دوم پستی، مزیت رقابتی ایجاد می‌شود مدیر عامل شرکت پست: به دنبال فراهم کردن زیرساخت های لازم هستیم وزیر ارتباطات: تحول در نظام پستی کشور اولویت وزارت ارتباطات/ ارائه سرویس‌های جدید پستی به مردم نقطه قوت پست بانک، حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است ارائه خدمات در خرید و فروش اینترنتی فقط از طریق پست توسعه و گسترش بازار الکترونیک پست؛ گامی بزرگ در جهت رونق کسب و کار اساسنامه پست آماده ارسال به صحن علنی مجلس شد ارائه فناوری کنترل صندوق‌های پست از طریق امواج رادیویی اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در پست و مخابرات برگزاری مرحله اول ممیزی خارجی واحدهای ستادی شرکت پست اشتراک یک به ۴۰ خطوط اینترنت/ازدواج تکلیفی پست/ارائه مدل مفهومی شبکه ملی اطلاعات تا ۳ هفته دیگر رهگیری مدارک نظام وظیفه از طریق پورتال پست رئیس شورای تمبر منصوب شد 153 دیدگاه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:13:49 پاسخ 254 6 گذشته از این هزینه های زیاد، شرکت محترم پست عملا تمام بسته ها را به طرز زشتی باز و مورد بررسی قرار می دهد! من سالهاست به پست اعتماد ندارم !!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:10:19 82 6 پست را تحریم میکنیم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:16:28 40 7 از امروز هیچ بسته ای ارسال نمیکنیم ... بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 03:34:32 27 8 روحانی مچکریم یک شاکی شنبه 9 اسفند 1393 - 11:48:56 12 0 به منم ثابت شد . شنبه یا یکشنبه ی گذشته سفارش دادم ، چهارشنبه به دستم رسید . از یه سایت موسیقی سفارش داده بودم ، موسیقی های کلاسیک و گیتار و ... . دو تا دی وی دی به دستم رسیده . تو سایت تعداد کالای انتخابیم 22 تا بود که یعنی باید تو این دو تا دی وی دی 22 تا فولدر باشه ، یعنی هر آلبوم رو یه فولدر کرده بودن . ولی 8 تا فولدر بود الان زنگ زدم ، گفتم پنج ، شش تا فولدره اون دو تا رو به بزرگی خودتون ببخشین ، نشمرده بودم که . . گفتن مگه می شه ؟ بعد پرسید چند تا دی وی دی به دستم رسیده و بعد شاخ درآورد . گفت 6 تا دی وی دی بوده خودمون شمردیم . کلاهبرداریم نکردن چون می خوان دوباره ارسال کنن با هزینه ی خودشون . نکته اینجاست که من 19 اسفند میرم مسافرت و چون مادرم امسال عیدی یه فلش خواسته پارساعبدی سه شنبه 25 آبان 1395 - 14:11:21 0 7 دو کلام هم از مادر کچل عروس فریدون سه شنبه 3 دی 1392 - 13:14:12 پاسخ 384 12 سلام خواهشمند هستم به گوش مسئولین برسونید و پست از این زورگوییش کوتاه بیاد و مثل سابق کار کنه و پست سفارشی رو برگردونه این همه کم کاری پرسنل پست رو نادیده گرفتیم ولی این یکی دیگه واقعا سخته من اگر فروش نداشته باشم از کجا زندگی ام و خرج خانواده ام رو در بیارم؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:41:49 78 151 شرکتهای اینترنتی پول پیک را از خریدار به روشهای مختلف می گرفتند و سودشان چند برابر بود. حالا سودشان کمتر شده و شاکی هستند. مثل مغازه دارها که 100 تومن می خرن و باید 300 تومن بفروشن. البته سی دی فروشها شاید حق داشته باشن. اما همه انها نه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:11:14 140 5 بعد از اون طرف فرت و فرت مصاحبه میدن بیرون و آمار میدن بیرون که سونامی بیکاری در کشور رخ داده! دو نفر هم که میخوان روی پای خودشون بایستن اینقدر سنگ اندازی میکنن مسئولین محترم که به خدا بیزار میشن ... والله من که عطای این کار رو به لقایش بخشیدم ... پیری زودرس گرفتیم تو 25 سالگی ...بازم برین آمار بدین بیرون که بیکار زیاد داریم ... والله شما آخرش هستین ! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:28:04 169 18 ما فروشگاه دارهای اینترنتی ایران خواستار استعفای مسئولین واحد تجارت الکترونیک پست هستیم. والسلام پیک موتوری سه شنبه 3 دی 1392 - 14:56:23 88 5 با سلام خدمت شما پست چون تو کشور رقیب جدی نداره تعرفشو میبره بالا، کیفیت خدماتشو کم میکنه ، و از اعتماد مردم سو استفاده میکنه و نون ما پیک موتوریارم آجر میکنه. اونوقت با پولاش پست بانک میزنه که دوزار نمی ارزه بانکشم. فقط یه راه کار وجود داره : ایجاد رقابت ، بهتره گزینه های دیگه مثل تیپاکس قویتر بشن یا یه جورایی یه سازمانهایی نظیر پست در واحد کوچکتر ایجاد بشه . دولتمردان عزیز کاش زمینه رقابتی شدن پست رو ایجاد کنن، مگه کم پول در میاره این پست، تازه پرسنلشم وضع خوبی ندارن مخصوصا پستچیا بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:10:53 137 6 حقوق ؟ شهروند ؟ ببخشید ما 75 میلیون خارجی هستم و از هیچ حقی هم برخوردار نیستیم . البته بعضی ها به ما میگن فتنه . فقط ی 100 نفر ایرانی داریم که دارن دولت رو اداره میکنن . خدایی تو کشور ما از امارات بیشتر خارجی زندگی میکنه . من خودم تنها سه شنبه 3 دی 1392 - 16:01:57 46 1 پول زیر دلشان زده مهدی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:27:40 53 0 همه ارگان ها به نوعی برای کسب در آمد بیشتر هر کاری میکنن و اصلا به فکر مردم نیستند ، از مخابرات که این سواستفاده را به حد اعلا رسونده بگیر تا اداره پست. متاسفانه مملکت دلسوز نداره همینو بس. (خواهشا چاپ کنید) بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:50:06 22 2 خرید پستی اصلا مقرون بصرفه نیست باید هم قیمت جنس پول کرایه بدی . بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:35:54 21 57 خسته شدم از بس روزی بالای 200 تا ایمیل های تبلیغاتی از این فروشنده های... دریافت کردم. بگذار ورشکست بشن دیگه تبلیغ ارسال نکنند چند روز از شر این ایمیل های تبلیغاتی راحت بشیم. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:20:39 10 84 شرکت پست در حال ارائه خدمات نوین پستی است و ارائه این خدمات نیاز به هزینه داره، لطفاً درک کنید. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 04:17:08 16 2 بشین تا استعفا بدن. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:14:44 پاسخ 41 3 این شرکتها این پول پیک را از قبل هم می گرفتند بلکه بیشتر هم می گرفتند پیمان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:22:01 پاسخ 70 3 از سازمان بازرسی و همه نهادهای ناظر خواهش میکنم جلوی این اقدام یکطرفه اداره پست رو بگیرن. در همه جای دنیا برای رونق تجارت الکترونیک یارانه اختصاص میدن ولی اینجا اداره پست که یک نهاد انحصاری و دولتی هست هر روز قانون های کارشناسی نشده و یکطرفه وضع میکنه که کم کم تجارت الکترونیک ایران رو به سمت نابودی میبره. الان با این تصمیم هزاران سرپرست خانوار در آستانه بیکار شدن هستند. از همه نهادهای قانونی و رسانه ها تقاضای کمک داریم ... سینا سه شنبه 3 دی 1392 - 13:23:48 پاسخ 77 2 وقتی صحبت از حق و حقوق مصرف کننده میشه پست میخواد اینجوری به فکر مردم باشه پس حق انتخاب کجاست چه طرز فکری داشتند که همچنین تصمیم بچه گانه گرفتند اینجوری میخوان اشتغال زایی بشه دیگه واقعا برای پست متاسفم واقعا...... سلطان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:23:52 پاسخ 51 1 فکر کنم دیمی قانون وضع می کنن و پست این قانون ها هیچ فکر و منطقی نیست جز جیب خودشان سه شنبه 3 دی 1392 - 13:31:16 پاسخ 49 1 فروشگاه ها امروز 3 دی ماه 92 هیچ ارسالی انجام ندادند ؛ شرکت پست مجبور به برگذاری جلسه ی دوم شده و هم اکنون نیز در حال مذاکره با 5 شرکت واسطه ی پستی هستند و به نظر این تحریم ها اثر گذار بوده . وحید محمدی سه شنبه 3 دی 1392 - 13:34:07 پاسخ 34 5 این کار اداره پست در حذف پست سفارشی، علاوه بر ضرر زدن به فروشگاه داران و حذف انتخاب از مشتری، برخلاف بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای حماسه اقتصادی و کار آفرینی و اشتغال برای جوانان و برخلاف وعده های دولت تدبیر و امید می باشد. لطفا رسیدگی کنید. باتشکر فندق سه شنبه 3 دی 1392 - 13:34:43 پاسخ 34 3 واقعا برای این تصمیمات بی خردانه که بدون مدیریت و آینده نگریست متاسفم،نمیدونن با این کارشون چه ضربه ای به عده ای از جوونایی که چشم امیدشون به همین کار و در امد هست میزنند.نه تنها کاری برای بیکاری جوونا نمیکنن بلکه بدتر نمک رو زخمشون هم می پاشن... با اینکار پست هم باید درشو تخته کنه نمیدونه بیشترین درامدش از طریق همین فروشگاه ها بود یعنی؟ امیدوارم این مسئله بازنگری بشه و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:51:50 37 2 دوست عزیز کدوم تصمیمشون خردمندانه بود ؟ شما یکیشو بگو - هر کی پیدا میشه یه چکش برمیداره میزنه تو سر فروشگاه های اینترنتی خواستیم یه لقمه نون حلال در بیاریم پوستمونو کنده این شرکت پست باید بخش خصوصی وارد عمل بشه تا یه رقیب واسه شرکت پست ایجاد بشه وگرنه حالا حالا شرکت پست کیسه دوخته واسه فروشگاه های اینترنتی علیرضا سه شنبه 3 دی 1392 - 13:35:27 پاسخ 34 4 شرکت پست باعث بیکار شدن 10000 نفر خواهد شد ، اقدام غیر مسئولانه شرکت پست واقعا آسیب جدی به بدنه تجارت الکترونیک در ایران وارد کرده از سال گذشته که با آوردن گیت وی و قطعی مدام آن شبکه سپس با دو مرحله افزایش قیمت و اکنون چهرمین ضربه شرکت پست به فروشگاه هایا ینترنتی حذف پست سفارشی بود ما علاوه بر پاسخ استعفای مسئولین شرکت پست را خواهنیم هیچ نظارتی بر عملکرد شرکت پست وجود ندارد کیفینت خدمات پست نسبت به اسلهای قبل نیز کاهش یافته همه فروشگاه هیا اینترنتی لطفا متحد بشیم حاج احمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:38:51 پاسخ 66 6 . چرا باید باید نون 4 تا جوون بدبخت رو که با هزار بدبختی و بدهی یه کسب و کاری راه انداختن رو آجر کنن ؟؟؟ بابا رسانه هااااااااااا ماها جوونیم بی کسیم بی کاریم ...چرا کسی به داد ما نمیرسه ... وحید محمدی سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:54 52 2 در تایید حرف های شما، 4 تا جوان مثال بود. در واقع ده ها هزار جوان بی کار خواهند شد. چون یا خودشان فروشنده اند یا با سایر فروشنده ها همکاری می کنند حاج احمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:56:56 38 2 دوست عزیز من 4تا جوان ننوشتم.. 4تا مدیر و مسئول نوشته بودم..که متاسفانه ادمین این بخش خبرآنلاین نظر من رو جور دیگه ای ویرایش کرده... ما انقدی با شخصیت هستیم که بدونیم در یک رسانه چطور باید نظر داد... ویرایش نکنید لطفا حمید سه شنبه 3 دی 1392 - 13:46:19 پاسخ 29 3 دیوار فروشندگان اینترنتی کوتاه ترین دیوار دنیاست. تا کی باید هر کی از راه میرسه یه لگد به این دیوار بزنه و خرابش کنه؟! محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:50:29 پاسخ 29 3 من هم رسما به نشانه اعتراض فروشگاه را تعطیل کردهر چند پست با این کار رسما تما فروشگاه اینترنتی دچار مشکل و تعطیل کرد امیدوارم اخبار 20:30 هم این موضع را پیگیری کنند محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:08 پاسخ 32 2 متاسفانه انحصار دولتی باعث این پدیده شده است م آریو سه شنبه 3 دی 1392 - 13:52:22 پاسخ 51 2 بنده دو وبسایت نسبتا پرفروش دارم بطورمیانگین هفته ای 500 سفارش ارسال می کردیم ولی تا برگشت به حالت قبل به هیچ عنوان حتی یک بسته ارسال نخواهیم کرد و خواستاراستعفا مدیرپست تجارت الکترونیک هستیم فرزام سه شنبه 3 دی 1392 - 13:57:09 پاسخ 36 3 این اقدام بیش از 15 هزار فروشنده فعال اینترنتی را بیکار و بیش از 100 هزار وب سایت را که از طریق سیستمهای فروشگاه ها کسب در آمد داشتند را تحد تاثیر قرار میدهد و در نتیجه درآینده شرکت های هاستینگ و .. نیز ضرر خواهند داد و بعید نیست که این 15 هزار فروشنده که از کاربران خیلی حرفه ای اینترنتی هستند جزو نسل سوخته های اینترنت باشند بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:03:46 پاسخ 33 3 چرا این همه چوب لای چرخ تجارت الکترونیک میکنند. والا بخدا این فروشگاه داران اینترنتی کسایی هستند که به دلیل فقر و بدبختی و نبود شغل خودشون دست به کار شدند تا برای خودشون یه شغل مناسبی ایجاد کنند.آخه چجور میشه این مسوئلین این همه سنگ دل باشن . تور رو خدا حرف دل ما جوونا رو به این مسوئلین برسونید. ما خیلی حرف تو دلمون هست ولی هیچکی توجه نمیکنه . تا استعفای مدیر پست تجارت الکترونیک پیگیری میکنیم... مصطفی سه شنبه 3 دی 1392 - 14:04:54 پاسخ 31 1 واقعا متاسفم.یکی نیست از اینا بپرسه که واقعا هدفتون از این کارها چیه؟ بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:45:09 5 7 توسعه خدمات نوین پستی + پرداخت حقوق عقب مانده خدمه زحمت کش پست. سعادت سه شنبه 3 دی 1392 - 14:14:49 پاسخ 28 3 از دیروز که این بخشنامه اجرا شده سفارش های ما به نصف رسیده . مشتری ها تماس میگیرند و میگویند که چرا هزینه ی ارسال شما انقدر بالاست ! باید دو ساعت به آنها توضیح دهیم که مشکل از طرف اداره پست است نه ما لطفاً به داد ما فروشگاه داران که تمام خرج زندگیمان از این راه تامین میشود برسید رسول سه شنبه 3 دی 1392 - 14:18:23 پاسخ 31 2 واقعا معلوم نیست کسانیکه این تصمیمات را اتخاذ میکنند قبلش کمی فکر میکنند. کتاب 10000 تومانی باید 8000 تومان پول پست داد واقعا مسخره اس ... محمد سه شنبه 3 دی 1392 - 14:24:10 پاسخ 31 4 من با تمام نظرات دوستانمون موافقم چون خودمم یکی از فروشندگان اینترنتی هستم که با این تصمیم ظالمانه ضربه سنگینی خوردم و به نشانه اعتراض من هم هیچ سفارشی نفرستادم اما درمورد نظر دوستمون که نوشته فروشگاه داران اینترنتی کسانی هستند که به دلیل فقر و بدبختی اومدن سراغ اینکار اعتراض دارم و قبول نمیکنم فروشگاه داران هم مثل تمام اقشار جامعه دارای احترام و شخصیت هستند و به هیچ وجه هم فقیر و بدبخت نیستند لطفا خبر آنلاین نظر من رو بدون ویرایش منتشر کن. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:58:46 31 15 فقیر و بدبخت نبودیم که بخاطر سنار سه شاهی اینقدر اعتراض نمیکردیم. در ضمن آنهایی که بنفش پوش ریخته بودن کف خیابانها و رقص و پایکوبی میکردند،از حالا تحویل بگیرند.بعد از افزایش کم حقوق کارمندان و افزایش بهای گاز و برق و آب و مالیات و ارزش افزوده و زمزمه سایر افزایشها و افزایش قیمت خودرو و حبوبات و لبنیات و لغو استخدامها و سختتر شدن شرایط پرداخت وام به مردم آنهم با سودهای نجومی و فیلتر شدن وی چت ، حالا ادامه داستان رو تحویل بگیرید.اونایی که میگفتن حالا 100 روز صبر کنید کارها درست میشه ،حالا چقدر صبر کنیم؟100 روز دیگه یا 200 روز یا چند سال دیگه؟ این قفل و کلید بازی هم مثل عدالت محوری دولت قبلی از آب دراومد! تحریمها که حل میشه پس علت اینهمه گرانی در همه بخشها و تعطیل شدن کسب و کار مردم چیست؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:17:44 15 17 خیلی دوست دارم ببینم اون منفی رو کی داده؟؟؟؟؟؟ حامد سه شنبه 3 دی 1392 - 14:24:37 پاسخ 32 4 این چه وضعشه؟ این شرکت پست فکر میکنه سر گردنه هستش؟ زورگیری تو روز روشن؟! آیا باید فقط با چاقو و قمه و قداره زورگیری کرد تا با شخص برخورد بشه... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:34:49 پاسخ 32 3 طبق قانون مشتری حق داره خودش انتخاب کنه مرسوله با چه پستی ارسال بشه این عمل کاملا غیر قانیونیه از طریق سازمان بازرسی کل کشور اقدام به طرح شکایت کنید و همچنین از طریق نهاد ریاست جمهوری هر دو تنها 10 دقیقه زمان میبره از طریق تلفنو اینترنت ali سه شنبه 3 دی 1392 - 14:40:37 پاسخ 20 3 تنها و تنها قصد اداره پست به انحصار کشیدن فروش هست و هم اکنون فروشگاه این شرکت پست سفارشی رو فعال نگه داشته تا خریداران برای هزینه پایین تر از خود این شرکت خرید کنند و این یک کار زشت و تا جوانمردانه هست رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 14:43:12 پاسخ 17 2 چندین بار پست هزینه ارسال رو بالا برد بدون اینکه کیفیت رو افزایش بده الان هم که برداشت یک طرفه پست سفارشی رو حذف کرد و حق انتخاب نه به فروشنده و خریدار نمی دهد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:54:31 پاسخ 25 2 لجستیک تجارت الکترونیک رو بدن بخش خصوصی! این که کاری نداره به امنیت ملی هم کاری نداره.چرا دولت باید از جیب مردم آویزون باشه ؟ یه فروشگاه سه شنبه 3 دی 1392 - 14:56:27 پاسخ 19 2 واقعا از دست پست شاکی ام ! خیلی خدمات خوب و دقیقی می دادند حالا اومدن فقط پیشتاز رو گذاشتن از دست دولت می خوام سر به بیابون بزارم mm سه شنبه 3 دی 1392 - 14:58:47 پاسخ 14 2 من نمیدونم دلیل این کار چی بوده! اخه اصلا اصلا اصلا عاقلانه نیست! خب الان کمترین قیمت پست پیشتاز 6 تومنه! اگه یه جنس 9 تومن قیمتش باشه کی میاد 6 تومن براش پول پست بده؟؟؟! ای کاش دلیل کارشون رو ذکر میکردن تا شاید حداقل یه کم قانع شیم! :( بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 14:59:46 پاسخ 25 1 تور خدا یکی به داد ما هم برسه سرعت اینترنت افتضاحه چند روز میشه ایمل های یاهو و جی میل مدام قطع هستند کسی هم پاسخگو نیست !!! عباس محقق سه شنبه 3 دی 1392 - 15:03:47 پاسخ 18 2 این کار پست فقط باعث ضرر به فروشنده و خریدار خواهد شد .. با این قیمت های پست سفارشات به پایین تر ین حد خودش رسیده و هیچ سودی برای فروشگاه داران نداره جز ضرر mmm سه شنبه 3 دی 1392 - 15:04:39 پاسخ 18 3 من نمیدونم دلیل این کار چی بوده! اخه اصلا اصلا اصلا عاقلانه نیست! خب الان کمترین قیمت پست پیشتاز 6 تومنه! اگه یه جنس 9 تومن قیمتش باشه کی میاد 6 تومن براش پول پست بده؟؟؟! ای کاش دلیل کارشون رو ذکر میکردن تا شاید حداقل یه کم قانع شیم! :( دانشجو سه شنبه 3 دی 1392 - 15:05:26 پاسخ 18 2 بنده هم نسبت به این اقدام پست اعتراض دارم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:07:04 پاسخ 36 11 من موندم این شرکت پست 2 تا کارشناس نداره؟؟ حتما داره! منتها کارشناس پیام نوری !!!! سیاوش سه شنبه 3 دی 1392 - 15:11:51 پاسخ 21 3 من که واقعا برای اداره پس متاسفم هرروز یه سنگی میندازن جلو پای فروشندگاه این کارغیرکارشناسی هم برای فروشندگاه و هم برای خریداران اینترنتی گرون تموم میشه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:14:52 پاسخ 26 4 هیچ سفارشی ارسال نمی کنیم تا تجارت الکترونیک ایران بخوابه اونوقت بفهمن 1 من ماست چقدر کره داره!! پول زور برای سرویسی که داده نمیشه نمیدیم!! دوستان لطفا هماهنگ باشین و هیچ سفارشی ارسال نکنین ! ما حاضریم ضرر کنیم اما زیر بار حرف زور نمیریم!! شرم بر شرکت های واسط پستی که علنا خودشونو کشیدن کنار و مثل نوکر بی جیره و مواجب هر چی پست خواست اجرا می کنن!! شرم ! کجاست کسی که حق ما رو بگیره؟؟؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:18:59 پاسخ 26 67 حالا چی میفروشن این فروشگاه های اینترنتی؟؟ همین تبلیغ جا سویچی و ادکلن تقلبی و تقویت قوای جنسی که هر روز ایمیل میدن رو میگید؟؟ یا تو ایران یه چیزی شبیه آمازون هست و ما خبری نداریم!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:38:12 55 17 شما بهتره خبر از چیزی نداری نظر ندی عزیز. شاید 10% جاسوویچی بفروشن اونهم برای افراد عوام مثل شماست! محصولات تخصصی برای افراد متخصص در زمینه های مختلف در اینترنت به فروش میرسه. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:30:51 18 6 دوست عزیز شما که نمیدونی چی میفرشون نظر نده یه دروی تو نت بزن ما خودمون داریم تجهیزات و لوازم کامپیوتر میفروشیم برخی ها کتاب میفرشون برخی ها نرم افزار برخی ها کیف و کفش و لباس اما شما چون فقط دنبال جا سوئیچی بودی و اونو سرچ کردی فقط فروشگاههایی که جا سوئیچی میفروختن برات اومده جهت اطلاعت خیلی ها از این راه دارند نون زن و بچه شونو میدن مثل شما بیکار نیستند که فقط دنبال خرید جا سوئیچی باشند بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:29:24 8 8 چرا بد و بیراه میگین؟ خوب بنده خدا راست میگه. تمام اینترنت شده تبلیغ عطر تقلبی و ساعت سامورایی! خوب درست توضیح بدین، شاید ما هم مشتری بشیم. بی نام پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 00:28:01 1 0 اره این چیزا زیاده.اما وسایل خوب هم پیدا میشه.تو زمینه الکترونیک.کامپیوتر مبایل و غیره. دی جی کالا برو تا نظرت عوض شه.چندین و چند فروشگاه ناز و معتبر داریم که بگردی پیدا میشه. اون اجناس الکی رو هم برا بی سوادا یا ساده لوح ها گزاشتن.یکیشون میگه شما چنذ بار با این ایپی بازدید داشتی و برنده شدی:دی.همون جنسو سرچ میکنی ارزونترشم پیدا میکنی.خوب بعضیا کلاه برداری میکنن دیگه.حواس ما باس جمع باشه. اشکان سه شنبه 3 دی 1392 - 15:20:50 پاسخ 15 1 ای کاش شما فروشنده ها با هم هماهنگ بودید و برای فروشگاهتون فقط خرید نقدی رو فعال میکردید ! اگه همه با هم این کار رو بکنند کاربر هم مجبور به خرید میشه امیر عباس سه شنبه 3 دی 1392 - 15:22:48 پاسخ 24 4 من هم اعتراض دارم به پست بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 15:30:23 پاسخ 22 2 "ظاهرا در جلسه مشترک شرکت پست با فعالان بازار الکترونیک مقرر شد" کدام جلسه مشترک؟ کدام فعالان بار الکترونیک؟؟ فعالان بازار الکتروینک آیا 5 نفرن که توی جلسه شرکت می کنن و برای 15000 فروشگاه به صورت دیمی تصمیم گیری می کنن؟ کجان بقیه شرکت های واسط؟ شرکت هایی که همه اسمشونو میدونن! این شرکت ها چون میترسن هیچ حرفی نمی زنن و نزدن! قرارداد این شرکت ها با پست همانند قراداد ترکمنچای ه که به پست هر اختیاری داده! اصلا فردا بگن تعطیل! کیه که حرفی بزنه؟ کیه که جرات کنه حرفی بزنه؟ کیه که به فکر ما باشه؟ اونها فقط ب فکر جیب خودشونن و الان هم دارن به ریش ما می خندن! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:07:39 پاسخ 20 2 اگه یه پست خصوصی قوی بود خوب میشد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:08:21 پاسخ 14 3 هردم از این باغ بری میرسد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:11:27 پاسخ 20 2 ماموران پست تنبل شده اند. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:54:52 16 2 همه چیز هردمبیل است در این شرکت پست .... برین تحقیق کنین رئیس ادارت پست شهرستان ها چند درصدشون سواد کافی دارن، تحقیق کنین ببینین که ادارات پست شهرستان ها شدن ادارات خانوادگی ! همه فک و فامیل رو جمع کردن اداره پست راه انداختن... رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 16:21:07 پاسخ 16 1 پست با همان سیاست ۳۰ ساله پیش قصد درآمد زایی دارد. مثل ایمیل ملی و همین طرح چیزهایی که در دنیا به سادگی در اختیار مدیران سایت ها قرار میگیرد تا این صنعت رونق بگیرد اما پست شدیدا به فکر جیب خود و مدیرانش است. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:24:31 پاسخ با کمترین هزینه بیشترین درآمد را به دست آورید https://vista.ir/ad/146184/... با کمترین هزینه بیشترین درآمد را به دست آورید ... تبلیغات-تبلیغات رایگان-مشتری-جذب ... بازاریابی جهانی - بازاریابی پارتیزانی (بازاریابی است ... market2020.mihanblog.com/post/6 ... رابطه ای با کمترین تنش بین رقبا و کمترین هزینه) ... به مشتری ... به صورت دست ... ۱۰ راه برای جذب مشتری جدید - eligasht.com https://www.eligasht.com/Blog/learning/10-راه-برای-جذب... ... گوش دادن به حرف مشتری، درک ... در کمترین زمان ممکن به ... از دست دادن مشتری این ... Images of کمترین هزینه ارسال به دست مشتری bing.com/images Image result for کمترین هزینه ارسال به دست مشتری Image result for کمترین هزینه ارسال به دست مشتری Image result for کمترین هزینه ارسال به دست مشتری Image result for کمترین هزینه ارسال به دست مشتری Image result for کمترین هزینه ارسال به دست مشتری See more images of کمترین هزینه ارسال به دست مشتری کمترین تعرفه پیامک در کشور - agahi24.com https://agahi24.com/adv/کمترین-تعرفه-پیامک-در... یکی از این موقعیت ها و روش ها، پرتال های نمایندگی ارسال ... هزینه ای به ... به مشتری ... با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق نوجوانان را تغییر دهیم www.sabairan.com/fa/news/48788/با-کمترین-هزینه...دهیم برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه لازم ... به مشتری ... کار را به دست استادش ... لجیتو | انبارداری | بسته بندی | توزیع | خرید و فروش پستی logito.ir دریافت هزینه کالا تحویل شده به مشتری و واریز ... و با صرف کمترین هزینه ... ارسال هریک از ... نیک طنین | اپراتور پیشرو پیام صوتی (پیامک صوتی) https://niktanin.com هدف حرفه ای از تبلیغات این است که با کمترین هزینه و یا ... برای ارسال به ... را به دست ... ارسال برای سرتاسر ایران با کمترین هزینه حمل https://eforosh.com/key/... ... مولد بخار,ارسال برای سرتاسر ایران با کمترین هزینه حمل,، 500 ... دست وذخیره در ... به نیاز مشتری ... شرایط و نحوه خرید | قیمت رسیور خرید رسیور FULL HD buy10.tk/kharid ... که هزینه ارسال بعهده مشتری ... را به هیچ وجه از دست ... با کمترین هزینه ... سامانه پیام صوتی | اپراتور پیامک صوتی | پیامک صوتی | اس ام ... avadang.ir ... هزینه ارسال به ... مشتری ارسال صدا به صورت ... به صورت انبوه و در کمترین زمان ... Some results have been removed 1 2 3 4 5 14 1 جالبه که شرکت های واسط تا الان ساکت بودن حالا تا دیدن که نخیر این تو بمیری ها از او تو بمیری ها نیست و حرف از خبرآنلاین و خبرگزاری هاست اومدن اعلامیه زدن که ما پیگیر هستیم و نماینده فرستادیم پست! لطفا اسم نمایندتونو بگین ما هم بدونیم ! چون تا جایی که ما اطلاع داریم از شرکت شما یعنی "پ پ" نماینده ای به پست نرفته ! سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 16:35:18 پاسخ 16 4 حیف که رئیس واحد تجارت الکترونیک پست بلد نیست با اینترنت کار کنه و بیاد این کامنتها رو بخونه البته اگر واژه اینترنت به گوش وی خورده باشد، لطفا یه ادم با سواد خدا شناس در شرکت پست که بلده سیستم خاموشو روشن کنه و به اینترنت وصل بشه بره این کامنتها رو برای مدیر واحد تجارت الکترونیک پست بخونه یا اینکه یه معلم خصوصی براش بگیرید اینترنت رو یادش بده بیاد خودش بخونه خدا یا پوستو ما جوونا رو کندن اینا هر روز یه مصیبت به هر دری میزنیم یه مانع براش ایجاد میکنند خداااااااااااااااااااااا بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:49:10 پاسخ 15 3 با سلام علاوه بر لغو قانون من درآوردی حذف پست سفارشی، استعفای مدیریت و مسئولان تجارت الکترونیک شرکت پست را نیز خواستاریم! والسلام. معظمی سه شنبه 3 دی 1392 - 16:49:24 پاسخ 15 3 به حمایت از فروشگاه های اینترنتی، مشاغل وابسته به ارسال پستی سفارشات و همچنین خریداران و پرداخت کنندگان نهایی هزینه های پستی، بر خودم واجب میدونم که به این سیاست غیرمنصفانه و یکسویه ی شرکت پست اعتراض کنم. امیدوارم مسئولین درک صحیحی از واژه مسئول داشته باشن و متوجه باشن که صندلی ریاست، جایگاه اعمال فشارهای اقتصادی بر قشری از جامعه نیست؛ بلکه فرصتی محدود برای خدمت رسانی به این جامعه هست و تصمیمات هدف داری که سبب تحمیل فشارهای غیر منصفانه به بخشی از جامعه و لطمه به اقتصاد خصوصی کشور صرفاً در جهت رشد اقتصاد بخش عمومی یک سازمان واحد بشه، تصمیمی از پایه غلط و برخلاف انسانیت و همچنین برخلاف سیر رشد اقتصاد الکترونیک در کشور هست. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 16:52:16 پاسخ 11 1 فروشگاه هایی که محصولاتشون بالای 50 تومنه اصلا اعتراض نمیکنند چون برای اونا تاثیری نداره در کشورهای عقب افتاده و کشورانی که مدیران فاقد دانش و البته وجدان کاری هستند مثل همونجایی که همه میدونند فقط اونایی که سرمایه کمتر دارند و درامد کمتر دارند در هر حالتی متضرر میشن و کسانی که سرمایه زیاد و درامد زیاد دارند نیز روز به روز بر درامدشان افزوده میشود همین امروز خیلی ها کلی فروش داشتند و کلی ارسال هر کسی به فکر خویشه ، با یکدیگر متحد بشیم و چند روز از ارسال سفارش خودداری کنیم ، سال گذشته بعلت قطعی گیت وی سرهم بندی شده یکهفته ده روزی کسی نمیتونست ارسال کنه فرض کنید الانم گیت وی قطعه بخاطر همکارانی که خرج تحصیلشون خرج زندگیشون از این راهه ، همانند مسئولین پست نباشید و وجدانتان را در نظر بگیرید بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:42:28 6 1 دوست عزیز یک هفته تعطیل بود ؟! حافظه ضعیفی دارید ... شرمنده البته حدود یک ماه تعطیل بود و نتونستیم جنسی بفروشیم علی سه شنبه 3 دی 1392 - 16:53:38 پاسخ 11 3 خیلی خوبه رسماً تجارت الکترونیک رو در ایران دارن نابود میکنن . بفرمایید اینم از اشتغال زایی . دوتا جوان که از سر ناچاری و بیکاری با زحمت فروشگاه اینترنتی زدن تا یه حداقل پولی در بیارن اونا رو هم دارن خیلی راحت بیکار میکنن. خدایا خودت به داد ما برس خسته شدیم دیگه بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:00:25 پاسخ 10 4 متاسفم برای اداره پست امیدوارم پاسخگو باشن در برابر مردم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:04:40 پاسخ 13 2 جنس 6 هزار تومن هزینه ارسال هم 6 هزار تومن یعنی برگشت بخوره ، جنستو میشکنن و 6 هزار هم ازت میگیرن ! تنها راه پرداخت آنلاینه که اونم از 10 نفر یکی خرید آنلاین میکنه. فروشنده اینترنتی سه شنبه 3 دی 1392 - 17:17:39 پاسخ 18 4 با سلام بنده به شخصه بارها و بارها و بارها در طول سالیان فعالیت مشاهده نمودم که بسته های برگشتی باز شده و حتی محصولات از داخل ان برداشته شده اند و حتی در روزهای خاصی که مدارکش نیز موجود است کل کیسه سفارش ارسالی مفقود شده و نتیجه شکایات بنده به هیچ کجا نرسیده این درحالیست که پس از مدتی آن کیسه مفقود شده به عنوان مرسوله برگشتی هزینه پستی اش نیز دریافت شده است!! یعنی هم مرسولات به سرقت رفته هم هزینه پستی گرفته شده است! این موارد روز به روز افزایش میابد و جالبتر اینکه در کنار آن هزینه های پستی نیز روز افزون است! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:21:35 پاسخ 16 2 دوستان من امروز از طریق سایت بازرسی کل کشور شکایت کردم از اقدام پست و شکایتم مورد تائید قرار گرفت از سوی سازمان بازرسی کل کشور این بدان معناست که شرکت پست تخلف قانونی صورت داده لذا کلیه دوستان نسبت به طرح شکایت از طریق سازمان بازرسی کل کشور اقدام نمایند http://shekayat.bazresi.ir همچنین از خبر آنلاین بابت انعکاس این خبر تشکر میکنم لطفا خبر رو بالا نگه دارید سپاس بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:26:03 پاسخ 17 1 واقعا باید مجوز شرکت های خصوصی حمل کالا در ایران صادر بشه تا پست از این سیاست اشتباهش که هرکاری دوست داشت انجام بده چون فقط یکی هست تو ایران برداره و وقتی رقابت باشه هم خدمات میره بالا هم کیفیت میره بالا هم مشتری راضی هم فروشنده راضی خواهد بود هم باعث رشد و شکوفایی اقتصاد خواهد شد ولی حیف که از خصوصی سازی فقط اسمش رو داریم و در واقع از خصوصی سازی در ایران فقط این بقالی ها هست و آرایشگاه ها و.... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 17:37:57 پاسخ 15 2 سلام لطفا به مدیران پست بفرمایید این کارشون باعث بیکاری صدها نفر میشود بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:24:19 4 1 هزاران نفر و همجنین مرگ تجارت و خرید و فروش اینترنتی سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 17:46:18 پاسخ 8 73 واقعاً از این کار اداره پست لذت بردم. این فروشنده ها انقدر بی انصاف هستند که سی دی و دی وی دی های خش دار و ارزان قیمت میدن دست ملت (حتی فروشنده های معتبر!) و پول های آنچنانی بابتش میگیرن که این بلاها حقشانه سرشان بیاد. درود بر اداره کنندگان شرکت پست و به امید این که شاهد افزایش چنین قوانینی باشیم. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:04:12 30 3 دوست عزیزی که از بدبختی دیگران خوشحال میشی این هزینه ی پستی که الان 3 برابر شده رو خریدار پرداخت میکنه نه فروشگاه اینترنتی پس شما هم خیلی خوشحال نباش. بالاخره شما هم یه روزی مجبور میشی یه چیزی رو اینترنتی خرید کنی و باید 3 برابر هزینه پست بدی . براتون آرزوی موفقیت میکنم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:05:40 24 2 بدبخت اداره پست این پول را اضافی را از شما خریدار میگیره نه از فروشنده معظمی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:15:14 25 2 برادر فروشگاه های اینترنتی که پرداخت کننده هزینه های پست کالای فروخته شده نیستن! این جماعت خریدار هستن که باید نگران افزایش سه برابری خریداهاشون از فروشگاه های اینترنتی، ماهواره ای یا تلفنی باشن. در اغلب شهرستان ها امکان تهیه کتاب بصورت حضوری وجود نداره مگر کتابهای داستان و رمان. پس این مصرف کنندست که باید نزدیک به دو برابر قیمت پشت جلد کتاب پول پرداخت کنه تا اون کتاب به دستش برسه. و در دنیایی که ما زندگی میکنیم، هرچند گاهی افرادی مشابه مدیرعامل محترمی که تصمیمات کارشناسی نشده اتخاذ کرده وجود دارن ولی در مجموع این اشخاص قادر به نگهداشت توسعه تکنولوژی نخواهند بود و همین من و شمایی که امروز بی تفاوت از کنار این خبر میگذریم، به زودی باید هزینه این تصمیم رو از جیب پرداخت کنیم نه فروشنده! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:41:43 20 2 جیگر...این هزینه پست رو از شمای خریدار قرار هست بگیرن !!! سینا سه شنبه 3 دی 1392 - 19:26:16 16 3 لذتت وقتی بیشتر میشه که برای ی سی دی 3000 هزار تومنی که قبلا با پست سفارشی میومد 3000 تومن هزینه پست الان با پست پیشتاز باید 8000 تومن بدی آره دوست عزیز بخند حق داری چون از بلایی که داره سرتون میاد خبر ندارید سعید سه شنبه 3 دی 1392 - 20:07:14 4 14 از زمانی که فروشنده ها جنس های بنجل می اندازن به مردم دیگه خرید اینترنتی انجا نمیدم. اما حاضرم 3 برابر هزینه پستی و... هم بدم اما چیزی که فروشنده ارسال کنه با کیفیت باشه. باز هم میگم مسئولان اداره پست دمتون گرم، فقط شما هستید که میتوانید این فروشنده ها را رام کنید. بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 20:47:40 10 2 الحق که جیگری... علی سه شنبه 3 دی 1392 - 17:54:43 پاسخ 16 2 استعفای مدیریت و مسئولان تجارت الکترونیک شرکت پست را نیز خواستاریم محمد علی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:08:17 پاسخ 8 2 ای کاش حداقل خدمات رسانی خوبی هم داشتند، به راحتی هر بسته ای رو برگشت میزنن و هزینه پست رو میندازن به عهده فروشگاه دار، با این اوضاع قیمت پست هم که افزایش یافته پست پیشتاز رو به زور میخوان اعمال کنند که درآمدشون بره بالاتر! شاها سه شنبه 3 دی 1392 - 18:09:30 پاسخ 15 2 اگه پست یه رقیب داشت هیچ وقت اینجور نمیشد واقعا تاسف باره :( هادی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:15:30 پاسخ 13 2 از خبرآنلاین بابت پیگیری این موضوع ممنون هستم ولی توجه داشته باشید که فکر نکنم با کامنت دادن اینجا چیزی به گوش مسئولین پست برسه !دوستان به نظرم حداقل تو این یه مورد باید خود ما فروشگاه دارها همدل باشیم و یه حرکتی انجام بدیم, مثل تحریم کردن پست مثلا اگه همه باهم 2 روز سفارش ارسال نکنند یا کسانی که میتونند به نشانه اعتراض جلوی پست تجمع کنند شاید اینطوری به گوش آقایون برسه اعتراض ما! در ضمن اگه بتونیم از رسانه ها تلویزیونی مثل همین 20:30 پیگیر این موضوع باشیم فکر کنم سریعتر به نتیجه برسیم هادی سه شنبه 3 دی 1392 - 18:24:34 پاسخ 14 2 خبر آنلاین عزیز ما که دستمون بجایی نمیرسه شما اگه میتونید تورو خدا پیگیری کنید این موضوع رو بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:25:44 پاسخ 18 3 صبح از خواب پا می شن و بعد می شینن با هم فکر می کنن که چه کنیم که یه کم بچزونیم این ملت رو؟ زیادی دارن خوش می گذرونن! باید یه حالی بگیریم ازشون که بفهمن ما هم هستیم .. مسعود سه شنبه 3 دی 1392 - 18:37:08 پاسخ 18 1 برای شرکت پست متاسفم برای این مملکتم که خیلی وقته متاسفم! تا خواستیم یه کاری کنیم شما هاااااااااااا نذاشتین مشکلتون با من چیه ؟ زورتون میاد ؟ حال نمیکنید باهام؟ خودتون با خودتون مشکل دارین؟ (خبر آنلاین اینبار نظر منو تایید نکنی با شریعت مداری و کیهان هیچ فرقی دیگه نداری برام!) بهرام سه شنبه 3 دی 1392 - 18:52:20 پاسخ 11 1 من 3 تا فروشگاه اینترنتی دارم. و روشون نرم افزار میفروشم. این خبر واقعا منو شکه کرد. آخه چطور ممکنه مشتری واسه جنسی که 4000 تومن قیمتشه 6000 هزینه پستی بده. کارکرد نادرست ماموران پستی یه طرف که کالا رو به مقصد نمیرسونن و اگه هم برسه واقعا دیر میرسه، این از کار جدید پست. باید یه مدت ارسال نکنیم تا پست حالش جا بیاد بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:24:21 12 2 رفیق جان نماد که بگیری 7 روز مشتری میتونه جنس دستش باشه بعد برگشت بزنه خب نرم افزار رو که 1 ساعت کپی میزنه و برگشت میده و موظف هستی پولش رو کامل عودت بدی !!! نماد هم یه ظلم دیگه از طرف این دولت هست ! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:02:59 پاسخ 9 3 اینقدر از پست بدم میاد بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:45:37 8 2 من دیگه بدم نمیاد... متنفرم... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 19:06:58 پاسخ 9 2 متاسفانه وزارت ارتباطات دچار بی برنامگی و ستیز با همه شده است sajjad سه شنبه 3 دی 1392 - 19:08:06 پاسخ 5 1 میخواستم بدونم پولی که وب مسترها از تبلیغ محصولات فروشگاه های اینترنتی به دست میارن حلاله یا نه؟ البته سوال من برای بالا بردن اطلاعات خودم در رابطه با وب مسترها و درآمدشون هست. بی نشان چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:28:00 4 0 وقتی خود کالا حلاله پس تبلیغ برای کالای حلال هم حلاله رضا سه شنبه 3 دی 1392 - 19:19:46 پاسخ 12 1 تا اطلاع ثانوی شعار تک تک فروشگاه دارن در کلیه انجمن ها این است : موقتا تا مشخص شدن وضعیت پست، از ارسال سفارش با پست پیشتاز خودداری نمایید .( بهترین روش اعتراض ) طنز تلخ سه شنبه 3 دی 1392 - 20:24:51 پاسخ 9 2 چند مدت پیش ، یک بسته سفارش دریافت کردم . در کمال ناباوری دیدم بسته کامل باز بوده ! :||: یعنی هم پول زور هم این که .... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:03:37 پاسخ 3 31 شرکت پست در حال ارائه خدمات و سرویس های جدید است و نیاز به سرمایه داره و این کار هم در جهت تامین هزینه ها است. خبرآنلاین جان! شما هم شدی شریعت مداری و کیهان؟! نظرات را جابجا میکنی؟!! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 21:28:33 پاسخ 3 21 با ورشکستگی و کم شدن تعداد فروشگاه های اینترنتی رقابت بین فروشگاه هایی که باقی مانده اند بیش میشه و این یعنی کیفیت خدمات آن ها افزایش پیدا میکنه. مطمئنن مسئولان پست از چیزهایی با خبرند که شما نمیدانید و اگر اعلام کنند متوجه خواهید شد چقدر مسئولان پست به فکر شماها هستند. خبرآنلاین لطفا بچاپ بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:42:03 4 2 ایشون یکی از همون پسرخوانده هایی که دوستمون گفت! پسرخوانده های پدرخوانده ای با نام پست! بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:54:06 5 1 دوست عزیز هر چه تعداد فروشگاه های بیشتر باشه رقابت بیشتر میشه نه اینکه هر چه تعداد کمتر بشه ، بعنوان مثال هر چه تعداد انواع برندهیا خودرو زیاد بشه کیفیت افزایش پیدا میکنه نه اینکه وقتی که یه پراید هست و چهار قلم پژو این وسط برخی ها هم قوه جوکشون فعال شده بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:54:22 5 0 دوست عزیز هر چه تعداد فروشگاه های بیشتر باشه رقابت بیشتر میشه نه اینکه هر چه تعداد کمتر بشه ، بعنوان مثال هر چه تعداد انواع برندهیا خودرو زیاد بشه کیفیت افزایش پیدا میکنه نه اینکه وقتی که یه پراید هست و چهار قلم پژو این وسط برخی ها هم قوه جوکشون فعال شده lkhnd چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:40:42 5 0 مقصود همون "بچاپ" بود، بقیه عرایض بهانه پیمان سه شنبه 3 دی 1392 - 21:46:23 پاسخ 11 2 بنده با شش سال سابقه فروشگاه اینترنتی و زن و بچه و قسط و وام ... از امروز سه شنبه بیکار شدم و هیچ کاری هم ندارم به جز همین فروشگاه اینترنتی که پست باعث فلج شدن کار و زندگی بنده شده و هیچ مقام و مرجعی هم جوابگوی مشکل و بیکاری ما نیست و معلوم نیست باید دردمون رو کجا باید بگیم بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:02:27 پاسخ 10 2 خبرآنلاین لطفا با مسئولات پست صحبت کنین و گزارش کنین ببینیم چی میگن آیا اصلا خبر دارن که دارن هزاران نفر رو بیکار می کنن؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:11:31 پاسخ 7 2 این شرکت پست حکم پدرخوانده را دارد ! پدرخوانده های با 4 الی 5 پسر خوانده که کسی براشون مهم نیست و برای رسدن به سود بیشتر به هر کاری دست می زنن.... بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:14:31 پاسخ 9 2 خبرآنلاین لطفا این موضوع را پیگیری کنید... به داد ما جوون ها برسید... کسب و کار ما در حال نابودی ست... امروز هیچ فروشی نداشتم... اخه به کی بگم این بدبختیو... این شد اشتغال زایی؟؟؟ به قول یکی از دوستان این اشتغال زدایی ه !!! بانیان این امر بدونن هزاران هزار نفر دارن شما رو هر لحظه نفرین می کنن! بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:33:15 پاسخ 9 1 آیا مسئول وظیفه شناسی وجود داره تا به مشکلات ما رسیدگی کنه؟؟ بی نام سه شنبه 3 دی 1392 - 22:58:42 پاسخ 6 2 از خبرآنلاین تقاضا داریم این خبر را تیتر صفحه اول کند تا شاید کسی به فکر بیفته..... سیدمهدی موسوی چهارشنبه 4 دی 1392 - 00:49:17 پاسخ 8 1 بعنوان یک فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت مالیعرض می کنم به راحتی آب خوردن میشه چنان بلایی سر پست آورد که درس عبرت بشه تمامی این دوستانی که در حال کسب و کار اینترنتی هستند یک شرکت موازی مشترکا" راه بیاندازند ساختن و توسعه شبکه آن کار سختی نیست یا از شرکت های مانند دی اچ ال که خدمات ویژه داره تقاضا بشه این شاخه پستی ارزان را هم به فهرست سبد خدماتشان اضافه کنند مطمئن باشید کمتر از سه سال بعد پست ایران نابود میشه بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:42:33 3 1 دقیقا درسته! اما کجاست اون همت؟؟ از الان باید چنین فکری کرد... بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:42:18 1 1 درود بر شما بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 01:53:54 پاسخ 8 1 دوستانی اومدن گفتن شرکت پست در حال تامین هزینه خدمات جدیده! این دوستان که نمی دونم از کجا ساپورت میشن باید بدوننن که شرکت پست در همین سیستم های پسرفته! امروز خود که مربوط به ده ها سال پیش هست هم مونده و از پسش بر نمیاد! اونوقت سیستم های جدید؟؟ منظور مثلا ای بازاره؟؟ ای بازار که کلا شکست خوردس خودشون خبر ندارن. اگر پست می خواد سیستم جدید بزنه باید ده ها هزار نفرو از کار بیکار کنه؟؟ کدوم کارشناسی چنین حرف میزنه؟ لابد شما دیگه! به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم! کارمندان پست که پول آخر ماهشونو میگیرن خب باید بیان چنین حرف هایی هم بزنن. کار کمتر پول بیشتر! دیگه چی از این بهتر برای کارمندان پست؟ برو از خدا بترس عزیز... ابلیس چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:01:20 پاسخ 9 23 خیلی خوشحالم درب این سایت های به اصطلاح فروشگاه اینترنتی تخته بشه ، مٍثل قارچ دارن رشد می کنن و هرروز بی محتوا تر میشن و با تکیه به اصول ناجوانمردانه رنکینگ اینترنتی باعث هرز شدن فضای جستجوی اینترنتی شدن و یه مطلب یا موضوعی که سرچ کنی 100 صحفه اول فروشگاه های اینترنتی رو میاره ، و جدا از همه این قضایا جز تعداد انگشت شماری از این فروشگاه ها بقیه فروشگاه ها تو کار اجناس بنجل و تقلبی و فروش دی وی دی و سی دی هستند ، اینا آدمای طمع کاری هستند که از هر شیوه ای واسه بازار هدف استفاده میکنن ما که زورمون بهشون نرسید امیدوارم شرکت پست ورشکستشون کنه و تعطیل بشن این سایت ها کیخسروی چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:08:26 پاسخ 7 1 با سلام با سابقه ای که در فروشگاه اینترنتی دارم از سال 85 تا به امروز مشغول کار هستم ولی با انتشار و اجرای این عمل دیگر قادر به ادامه نیستیم نه تنها من بلکه بقه فروشگاهای دیگر هم قادر به ادامه نیستند از سوی دیگر هم مشتری قدرت خرید را نخواهد داشت با این هزینه های سنگین خواهشن هرچه سریعتر رسیدگی کنید این تصمیمات یک روزه به ضرر همه خواهد بود احمدرضا چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:10:38 پاسخ 6 1 آخرین خبر اینکه پست سفارشی تا اطلاع ثانوی دوباره فعال شد. تبریک فندق چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:57:48 پاسخ 9 0 پست سفارشی را خدا آزاد کرد ... بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:42:53 پاسخ 4 0 اطلاعیه پست ، پست سفارشی مجددا البته موقتا فعال شد به اطلاع همه کاربران فهیم و فروشگاه داران عزیز می رسانیم طی تماس تلفنی و دستور العمل جدید مجددا پست سفارشی فعال شد و به زودی سیستم های دیگر نیز این پست را فعال خواهند کرد. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:01:15 پاسخ 0 3 تبریککککککککککک !!!! بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:02:05 پاسخ 0 6 می تونن با تیپاکس بسته هاشون رو ارسال کنن آشنا چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:35:05 3 1 تیپاکس برای فروش کالا هایی با وزن پایین به صرفه نیست زیرا برای بسته های زیر 7 کیلو هزینه ثابت دارد و فقط در مراکز استان ها شبکه توزیع فعال دارد، لطفاً تنها در صورتی که اطلاع کافی در مورد خدماتی دارید راهنمایی بفرمایید. بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:27:19 1 2 تیپاکس نزدیک به 130 شعبه در سراسر ایران داره همچنین یه شرکت وابسته به تیپاکس به نام شرکت پارت تندرو به تازگی تاسیس شده که کار خدمات شهری رو انجام میده.مثلا دارو،کتاب یا هر خرید یا خدمات دیگه رو در تهران تهیه میکنه و با شعبه تیپاکس برای مشتری در شهرستان میفرسته.یا کارهای دیگه ایی که شخص باید از شهرستان بیاد تهران انجامش بده مثل کارهای مربوط به وزارتخونه ها یا سفارت ها و دانشگاه ها و .... بی نام چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:24:56 پاسخ 6 0 روشون نمیشه وگرنه فردا اعلام میکردن سایتای فروش اینترنتی همه غیرمجاز و اقدام....... هستن یه نفر پنجشنبه 5 دی 1392 - 00:48:38 پاسخ 7 1 من فروشگاه دار نیستم اما من هم از خدمات پست ناراضی هستم تا حالا چند بار کتاب اینترنتی خریدم اما یه سری وقتی کتاب به دستم رسید جلد کتاب پاره بود بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:51:35 پاسخ 4 4 این فروشگاه دارها بعنوان بی نظارت ترین کلاه بردارها حقشون از این بدتر هست چون با امکانات مملکت کلاه سرمردم میذارن طلبکارم هستن. نمونش فروشگاه .....با مدیریت آقای ت اولا چیزی که تحویل میدن با چیزی که تبلیغ کردن زمین تا آسمون فرق داره و بعدم دیگه نه جواب تماس میدن ونه بر خلاف ادعاشون حاضر به عودت پول یا تعویض جنس میشن. بعد از کلی تماس وتهدید گفت پس بفرست. فرستادم تا الآن 6 ماه گذشته وحتی دیگه جواب تماس و ایمیل هم نمیده. عکسا و مدارک موجود و قابل ارائه هست.منکه آرزو میکنم دیگه کارشون درست نشه که بخوان دوباره مردم رو فریب بدن. ایشاللاه. بی نام پنجشنبه 5 دی 1392 - 22:24:09 پاسخ 6 1 با این هزینه های پست دیگه کسی رغبت نمیکنه اینترنتی خرید کنه بخصوص برای خارج از تهران. حرف حساب دوشنبه 9 دی 1392 - 08:32:33 پاسخ 4 15 سلام به دوستان.اداره پست بهترین و در عین حال با تعهد ترین نیروها را در اختیار دارد فقط و فقط جهت انجام امور مردم.پس همیشه اینو در نظر بگیرید که حرف حق را بزنید و اینقدر نا حق نگویید. ا چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 21:28:55 پاسخ 0 0 دا خیرشون بده من دیگ نمیدوم ذاهی برای سرکیسه مردم مونده؟؟؟؟؟؟ بی نام چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 10:56:36 پاسخ 0 3 یعنی پست و اداره پست منو یاد خارج میندازه اه اه اه حالم بهم میخوره دیگه از پست اه.................. پورمهدی ابادی چهارشنبه 25 تیر 1393 - 09:48:53 پاسخ 2 1 من خودم پیشتاز سفارش دادم 14/04/93 امروز 25/04/93 هست بدست خریدار نرسیده به نظرم از طریق ماشینهایی که مسافر کشی میکنند بفرستیم بهتر و سریع تر باشد.سریع ترین پست پیشتازی ارسال که 9 روز بدست دریافت کننده برسه سفارشیش 1 سال طول میکشد. گیت فروشگاهی چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 14:33:25 پاسخ 4 0 وقتی خود کالا حلاله پس تبلیغ برای کالای حلال هم حلاله چاپ کارت ویزیت پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 09:06:45 پاسخ 2 0 این وسط فقط خریداران متضرر میشوند حسن صادقی شنبه 24 مرداد 1394 - 12:47:59 پاسخ 4 0 روشون نمیشه وگرنه فردا اعلام میکردن سایتای فروش اینترنتی همه غیرمجاز و اقدام....... هستن اشرافی پنجشنبه 9 مهر 1394 - 20:49:54 پاسخ 2 0 کلا سود رو باید به پست بدیم erfan سه شنبه 22 دی 1394 - 14:05:48 پاسخ 5 0 فقط داره حداقل 15 هزار خانواده 50 هزار نفر رو که مستقیم در ارتباطن و بیش از یک میلیون نفر که به صورت غیر مستیم از کارتن سازی ، پاکت سازی ، چاپ،عمده فروش ،بازاریاب و ... رو بیکار میکنه علی فاتحی سه شنبه 22 دی 1394 - 20:57:48 پاسخ 3 1 هزینه پست زیاد هزینه و دردسر گرفتن نماد خیلی زیاد گیر دادن به مدیر فروشگاههای اینترنتی خیلی خیلی زیاد درآمد کم باور کنید اینم نون مردم رو آجر کردنه بهزاد شنبه 26 دی 1394 - 03:46:57 پاسخ 0 0 در ایران همینطوریه با ساز و دهل میگن نماد میدیم و .... بعد اون یکی میاد حوصله ساماندهی نداره میاد تعلیق میکنه / پست میبینه بازارش کساده قیمت افزایش میده و ..... من هم بیکار شدم فروشگاهم بیخود بسته شد . لطفا بررسی شود و گزارشی از وزیر صنعت و تجارت الکترونیک منتشر کنید وحید پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 01:22:46 پاسخ 0 0 من میخواستم چون بازار کسب وکارمغازه خوب نیس فروش اینترنتی هم انجام بدم که دیدم دوستان چقدر شاکی هستن متوجه شدم که اینکاربکنم باید درامدمغازم روهم بدم به پست اخرشم ورشکست دوست خودم کارمند پسته متأسفانه همیشه کلی قبض رو تحویل نمیده چندتا بسته هم دستشه همیشه که انگاربی پدرمادره وخودش استفاده میکنه خب اگه رسیدگی مسؤلاش باشه هیچوقت یک مأمورتحویل این دزدی هارو نمیکنه کاش گرونی مساوی با کیفیت باشه همیشه هرچی میخوان گرون کنن مثال اروپارو میزنن مثل جریمه خودرو اما نمیگن چه خیابونهایی دارن وچه اسفالتی ومزایایی دولتشون در عوض میده سمیه چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 12:25:17 پاسخ 4 0 یه کتاب می خواستم که قیمتش 2800 تومن بود، با هزینه ارسال پستی 11000 و به صورت پیک موتوری 9000 تومن باید می پرداختم..... خسته نباشن واقعاً... دزدی چیه پس؟ رامین چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 12:14:23 پاسخ 2 0 واقعا این چه وضع مملکت هستش یکی نیست رسیدگی کنه؟ صبا چهارشنبه 23 تیر 1395 - 14:19:57 پاسخ 4 0 من تصمیم داشتم یک کتاب 7200 ای بخرم. حسای کردم هزینه ی پست پیشتازش از اصفهان تا کرمانشاه 9 و خورده ای میشه.ولی سفارشی 3 و خورده ای.دیگه مجبورم نخرمش. واقعا برای پست متاسفم.به چه حقی مردم رو از پست سفارشی محروم می کنن؟ لیل جمعه 5 شهریور 1395 - 13:35:17 پاسخ 3 0 متاسفانه بسته های پستی رو باز میکنن ودید میزنن و با یه چسب ناجور می چسبونن و تحویل متقاضی میدن این توهین به ملته اخه یه خرید از فروشگاه داخلی اونم قیمتش ده هزارتومان انقدر شما رو به وحشت میاندازه. کالایی که کلا توضیحش رو پاکت هست فقط می مونه دیدن رنگش و جنس که اگه دید نزنن می میرن.... پست ما امن نیست... ارسال دیدگاه نام پست الکترونیک آدرس وب سایت و یا وبلاگ قوانین ارسال نظر خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصیه می‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید. نظر شما 0/700 آخرین مطالب وزیر ارتباطات از ادغام دو شرکت آسیاتک و های وب خبر داد یک هفته با آی‌تی ایران از تبعات طرح هنوز اجرانشده رجیستری تا انعقاد ۱۰۰ قرارداد پژوهشی در حوزه فضا پست اینستاگرامی آذری‌جهرمی درباره طرح رجیستری شما نظر بدهید/ برای بهتر اجرا شدن طرح رجیستری موبایل چه باید کرد؟ نحوه برخورد با گوشی‌های مسافری در طرح رجیستری چگونه است؟ رونمایی از سرویس خط ویژه سازمانی در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ آنچه در حوزه تلکام انجام شده قابل ستایش است وزیر ارتباطات مچ اپراتورها را گرفت/ اجرای فازنخست رجیستری/ درآمد چند برابری فروشندگان اینترنت موبایل آخرین دستاوردهای همراه اول در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور حضور رایتل در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ وبگردی روز رستاخیر و پایکوبی ارواح ده شهری که باید در سال 2018 ببینید تست و بررسی فنی خودرو پژو 207i ایران خودرو + درگ خانه های ایرانی چه چیز کم دارند؟ معرفی بهترین آتلیه کودک٬بارداری و نوزاد تهران . (ویژه ی والدین) خریدی ساده از آمازون در ایران فراخوان کمک به مادری که سرطان خون دارد نداشتن رابطه چه اختلالاتی می تواند در انسان بوجود آورد؟ عکس‌های رویایی شب‌های شگفت‌انگیز ایران عکس‌ + المان‌های معماری ترکیه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه مزار حافظ قبل از ساخت مقبره +عکس اینفوگرافیک | ایلان ماسک؛ بنیانگذار تسلا را بشناسید کمپینی برای مبارزه با تجاوز به زنان | MeToo چطور راه ‎اندازی شد؟ وزیر ایرانی تبار سوئد را بشناسید+عکس با گروه نرم افزاری پیوست آشنا شوید خرید بلیط هواپیما هزینه ارسال به دست مشتری برسانیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چطور گوشی وتبلت اصلی را تشخیص دهیم


چطور گوشی وتبلت اصلی را تشخیص دهیم ر چطور گوشی وتبلت اصلی را تشخیص دهیم چطور گوشی وتبلت اصلی را تشخیص دهیم چطور گوشی وتبلت اصلی را تشخیص دهیم امتیاز خبر: 91 از 100 تعداد رای دهندگان 211625 اولین سوالی که معمولا بعد از مراجعه به بازار و مشاهده انبوه فروشگاه‌ها و تلفن‌ها به ذهن اکثر ما می‌رسد این است که به چه دستگاهی تقلبی می‌گویند و هنگام خرید یک وسیله هوشمند باید به چه نکاتی توجه کرد؟ به گزارش مشرق، در این گزارش با انواع دستگاه‌های تقلبی (Fake) و انواع کلاه‌برداری‌های موجود در بازار تلفن همراه و چگونگی تشخیص آنها آشنا خواهید شد تا احتمال از دست دادن مقدار قابل توجهی از سرمایه شما، با اقدامات متقلبانه برخی فروشندگان یا واردکنندگان در بازار کشورمان، به حداقل برسد. کلاه‌برداری‌های حوزه خرید و فروش تلفن‌همراه را می‌توان در چهار بخش طبقه بندی کرد. فروش دستگاه‌های کپی و های کپی به جای اصلی فروش گوشی‌های کارکرده به جای نو فروش گوشی‌های Refurbished: (دستگاه‌های بازیافتی و تعمیراتی) فروش گوشی‌های ریجستر نشده: (قاچاق) مقدمه: بسیاری از خریداران موبایل و دستگاه‌های هوشمند، با گوشی‌هایی که با قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت اصلی به فروش می‌رسند مواجه شده‌اند به عنوان مثال در بازار، گوشی‌های پرچم‌داری مثل گلکسی S7 و آیفون‌ 6S اپل حتی با قیمت 300 هزار تومان هم در بازار وجود دارد اما درباره این که چگونه یک گوشی که حتی قیمتی بیش از دو میلیون دارد، با قیمت 200 تا 300 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، تنها یک توجیه وجود دارد و آن وجود گوشی‌های تقلبی است. گوشی‌های تقلبی که گاهی از آن‌ها با عنوان فیک یاد می‌شود، آنهایی هستند که اگرچه ظاهرشان تفاوتی با گوشی اصلی ندارد اما از نظر قطعات داخلی تماما از لوازم بی کیفیت و فاقد قدرت و سرعت لازم ساخته شده‌اند. اکنون در بازار گوشی‌های موبایل که گفته می‌شود بیش از 70 درصد گوشی‌های هوشمند آن قاچاق هستند بی شک شناخت گوشی‌های اصل از غیر اصل اهمیت ویژه‌ای دارد. در موارد متعددی ممکن است فروشنده بدون هیچ توضیح یک گوشی تقلبی با کیفیت پایین را با قیمت‌های اصلی در اختیار خریداران قرار دهد. اما برای تشخیص گوشی‌های اصل از تقلبی چندین راهکار وجود دارد که زمان خرید لازم است مورد توجه قرار گیرند. روش‌های تشخیص گوشی اصلی از تقلبی 1- اولین قدم خرید از مراکز معتبر است با مراجعه به مراکز معتبر خرید تا حدودی می‌توانید از اصل، نو بودن و Refurbished نبودن (دستگاه‌های بازیافتی و تعمیراتی) دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و در صورت بروز تخلف هم با در دست داشتن فاکتور خرید می‌توانید از طریق مراجع ذی‌صلاح حقوق خود را پی‌گیری کنید. 2- چک کردن بسته بندی دستگاه: هیچگاه وسیله مورد نظر را با بسته بندی باز یا مخدوش تحویل نگیرید. اجازه دهید فروشنده در حضور شما بسته بندی دستگاه را باز کند. هر چند بسته بندی مجدد برای افراد سودجو امکان‌پذیر است ولی با رعایت تمام موارد ذکر شده در این مطلب، احتمال کلاه‌برداری را تاحد زیادی کاهش می‌یابد. 3- بررسی کد معروف IMEI: کد IMEI در واقع بر‌گرفته از عبارت "International Mobile Equipment Identity" یا «شناسه بین المللی تجهیزات موبایل» است. هر گوشی جدیدی که ساخته می‌شود، باید یک کد منحصر به فرد 14 رقمی داشته باشد که تا آخر عمر دستگاه با آن باقی خواهد ماند. این کد برای شناسایی تلفن‌های همراه و همچنین مسدود کردن آن‌ها از طریق شبکه کاربرد دارد. اگر گوشی‌تان گم یا سرقت شود، می‌توانید با دادن این کد به اپراتور، گوشی‌تان را مسدود کنید تا احیاناً از آن سوء استفاده نشود. پلیس هم معمولاً گوشی‌های دزدیده شده را با IMEI آن‌ها ردیابی می‌کند. سارقان حرفه‌ای برای جلوگیری از ردیابی دستگاه مسروقه imei دستگاه را تغییر می‌دهند. چگونه گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟این روزها به قدری تنوع گوشی‌های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام تشخیص مدل اصلی از قلابی آن رو به رو هستند، به خصوص وقتی که سازندگان گمنام چینی اقدام به تولید محصولاتی مشابه با نمونه‌های معتبر جهانی می‌کنند، این قضیه ابعاد پر رنگ‌تری به خود می‌گیرد. در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی را برای شما جهت تشخیص گوشی اصل با نوع تقلبی آن بیان کنیم تا راهنمای شما در خریدتان باشد. برای تشخیص اصل بودن یک گوشی هوشمند، ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که با مشخصات سخت افزاری آن به‌خوبی آشنا باشید. بهتر است که مشخصات سخت افزاری مدل مد نظر خود را برروی برگه‌ای یادداشت کرده و با مشخصات نسخه‌ای که در دست فروشنده به شما چشمک می‌‌زند، مقایسه کنید. حال در صورتی که در این مرحله با مشکلی مواجه نشدید یا نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بهتر است نکات زیر را برای فهمیدن یک محصول اصل با دقت مطالعه کنید: مدل‌های تقلبی، معمولا نسبت به نسخه‌ی اصلی سنگین‌تر هستند. اندازه و ابعاد نیز، با یک‌دیگر فرق دارند. در مدل‌های تقلبی، ضخامت بسیاری را شاهد خواهید بود و همچنین، اندازه صفحه نمایش کمی کوچک‌تر می‌باشد. دوربین مدل تقلبی، از عملکرد بسیار بدی رنج می‌برد. همچنین میزان پیکسل‌ها نیز کم‌تر است. فایل فلش گوشی وتبلت اصلی وچینی mobofile.blog.ir برای اولین بار در دنیای gsm. فایل فلش گوشی چینی noet5 n9200. cpu 6572. مشخصه p668qa. مخصوص ورژن برد 2015 مرجع ترین سایت برای خرید گوشی و تبلت طرح اصلی mobile-tablet.ir ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح اصلی قیمت گوشی های موبایل | mobile.ir - مرجع موبایل ایران https://www.mobile.ir/phones/prices.aspx * تمامی قیمت های گوشی های موبایل به صورت مستقیم توسط خود فروشگاه ها ... گارانتی اصلی ... mobile.ir - مرجع موبایل ایران https://www.mobile.ir مرجع موبایل ایران مرکز اطلاعات گوشی موبایل (نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون، ال جی, آیفون ... باطری اصلی موبایل وتبلت بایگانی | فروشگاه تخصصی لوازم ... 7tak.ir/product-category/باطری-اصلی-موبایل-وتبلت All Categories. درب پشت. سامسونگ; سونی; نوکیا; هواوی; باطری اصلی موبایل وتبلت سایت تخصصی اطلاعات موبایل | جی‌اس‌ام www.gsm.ir گوشی‌های هوشمند میان رده طرفداران زیادی دارند. بخش بزرگی از بازار تلفن همراه کشور به این ... فروشگاه اینترنتی جانبی - janebi.com https://janebi.com فروشگاه اینترنتی جانبی اولین فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت و لپ تاپ خرید پاور ... قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت گوشی نوکیا،قیمت ... www.beytoote.com/marketprices/phone-price قیمت انواع گوشی نوکیا,مدل گوشی قیمت گوشی موبایل نوکیا قیمت گوشی موبایل,قیمت گوشی ... صفحه اصلی; فروش گوشی موبایل - گوشی گوگل طرح اصلی forosh-gooshi.mihanblog.com/post/537 فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی. ... فروش ویژه ی انواع تبلت و گوشی های طرح اصلی - گوشی ... گوشی‌ شاپ | مرجع تخصصی گوشی موبایل، تبلت و گجت https://www.gooshishop.com گوشی شاپ، اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین گوشی های موبایل، تبلت، گجت و لوازم جانبی آنها است. Some results have been removed 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback به‌یاد داشته باشید که قبل از خرید یک تلفن هوشمند، بهتر است در وب‌سایت اصلی سازنده به دنبال ورژن سیستم عاملی که در هنگام ارائه محصول دریافت خواهید کرد، بگردید. اگر شاهد کوچک‌ترین تفاوتی بودید، شک نکنید که فروشنده می‌خواهد از ناآگاهی شما، سوء استفاده کند. معمولا برروی مدل‌های تقبلی، از نسخه‌ی 4.0 سیستم عامل اندروید استفاده می‌شود. صفحه نمایش یک مدل تقلبی، بسیار بی‌کیفیت بوده و پیکسل‌ها به‌راحتی قابل تشخیص هستند. برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری نظیر تشخیص لبخند و دوربین دوم که سازنده مدل اصلی را با آن ارائه کرده است، برروی مدل تقلبی وجود ندارند. بهتر است قبل از خرید، به‌دنبال ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزار محصول مد نظر خود بگردید و آن را با مدلی که در مغازه خواهید یافت، مقایسه کنید. در یک مدل تقلبی، از پردازنده‌ی ضعیف‌تری استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال یک اَبَر گوشی چند میلیونی هستید، بهتر است قبل از خرید آن، در منوهای نرم افزاری کمی کند و کاو کنید. هر مکث کوچکی، شاید نشان از تقلبی بودن آن، داشته باشد! حافظه رم در یک نسخه‌ی تقلبی، کم‌تر است. پیشنهاد می‌کنم که در هنگام خرید، با رابط کاربری محصولی که مد نظر دارید، کمی آشنا باشید. از روی تصاویر، می‌توانید کمی درباره ظاهر نرم افزاری‌ آن، چیزی بدانید. اگر کوچک‌ترین تفاوتی را در هنگام خرید مشاهده کردید، مطمئن باشید مدلی را که قصد دارید بخرید، تقلبی است! در آخر، مطمئن باشید که تلفن همراه یا تبلت مد نظر خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر تهیه می‌کنید. برای‌تان خرید خوبی را آرزو می‌کنیم! برچسب ها تشخیص اصل از تقلب خرید گوشی اصل راهنمای خرید راهنمای خرید تلفن همراه راهنمای خرید گوشی گوشی اصل گوشی تقلبی AliBaba محمد جهانی مطالب پیشنهادی خرید لوازم خانگی نو و کارکردهخرید لوازم خانگی نو و کارکرده چه برندی حامی 115 ساله مسابقات تنیس ویمبلدون است؟چه برندی حامی 115 ساله مسابقات تنیس ویمبلدون است؟ همه چیز در مورد نمایشگاه های آلمانهمه چیز در مورد نمایشگاه های آلمان قیمت انواع مدل‌های لباس مردانهقیمت انواع مدل‌های لباس مردانه خرید آنلاین بلیط اتوبوس کربلاخرید آنلاین بلیط اتوبوس کربلا انواع تیشرت تا 50% تخفیفانواع تیشرت تا 50% تخفیف مطالب مرتبط بهترین گوشی‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان موجود در بازار (مهر ۹۶) راهنمای خرید مهر ۲۶ام, ۱۳۹۶ بهترین گوشی‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان موجود در بازار (مهر ۹۶) این ۳ گوشی هواوی را از بازار بخرید! (مهر ۹۶) راهنمای خرید مهر ۲۵ام, ۱۳۹۶ این ۳ گوشی هواوی را از بازار بخرید! (مهر ۹۶) این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید (مهر ۹۶) راهنمای خرید مهر ۲۴ام, ۱۳۹۶ این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید (مهر ۹۶) 91 دیدگاه معین ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۲۳۳) s۴ تقلبی ۷۰۰-۶۰۰ تومان هست ولی اصلیش ۱.۵ به بالاست. قیمت مهمترین وجه تمایز هست. ۷ ۳۲ محمد جهانی ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۸۶۱) درسته اما کاربرد نداره نکته ای که گفتید! بسیاری گوشی تقلبی را به همون قیمت گوشی اصلی میفروشن! ۶۸ ۴ هاتف ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۱۷۵) دوستان پدر بنده تو بانه ( شهر مرزی سنندج) ماموریت اداری داشتن.باهام تماس گرفت و گفت اس۴ چنده ؟ منم گفتم نزدیک یکو یانصد.گفت اینجا یه مدل چینیش هست که صدو پنجاه میده و یه مدلش هم هست که پشتش نوشته ویتنام و میگه ۴۰۰ تومان.خلاصه من دیدم حتی اگه از دم در کمپانیه سامسونگم بخری باز از این مبلغ کرون در میاد.منتها وقتی پدرم اومد گفت که با گوشیه خودش که نوت دو بود مقایسه کرده و دیده هم کیفیت دوربین و هم کیفیت نمایشگر گوشیه ۴۰۰ تومنی از نوت دوش بهتر بوده و خیلی هم قاطع این حرفو میزنه.قراره هفته بعد منم باهاش برم.لطفا کمکم کنید.نیاز به نظرات شما دارم.منطقم میگه که ارزونترین چیز ( پرخرج ترین) هستش و هیچ ارزونی بی دلیل نیست.با توجه به قیمت جهانی اس ۴ تو هیچ کجای دنیا هم به این قیمت به فروش نمیرسه.اما دلم میگه ممکنه واقعا یه اس ۴ اصل وییتنامی باشه.خلاصه نیاز به تجاربتون دارم.لطفا نظرتونو بگید ۱۶ ۱۳ اشکان ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۵۴) شاید نوت پدرتون هم تقلبیه! 😀 به نظر من یا فروشنده یه گوشی اصل رو به جای تقلبی نشون پدرتون داده یا گزینه بالا دُرُسته، در هر حال امکان نداره یه گوشی تقلبی انقد کیفیت خوبی داشته باشه که عکاسی و صفحه نمایشش از نوت ۲ بیشتر باشه، به نظرم حتی رفتن به اونجا برای بررسی موضوع هم اشتباه و وقت تلف کردنه! ۴۴ ۳ بی نام ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ پاسخ ↓ در خوشبینانه ترین حالت این گوشی بر فرض اصل بودن دزدیه و خریدش عقلانی نیست… ۱۲ ۵ عرفان ۱۳۹۲-۱۱-۲۶ پاسخ ↓ شاید گوشی رفرش”refresh”باشه مواظب باش ۱۸ ۳ alireza ۱۳۹۲-۱۲-۲۷ پاسخ ↓ هاتف رعییس شرکت سامسونگ اس ۴ اصل رو مطمعن باش به عمش هم ۴۰۰ تومن نمیده صدر صد تقلبیه ۲۴ ۱ محسن ۱۳۹۳-۰۲-۱۸ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۱) دوست گرامی اقا هاتف گوشی هایی که در بانه فروخته میشه اصل و تقلبی هم داره ولی اگر یک گوشی دیدید که اصل بود و یک میلیون فروخته میشه در تهران گارانتی داره ولی در بانه کمتربود قیمتش با گارانتی فروخته نمیشه. این گارانتی هستش که گوشی های بانه اینقدر ارزونه. ۱۰ ۵ فاب ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۱۷) گوشی های نوکیا ویندوزفون هم مدل تقلبی دارن ؟ اگه دارن به چه صورت ؟ ۳ ۲ عرفان ۱۳۹۲-۱۱-۲۶ پاسخ ↓ آقا لومیا های تقلبی همشون اندروید میباشن که باید موقع خرید بدونین که نوکیا اصلا تا به امروز گوشی اندرویدی نزده(بجز شایعاتی درباره دو گوشی اندرویدی نوکیا به نام “نورمندی”) پس هرجا دیدین که نوکیا اندروید=تقلبی بودن گوشی ۴ ۲ ناشناس ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۱) سلام من خودم توبانه ام یه تجربه شخصی:موبایل دست دو نخرید.موبایل رو گرفتید شماره سریال گوشی رو با شماره سریال کارتن مطابقت بدید.بعدشم در خرید گوشی خیلی هوشیار باشید جنس ارزون باشه قطعا اصل نیست.دوبرابر پول بدید فقط اصلشو بگیرید.هرچندتشخیص اصل از تقلبی خیلی دقت میخواد ولی بعدا پشیمون نمیشید ۷ ۰ reza ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۴) مفید بود ممنون ۴ ۰ مریم ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۴) والا خود فروشنده باید از خدا بترسه و تقلبی نده ۲۵ ۲ وحید ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد دیدگاه: ۴) باسلام , هاتف جان , من تجربه این جورقیمتها رودارم دراصل میتونم بگم بعضی کمپانیها بعداز تولیدجنسشون وکنترل کیفیت ازاونجا که برگشت محصولات ایراددارجهت رفع ایرادمخصوصا اگر ایرادباتعویض قطعه گرون قیمت همراه باشه چون بصرفه نیست اونهارو باقیمتهای تمام شده وبعضا زیرقیمت تمام شده به دلالها ازطریق مزایده اجناس اسقاط میفروشندودلالها به کشورهای جهان سومی و جنگزده می‌فرستندکه ازاون طریق به شهرهای مرزی مثل بانه ویا حتی قشم میرسه , شما مطمئن باش یا قطعات تعویض شده یا نیم سوزنه وبهت قول میدم حداکثریک پنجم عمرمفیدواقعیش کارمیده وبعضا یکدفعه ریسیت کلی میشه یا تاچ گوشی ازبین میره بهرحال اگرراهنمایی بیشتر خواستید من کمکت میکنم چون من به بانه رفت وآمد دارم ۸ ۱ صالح ۱۳۹۳-۰۴-۱۹ پاسخ ↓ سلام کاملاً صحیح به نظرم . اطرافیان گوشیشون به هر مشکلی میخوره میسپارن من ببرم تعمیرات . بالای ۱۰ عدد گوشی که از بانه و جاهای دیگه ارزون قیمت خریداری شده یکی بعد از یک تعمیر جان سالم به در برده . مابقی همه ی این ایراد های گفته شده رو پیدا کردن . و اکثرا آنهایی که ریست یا خاموش شدن دیگه قابل تعمیر هم نبودن یا بعد تعمیر هم یک پنجم هم کار نکردند. موفق باشید ۱ ۱ هانی برای بررسی IMEI دستگاه از منو تماس، کد # 06 #*را شماره‌گیری کنید. سریال اصلی گوشی یا IMEI روی نمایشگر ظاهر می‌شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن و برچسب زیر باتری (در صورت امکان برداشتن باتری) مطابقت داشت، احتمالاً گوشی مورد نظر اصل است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می‌چسبانند. این گوشی‌ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی‌توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص اصالت گوشی دانست). چگونه گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ 4- تایید اصالت دستگاه با بررسی کد IMEI گوشی در یکی از سایت‌های معتبر: در مرحله بعدی به سایت‌ تحلیل و تشخیص جهانی اصالت گوشی در وب بروید. به عنوان نمونه، نشانی اینترنتی یکی از این سایت‌های معتبر www.numberingplans.com است. در این وبگاه، با کلیک روی عبارت «ابزار تجزیه و تحلیل شماره» یا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدی، شماره سریالی را که از طریق شماره‌گیری کد #06#* روی نمایشگر گوشی ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد کنید. مشخصات گوشی از جمله کشور سازنده، کارخانه، مدل و... مشخص خواهد شد. اگر این مشخصات با گوشی مورد نظر همخوانی داشت، مطمئن باشید یک گوشی اصلی در دست دارید. در ادامه به بررسی انواع و اقسام دستگاه‌های فیک (تقلبی) که در ابتدای بحث اشاره کردیم می‌پردازیم. دستگاه‌های کپی و های کپی: کشور چین به کپی کردن هر چیزی در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف مشهور است. معمولا بعد از معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، شرکت‌های زیر پله‌ای (بدون مجوز) کشور مذکور شروع یه کپی کردن این محصولات می‌کنند. البته کپی کردن تکنولوژی در همه جای دنیا صورت می‌گیرد ولی منظور ما در این بخش کپی ظاهری کامل محصولات با نام تجاری شرکت‌های بزرگ، بدون داشتن مجوز و نظارت لازم است. 5- بررسی و مقایسه ظاهری: گوشی‌های فیک (تقلبی) به خاطر شباهت ظاهری زیاد و کیفیت ساخت نزدیک به نمونه اصلی (البته در نمونه‌‌ «های کپی») راه تشخیص از روی ظاهر بسیار مشکل است. برای بررسی می‌توانید با همراه داشتن یک گوشی اصل و مقایسه همزمان این دستگاه‌ با نمونه پیش رو نمونه فیک (تقلبی) را تشخیص دهید. یا با مراجعه به سایت‌های تخصصی موبایل و بررسی و دانلود کردن عکس‌های نمونه اصلی و مقایسه با نمونه فیک متوجه تفاوت‌های آن‌ها شد. این روش به خاطر محدودیت (همراه داشتن نمونه اصلی دستگاه) و تشخیص سخت از روی عکس‌های دانلودی در هر شرایطی قابل اجرا نیست. 6- استفاده از نرم‌افزار AnTuTu Officer (اندروید): AnTuTu Officer محصول شرکت معروف AnTuTu است که در زمینه تست سخت افزار گوشی‌های مختلف فعالیت دارد. این نرم‌افزار با بررسی برخی مشخصات و تنظیمات داخلی گوشی و همچنین چک کد IMEI دستگاه می‌تواند به شما بگوید که آیا گوشی شما تقلبی است یا خیر. در مرحله نخست این نرم‌افزار را از یکی از لینک‌های زیر دانلود و روی موبایلی که قرار است خریداری کنید نصب کنید. چگونه گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟ چگونه گوشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم

چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم چطور در اینترنت گوشی کارکرده بفروشم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد فروش گوشی هوشمند خود را داشته باشید. در این شرایط که گوشی شما یک محصول دست دوم تلقی می‌شود، اگر به نکات خاصی توجه نداشته باشید به احتمال زیاد طعمه افراد سودجو شده و در فروش گوشی خود ضرر می‌کنید. به واقع چگونه می‌توان گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش رساند؟ ما در این مقاله به نکات و مواردی اشاره می‌کنیم که منجر به فروش بهتر و با قیمت بیشتر گوشی دست دوم شما می‌شوند. ممکن است بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که گوشی هوشمند کنونی خود را فروخته و یک گوشی جدید خریداری کنید. در این شرایط گوشی شما یک دستگاه دست دوم تلقی می‌شود و چنانچه برای فروش آن را به فروشندگان موبایل نشان دهید، احتمالا آن‌ها از خرید دستگاه ممانعت به عمل آورده و یا پیشنهاد قیمت بسیار ناچیز و کمتر از ارزش واقعی گوشی را ارائه می‌کنند. متاسفانه وضعیت بازار موبایل کشورمان به این شیوه تغییر یافته و خرید گوشی‌های دست دوم از سوی فروشندگان موبایل با قیمت عادلانه‌ای انجام نمی‌شود. حتی در برخی شرایط دیده شده که فروشندگان سودجو گوشی دست دوم فرد غیرآگاهی را با قیمتی ارزان‌ خریداری کرده و پس از اعمال تغییرات ظاهری کوچکی بر روی دستگاه، آن را با قیمت‌های نجومی به فرد غیرآگاه دیگری فروخته‌اند! اگر گوشی هوشمند خود را به دست فروشنده‌ای بسپارید تا برای آن قیمت تعیین کند، بدون شک به تمام نواقص ظاهری کوچک و کمبودهای دستگاه اشاره خواهد کرد و از این عوامل به عنوان دلیل افت قیمت چشمگیر محصول استفاده می‌کند. بنابراین فروش گوشی دست دوم با قیمت عادلانه و مناسب هم اکنون به یک معضل اساسی تبدیل شده است. اما روش‌ها و نکاتی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید. در این مقاله ما به شرح این موضوعات می‌پردازیم. اگر قصد دارید که گوشی دست دوم‌تان با بهترین قیمت ممکن به فروش برسد، حتما به موارد زیر توجه کنید. لازم به اشاره است که پیش از اقدام به منظور فروش گوشی هوشمند از حذف کامل و امن اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع توصیه می‌کنیم که مقاله "چگونه پیش از فروش گوشی اطلاعات آن را کاملا حذف کنیم؟" را مطالعه کنید. بدنه و صفحه‌نمایش گوشی خود را کاملا تمیز کنید تمیز بودن بدنه و صفحه‌نمایش گوشی هوشمندتان عامل بسیار مهمی در جلب توجه خریدار محسوب می‌شود. سعی کنید که پیش از اقدام به فروش دستگاه حتما بدنه و صفحه‌نمایش آن را کاملا تمیز کنید. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که اولین قضاوت خریدار با اولین نگاه وی به ظاهر دستگاه انجام می‌شود. پاک کردن صفحه نمایش گوشی سعی کنید که برای تمیز کردن صفحه‌نمایش گوشی از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. اگر دستگاه‌تان پیش از این در قاب نگهداری می‌شد به احتمال زیاد جذابیت ظاهری بدنه دستگاه همچنان حفظ شده است. در غیر این صورت سعی کنید که شیارهای موجود در بدنه دستگاه که محل انباشته شدن گرد و غبار و چربی دست هستند را کاملا پاک‌سازی کنید. لوازم جانبی گوشی خود را تکمیل کنید شی کارکرده با نو؛ کجا و چطور؟ توسط شیپور Last updated ۱۰ تیر, ۱۳۹۵ 156 برای آدمای مختلف وسایل و لوازمی که میخرن یه عمر مفیدی دارن که به عوامل مختلفی بستگی داره. ولی به هر حال یه زمانی پیش میاد که این لوازم دچار فرسودگی میشن یا دیگه به دلیلی به کارشون نمیاد و تصمیم میگیرن اونا رو بلااستفاده رها کند. اما در مورد دستگاه‌های دیجیتال مثل گوشی موبایل شرایط کمی فرق میکنه. درسته که لوازم الکترونیکی شرایط خاص خودشون رو دارن ولی روزانه کلی از همین لوازم از جمله گوشی‌های موبایل خرید و فروش میشه. حالا فرقی نمیکنه این خرید و فروش به صورت موبایل آک یا گوشی کارکرده باشه. به عنوان مثال وارد سایت شیپور به عنوان مرجع آنلاین خرید و فروش بی‌واسطه‌ی گوشی کارکرده و نو بشین می ببینید چند تا گوشی دست دوم برای فروش گذاشته شده. بعضی‌ها تنوع طلبن و تند تند گوشی موبایلشون رو عوض میکنن، بعضی‌ها زمان خرید پولشون کم بوده یه گوشی موبایل به اندازه‌ی بودجه‌شون خریدن و حالا میخوان یه موبایل جدید بخرن، بعضی‌های دیگه چند ساله یه گوشی موبایل دارن و میخوان حالا یه مدل به روز بخرن، بعضی‌ها پول لازم شدن و میخوان گوشی خودشون رو بفروشن، بعضی‌ها میخوان هدیه گوشی موبایل بخرن، بعضی‌ها گوشی موبایلشون ضربه خورده یا گم شده و دنبال گوشی موبایل جدید هستن، بعضی‌ها میخوان یه سیستم عامل یا گوشی یه شرکت دیگه رو امتحان کنن و کلی دلیل دیگه که برای خرید و فروش گوشی موبایل وجود داره. اما نکته‌ی مهم اینجاست که با ظهور سایتی مثل شیپور که رابطه‌ی بی‌واسطه و رایگان خریدار و فروشنده رو فراهم کرده اطمینان‌ها بیشتر شده و با توجه به گرون بودن برخی گوشی‌های موبایل خرید و فروش فروش گوشی دست دوم هم رونق گرفته. اما همیشه برای خرید یا فروش لوازم الکترونیکی مثل گوشی موبایل باید یه سری نکات رو رعایت کرد تا معامله‌ی خوبی شکل بگیره. اگه فروشنده هستین یادتون باشه که گوشی خودتون رو تو بهترین شرایط نگهدارین که اگه به عنوان گوشی کارکرده خواستین بفروشین حداقل خریدار ازش راضی باشه و بتونید با قیمت خوبی بفروشین. حتما از تو سایت شیپور نمونه‌های دیگه‌‌ای از گوشی دست دوم خودتون رو پیدا کنید تا قیمت دستتون بیاد و سعی کنید تمام واقعیت رو درباره‌ی گوشی دست دومی که دارین تو آگهی بگین تا خریدار با چشم باز انتخاب کنه. اگه مشکلی داره، اگه تعمیر شده یا نیاز به تعمیر داره، اگه لوازم جانبی خاصی داره، اگه ضربه خورده یا دلیل دیگه‌ای برای فروش گوشی کارکرده هست حتما ذکر کنید. سعی کنید در کنار گوشی دست دوم خودتون کارتن، لوازمش، کارت گارانتی و لوازم جانبی که براش خریدین رو هم ارائه کنید. اما خریداران گوشی دست دوم هم باید یه سری نکات رو خوب رعایت کنن. سعی کنید وقتی گوشی کارکرده میخرید چون به هر حال وسیله‌ی کارکرده است و ممکن هر مشکلی داشته باشه حتما طبق عرف بازار ۲۴ تا ۴۸ ساعت مهلت تست بگیرین و حسابی با گوشی کار کنید تا همه چی دستتون بیاد. یه وقتایی ممکنه حتی گوشی کارکرده مشکل خاصی هم نداشته باشه و بسیار هم تمیز باشه، ولی شما نتونید باهاش کار کنید، خوش دست نباشه، ازش خوشتون نیاد یا حتی با سیستم عاملش مشکل داشته باشین. از نظر ظاهری خوب چک کنید گوشی دست دومی که میخرین ضربه نخوره باشه، نمایشگرش مشکلاتی مثل پیکسل سوخته یا شکستگی نداشته باشه، کارتن، کارت گارانتی (در صورت داشتن گارانتی) و لوازم جانبی همراه گوشی دست دوم باشه، خط و خش نداشته باشه، تست کنید شارژرش سالم باشه و بزنیدش به شارژ تا ببینید چقدر طول میکشه که باتری کاملا شارژ بشه و بعد هم باهاش کار کنید ببینید باتریش چقدر شارژ نگه میداره، اینترنتش، شبکه وایرلس و بلوتوثش رو چک کنید، با گوشی کارکرده کار کنید هنگ یا داغ نکنه، در پشت گوشی اگه باز میشه بینید زیرش مشکلی نباشه و باتریش سالمه یا نه چون ممکنه باد کرده باشه، تماس بگیرین و پیام بدین تا مطمئن بشین پرش آنتن نداره. اطلاعات بریزید روش و با دوربینش کار کنید تا ببینید از نظر عکاسی و فیلمبرداری مشکل خاصی نداره. حتما تو سایت شیپور نمونه‌ی گوشی دست دومی که میخواین بخرین رو چند تا پیدا کنید تا قیمت دستتون باشه. دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا رو امتحان کنید که درست کار کنن. حتما گوشی کارکرده رو ببرین به مرکز مجاز یا تعمیرکار ماهر نشون بدین تا بررسی کنه مشکلی نباشه و از نظر قیمتی بهتون مشاوره بده. سعی کنید گوشی دست دومی رو بخرین که از اول روی نمایشگرش لیبل داشته باشه، تو کیف بوده و خلاصه تمیز باشه. اگه دوباره قصد فروش دارین گوشی کارکرده رو انتخاب کنید که رو بورس باشه و خوب فروش بره، گرچه اگه خاص هم باشه تو سایت شیپور حتما براش مشتری پیدا میشه. به هر حال اگه فروشنده گوشی کارکرده هستین یا خریدار گوشی کارکرده فرقی نمیکنه باید اصول معامله حفظ باشه تا هر دو طرف راضی باشن و شیپور خشنود! گوشی کارکرده 156 به اشتراک گذاری پست قبلی متناسب الاندام باشیم! پست بعدی بخار هر چیزی رو پاک میکنه، پس بخارشو واجبه! ممکن است شما دوست داشته باشید بیشتر از نویسنده فناوری و تکنولوژی_سخت افزار بررسی ویژگی های لپ تاپ Surface Book-Performance Base مایکروسافت فناوری و تکنولوژی_سخت افزار از باتری مک بوک اینطوری مراقبت کنید! فناوری و تکنولوژی_سخت افزار معرفی و بررسی گوشی موبایل ال جی K10 اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. پستهای اخیر «شیپور» در برابر «دیوار»؛ کدام یک بهتر است؟ ۳ مرداد, ۱۳۹۶ 7,258 0 پنج راهی که لپ تاپ شما را در برابر ویروس ها و بدافزارها… آخرین قیمت انواع گوشی Huawei +مشخصات - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/23204/آخرین-قیمت-انواع... من یه y300دارم می خوام بفرشم سالمه یه خط ... به اینترنت توسط ... این چنین گوشی ها که در بازار ... Apple iPhone 6s - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل ... https://www.mobile.ir/phones/comments-37855-apple-iphone-6s.aspx?... 8.1/10 · 3.1K ratings Apple iPhone 6s - نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل اپل آیفون 6 اس Samsung I9100 Galaxy S II - نظرات کاربران در مورد گوشی ... https://www.mobile.ir/phones/comments-36341-samsung-i9100-galaxy-s... 8.8/10 · 5.6K ratings Samsung I9100 Galaxy S II - نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل سامسونگ آی ... شهریورماه امسال موعد رونق بازار مسکن است https://www.iranjib.ir/shownews/34689/... در سال گذشته به دلیل جذاب بودن سود بانکی و عدم امکان اجرای قانون پیش‌فروش، عملا ... www.iranjib.ir https://www.iranjib.ir/shownews/15398/کمپین- Ù... آخرین اخبار. برنامه ثبت احوال برای حذف شناسنامه; بانکداری نظامیان در ایران ساماندهی می‌شود ... کمک مالی به نیازمندان با استفاده از تلفن همراه - درخواست ... magifa.com/detail/2451539/article/1 به این 5 دلیل بلک‌بری Priv بهترین گوشی ... در خانه با اینترنت ... چطور سیر کنم واقعا در ... کمک مالی به نیازمندان با استفاده از تلفن همراه - وکیل خوب ... magifa.com/detail/2495960/article/4 نحوه اسکرین شات گرفتن از صفحه گوشی در انواع تلفن همراه | چطور; 1 2 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback نظرات کاربران در مورد گوشی ۲۸ تیر, ۱۳۹۶ 950 0 بررسی ویژگی های لپ تاپ Surface Book-Performance Base… ۲۸ تیر, ۱۳۹۶ 431 0 از باتری مک بوک اینطوری مراقبت کنید! ۲۷ تیر, ۱۳۹۶ 531 0 قیمت انواع ماشین های هیوندای ۲۷ تیر, ۱۳۹۶ 764 0 عضویت در خبرنامه در خبرنامه ما عضو شوید تا آخرین اخبار و مطالب را از سوی بلاگ شیپور دریافت کنید. ایمیل نام جعبه و متعلقات گوشی تکمیل بودن لوازم جانبی گوشی یکی دیگر از عوامل موثری است که خریدار پیش از خرید دستگاه به آن توجه می‌کند. بدون تردید هیچ فردی تمایل ندارد که یک گوشی هوشمند فاقد شارژر یا هندزفری را خریداری کند. سعی کنید که پیش از اقدام به منظور فروش گوشی هوشمند دست دوم خود تمام لوازم جانبی و متعلقات مورد نیاز آن را تکمیل کرده و به همراه جعبه دستگاه در اختیار خریدار قرار دهید. تعمیرات جزیی مورد نیاز را انجام دهید بروز برخی از مشکلات در حین استفاده از گوشی‌های هوشمند با گذر زمان طبیعی است. به عنوان مثال اگر گوشی شما از پوشش سوکت شارژ بهره‌مند باشد، احتمالا به مرور زمان این پوشش هرز شده یا از بدنه دستگاه جدا می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که سوکت شارژر دستگاهتان به استفاده مداوم کمی شل شده باشد. خوشبختانه انجام تعمیرات این چنینی فرآیند چندان پیچیده‌ای نداشته و به سادگی قابل انجام است اما همین موضوعات کوچک دید خریدار را نسبت به گوشی هوشمندتان تغییر داده و به نوعی وی را دلسرد می‌کنند. فروشندگان موبایل هم با مشاهده نقص‌های جزیی این چنینی سریعا آن‌ها را مورد هدف قرار داده و به این صورت افت قیمت بیشتری را برای گوشی دست دوم شما لحاظ می‌کنند. سوکت شارژر گوشی بنابراین بهترین راه‌حل موجود در راستای جلوگیری از این اتفاقات، تعمیر موارد جزیی مورد نظر است. پیش از اقدام به منظور فروش گوشی خود به عنوان یک دستگاه دست دوم سعی کنید که نواقص جزیی آن را شخصا تعمیر یا برطرف کنید. برطرف کردن این نواقص هزینه بسیار ناچیزی را به همراه دارد، اما فروش دستگاه با این نواقص افت قیمت بیشتری را برایتان به بار می‌آورد. از سایت‌های آنلاین و قابل اعتماد استفاده کنید شک نداشته باشید که یک فروشنده موبایل تنها به فکر سود خود بوده و به هیچ وجه گوشی دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداری نمی‌کند. طی چند سال اخیر سایت‌های آنلاینی ایجاد شده‌اند که از طریق آن‌ها خریدار و فروشنده می‌توانند به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط بوده و به این صورت فرد واسط یا اصطلاحا دلال از معامله حذف شود. سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار از بهترین منابعی هستند که می‌توانید از آن‌ها به منظور فروش مستقیم گوشی دست دوم خود با قیمتی عادلانه استفاده کنید. فروش گوشی استفاده از این سایت‌ها علاوه بر اینکه برای افراد علاقمند به فروش گوشی دست دوم بهترین بستر را فراهم می‌کند، از سوی دیگر منبع بسیار عالی برای خریداران و افرادی که به دنبال گوشی‌های دست دوم هستند هم محسوب می‌شود. اگر قصد دارید که گوشی دست دوم خود را با قیمتی عادلانه به فروش برسانید حتما از این سایت‌های واسط استفاده کرده و مراجعه به فروشندگان موبایل را فراموش کنید. در انتهای این مقاله به آموزش نحوه استفاده از سایت شیپور به عنوان یکی از بهترین منابع موجود در راستای خرید و فروش گوشی‌های دست دوم می‌پردازیم. با ارائه اشانتیون توجه خریدار را جلب کنید فروش گوشی ارائه اشانتیون به شدت در جلب توجه خریداران موثر است. به عنوان مثال تصور کنید که قصد فروش گوشی گلکسی اس 5 خود و خرید یک آیفون 6 را دارید. در این شرایط اگر گلکسی اس 5 شما از قاب اختصاصی بهره‌مند بوده و به آن رم میکرو اس‌دی (Micro SD) متصل کرده‌اید، این لوازم را به عنوان اشانتیون در اختیار خریدار دستگاه قرار دهید. این موضوع به شدت در جلب توجه بیشتر خریدار موثر است. فراموش نکنید که با فروش گلکسی اس 5 و خرید آیفون 6، قاب گلکسی اس 5 و رم میکرو اس‌دی آن برای شما هیچ کاربردی ندارد! از گوشی خود عکس‌های با کیفیت ضبط کنید فروش گوشی اگر از سایت‌های آنلاینی که به منظور خرید و فروش گوشی‌های دست دوم طراحی شده‌اند استفاده کنید بهتر است برای معرفی محصول خود به خریداران عکس‌های با کیفیتی از دستگاه را ضمیمه آگهی کنید. این موضوع به شدت در جلب توجه خریدار موثر واقع می‌شود. آموزش استفاده از سایت شیپور به منظور ثبت آگهی فروش گوشی دست دوم همانطور که پیش از این اشاره کردیم سایت شیپور یکی از شناخته شده‌ترین، قابل اعتمادترین و بهترین منابعی است که از طریق آن می‌توانید به خرید و فروش کالای دست دوم از جمله گوشی‌های هوشمند بپردازید. علاوه بر فاکتورهای فوق باید سهولت استفاده از سایت شیپور را هم یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار آوریم. در ادامه به شرح روند کلی استفاده از این سایت به منظور فروش گوشی دست دوم می‌پردازیم. سایت شیپور هنگامی که برای اولین بار به سایت شیپور مراجعه می‌کنید با محیطی این چنین مواجه خواهید شد. در این صفحه می‌توانید استان محل سکونت خود را انتخاب کنید تا آگهی‌های مربوط به آن استان نمایش داده شده شوند. می‌توانید به منظور استفاده بهتر از خدمات سایت شیپور با کلیک بر روی گزینه "حساب من" و سپس "ثبت نام" نسبت به ساخت حساب کاربر اختصاصی در این سایت اقدام کنید. سایت شیپور فرض کنید که قصد فروش گوشی گلکسی اس 5 خود را داریم. کافی است که در این شرایط روی گزینه نارنجی رنگ "ثبت رایگان آگهی" کلیک کنید. همانطور که از عنوان این گزینه مشخص است، ثبت آگهی در سایت شیپور به صورت رایگان انجام می‌شود. سایت شیپور با کلیک روی گزینه "ثبت رایگان آگهی" به صفحه‌ای شبیه به تصور فوق منتقل می‌شوید. فیلدهای موجود در این بخش را با توجه به معیارهای حقیقی گوشی دست دوم خود پر کنید. در بخش "عکس آگهی" تصاویر با کیفیت شرح دهنده وضعیت گوشی خود را آپلود نمایید. در انتخاب گروه‌بندی و استان مورد نظر دقت کنید. پس از انتخاب گروه‌بندی مورد نظر که برای فروش گوشی گروه "موبایل و تبلت" است، می‌توانید قیمت مورد نظر خود را هم برای دستگاه تعیین کنید. با خالی گذاشتن این فیلد هم می‌توانید روند ثبت آگهی را ادامه دهید. پس از انجام مراحل مورد نیاز بر روی گزینه آبی رنگ "بعدی" کلیک کنید. سایت شیپور پس از کلیک بر روی گزینه "بعدی" به صفحه‌‌ فوق هدایت می‌شوید. در این قسمت شماره تماس و آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه "ثبت آگهی" کلیک کنید. اگر در سایت شیپور ثبت نام نکرده‌اید در قسمت رمز عبور چیزی وارد نکنید. سایت شیپور منتظر بمانید تا از طریق ایمیل تایید آگهی شما انجام شود. این عمل با سرعت بسیار بالایی صورت می‌پذیرد. پس از تایید آگهی منتظر دریافت تماس مستقیم از سوی مشتریان و افراد علاقمند به خرید گوشی دست دوم خود باشید. ============================== شاید به این مقالات هم علاقمند باشید: دلیل تولید صدای عجیب آیفون 7 چیست؟ آیا باید نگران این موضوع باشیم؟ دلیل تولید صدای عجیب آیفون 7 چیست؟ آیا باید نگران این موضوع باشیم؟ یک تصویر پانورامای گیگاپیکسلی حیرت‌آور از ورزشگاه ورزشی بریستول یک تصویر پانورامای گیگاپیکسلی حیرت‌آور از ورزشگاه ورزشی بریستول این توافقات خطرناک را شما امضا کرده‌اید؟! این توافقات خطرناک را شما امضا کرده‌اید؟! تماشا کنید: آیفون 7 تا چه اندازه در مقابل خراشیدگی و خمش مقاوم است؟ تماشا کنید: آیفون 7 تا چه اندازه در مقابل خراشیدگی و خمش مقاوم است؟ اینترنت چشم‌ها از راه رسید!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم


چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیمچگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم چگونه در گرو ه های تلگرام بازاریابی کنیم شناسه خبر: 1146738 سرویس: اقتصادی ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ تلگرام یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند. این روزهاکسب و کارهای تلگرامی شکل گرفته است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از گسترش شبکه های مجازی این روزها در اکثر گوشی های هوشمند و صفحه اجتماعی، تلگرام حرف اول و آخر را می زند. همزمان با رغبت دسته جمعی مردم به شبکه های مختلف اجتماعی حالا دیگر عملاً تلگرام لقب پرطرفدارترین شبکه ارتباط مردم ایران را از آن خود کرده است. یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شود. با گسترش استفاده از فضاهای مجازی و افزایش مخاطبان آن، کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از بخش‌های جدانشدنی زندگی امروزه ما شده‌اند و با ورود شبکه‌های پیام‌رسان فوری به کشور، شکل جدیدی از این کسب‌وکارهای مجازی، ظهور و بروز پیدا کرده است. اغلب این شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات بوده یا کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری هستند. در این بین عده ای هم هستند که به طور مستقیم از این فضا کسب درآمد می‌کنند. با قیل و قال گسترش شبکه های اجتماعی عده ای به این فکر افتادند که از طریق این شبکه های مجازی کسب درآمد کنند و از این فضای مجازی بهره‌مند شوند و حتی برخی با برگزاری کلاس‌های آموزشی حتی شهریه دریافت کنند.برخی دیگر کانال ارتباطی بین بازاریاب و مشتری راه اندازی و از آن طریق کسب درآمد می‌کنند. به اعتقاد برنامه نویسان فضای مجازی دم دستی ترین روش برای پول درآوردن از تلگرام، ساخت و طراحی ربات‌ها است. بیشتر مشتریان وسفارش دهندگان این ربا‌ت‌ها کسانی هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولید خود هستند. درآمد ناشی از طراحی ربات‌ها متفاوت است. درآمد ناشی از طراحی ربات از 500 هزار تومان تا چهار میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد و این به نوع کار آن بستگی دارد. برخی از کارشناسان بازار کار معتقدند تجارت های این گونه خیلی زود اشباع می‌شوند. چرا که تقاضا برای آن‌ها کم و عرضه برای چنین اموری به برنامه نویسان زیادی دارد که تعداد این برنامه نویسان اندک است به همین دلیل قیمت‌ها خیلی بالا نمی‌رود و در ضمن تمام درآمدهای آن موقتی و تجارتی آنی است. راه دیگر برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی گروه است. گروه بزنید، تبلیغات کنید، پول دربیاورید. ربات‌های تبلیغاتی، روش جدیدی از تبلیغات مجازی هستند. طراحی این ربات‌ها از یک طرف و استفاده از آن‌ها برای تبلیغات از طرف دیگر، درآمدزا هستند. قضیه از این قرار است که بازاریاب‌ها این ربات‌ها را طراحی می‌کنند و از مشتری‌های خود سفارش می‌گیرند و به وسیله ربات‌ها تبلیغات را در گروه‌های تلگرام آغاز می‌کنند. این شرکت‌های تبلیغاتی افرادی را هم برای تبلیغات خود به کار می‌گیرند و به ازای ایجاد هر گروه و میزان تبلیغات مبلغی را برای او در نظر می‌گیرند. در این میان عده ای هم به دنبال این هستند که با راه اندازی آموزشگاه‌هایی توانایی هایی را که دارند به متقاضیان آموزش دهند و از طریق راه اندازی این کانال کلاس های حضوری خود را به کلاس های مجازی تبدیل کنند. روش دیگر برای کسب درآمد مدیریت کانال ارتباطی است. برخی با راه اندازی کانال های ارتباطی مختلف یا شروع به فروش محصولاتی می کنند یا اخبارمجموعه های مختلف را منعکس می ‌کنند یا ... به هر حال برای این کانال‌ها افرادی در جایگاه مدیریت فعالیت می کنند که از صاحب کانال حقوق مشخصی را دریافت می‌کنند. راه دیگر کسب درآمد از طریق تلگرام افزایش تعداد اعضای گروه است. برخی به دنبال این هستند که تبلیغات خود را در کانال‌هایی به اشتراک بگذارند که تعداد اعضای کانال چشمگیر باشد. بعد از افزایش تعداد اعضای کانال، این کانال با داشتن تعداد اعضای زیاد یک مزیت برای تبلیغات محسوب می شود. انتهای پیام/ R1012189/P1012122/S7,82,86/CT1 به اشتراک بگذارید: http://tn.ai/1146738ر کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامی (بروزرسانی ... aratis.ir/1811/کسب-درآمد-از-کانال-تلگرام در این مقاله کلیه روشها، تکنیکها و راهکارهای کسب درآمد از کانال تلگرام و همچنین فروش ربات ... تلگرام | کسب درآمد از تلگرام | کانال | گروه | روبات https://www.persiandata.com/تلگرام تلگرام | کسب درآمد از تلگرام | تبلیغات تلگرامی | گروه های جدید تلگرامی | بازاریابی با تلگرام ... روشهای کسب درآمد از تلگرام بازاریابی کانال گروه https://www.persiandata.com/کسب-درآمد-از-تلگرام اینجا با انواع مدل های کسب درآمد از تلگرام کسب درآمد از کانال تلگرام از طریق کانال تلگرام ... کسب درآمد از تلگرام به روش میلیونرهای تلگرامی!! - کمپین ... emadg.com/2016/01/17/telegram-earn-money مدیر یکی از کانال های ... راه های بسیار متفاوتی برای کسب درآمد از طریق تلگرام وجود ... درآمد ادمین های تلگرام چگونه بدست می آید؟ www.namnak.com/درآمد-ادمین-های-تلگرام.p25843 درآمد تلگرام و روش کسب ... توسط تلگرام و کانال داری نمی ... یکی این که از طریق پنل های ... آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام کسب درآمد از شبکه های اجتماعی earn20.rozblog.com/post/207/آموزش-کسب-درآمد-از... کسب درآمد از تلگرام - تبلیغات شبکه های اجتماعی linestore.ir › آموزش ... کسب درآمد از طریق کانال ... کسب درآمد از تلگرام – کانال های تلگرام پر بازدید – راهکار ... https://linestore.ir/channel کسب درآمد از تلگرام – کانال های تلگرام پر بازدید – راهکار ایجاد درآمد ثابت سلام دوستان و ... کسب درآمد از طریق تلگرام | ترفندها - دنیای ترفند tarfandha.net/tag/کسب-درآمد-از-طریق-تلگرام » کسب درآمد از طریق ... جدید در کانال برای کسب درآمد از ... کسب درآمد از تلگرام ... آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام telegram-money.rozblog.com/post/72/آموزش-کسب-درآمد... Search Results معرفی روش کسب درآمد با کانال تلگرام ... از کانال تلگرام,کسب درآمد از طریق تلگرام ... کسب درآمد از طریق کانال تلگرام | کسب درامد از سایت پارس ... parsnil.ir/make-money-through-the-telegram-channel اگر صاحب کانال تلگرام پر بازدید می باشید میتوانید از طریق ربات تلگرام پارس نیل کسب درامد ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید. اخبار مرتبط ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ دولت درپی جلب رضایت کارگران با افزایش قدرت خرید دستمزد مطالب پیشنهادی از سراسر وب پیشنهاد تو 0 0 0 padide tejarat padide tejarat شرکت پدیده تجارت جاویدان پیشرو در عرصه طراحی وب سایتهای اختصاصی و نرم افزارهای اندروید و برندینگ نرم افزار تلگرام امروزه گوی رقابت برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی را از سایر رقبای خود (شبکه های اجتماعی دیگر) ربوده است. کاربران فراوانی هم اکنون که این مقاله را میخوانید و هنوز به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی مخصوص خود نیفتاده اید در صحنه کسب درآمد موفق بوده اند و ماهیانه میلیون ها تومان از همین طریق درآمد کسب می کنند که باید به فکر و شیوه آنها و موفقیت آنها آفرین بزرگی گفت و سعی کنیم از راهکار آنها در شغل و حرفه ی خود الگوبرداری کنیم.در بخش زیر به برخی از شیوه های کسب درآمد این عزیزان پرداخته ایم: ۱-برگذاری کلاس های آنلاین: در این شیوه, کاربران می توانند با ایجاد کانال های آموزشی (کانالهای عمومی و یا خصوصی) بسته به نوع نیاز و کسب و کار خود و برگزاری کلاس های آنلاین در کانال خود در ازای قرار دادن فایل های آموزشی(صوتی یا ویدئویی) و یا برگزار کردن کلاس پرسش و پاسخ هزینه دریافت کنند. ۲-فروش مستقیم محصولات: در این شیوه صاحبان کسب و کار با ایجاد کانال مخصوص به خود و معرفی محصولات با توجه به درج تصاویر و یا اطلاعات مربوطه اقدام به فروش محصولات خود به صورت مستقیم می نمایند. ۳-تبلیغات: در این روش افراد با راه اندازی کانال با موضوع جذاب و پرطرفدار بازدیدکنندگان و اعضای کانال خود را بالا برده و سپس از طریق درج تبلیغ کانالها یا محصولات دیگران به کسب درآمد میرسند. ۴-ساخت ربات تلگرام: ساخت ربات تلگرام از دیگر شیوه های کسب درآمد از طریق آن میباشد که برای افراد علاقه مند به مباحث برنامه نویسی می تواند منبع کسب درآمد خوبی باشد. ۵-فروش استیکر: تلگرام استیکرهای جذاب فراوانی را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار میدهد اما می توان با ساخت استیکر برای مشاغل بطور مثال : آرم, لوگو , شعار سازمان یا ارگانها از این راه به کسب درآمد دست یافت. در مقالات و راهنمایی های بعدی با ما سط تا ۴۹% حراج ویژه محصولات شیائومی به مدت محدود تا ۴۹% حراج ویژه محصولات شیائومی به مدت محدود خوش تیپ باش - تمامی کالاها کمتر از ۱۹.۹۰۰ تومان خوش تیپ باش - تمامی کالاها کمتر از ۱۹.۹۰۰ تومان فروش پوشاک زنانه Nike با امکان تعویض در صورت مناسب نبودن سایز فروش پوشاک زنانه Nike با امکان تعویض در صورت مناسب نبودن سایز بهترین آپارتمان‌های زیر ۲۰۰ میلیون تهران در ihome.ir ! بهترین آپارتمان‌های زیر ۲۰۰ میلیون تهران در ihome.ir ! متنوع ترین کلکسیون کاغذ دیواری ارائه بهترین قیمت متنوع ترین کلکسیون کاغذ دیواری ارائه بهترین قیمت جزیره گم شده در اقیانوس آرام جزیره گم شده در اقیانوس آرام نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد. قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان موضوعات مرتبط تلگرام پربازدیدترین سایپا با ۳ غایب به مصاف پرسپولیس می‌رود همدستان بابک زنجانی از اعدام نجات یافتند ناوهای نیروی دریایی ارتش تاکنون در کدام بنادر جهان پهلو گرفته‌اند؟ + نقشه و اطلاعات تویوتا به ملت ایران بی احترامی کرد/دولت قاطعانه برخورد کند رونالدو از نام فرزند چهارمش رونمایی کرد دردسر بزرگ برانکو برای دیدار مقابل سایپا ۲۴ سال زندان به‌دلیل آلوده‌کردن ۳۲ زن به ایدز+عکس پاسخ اهل‌سنت عراق به امان‌نامه داعش، خون و آتش بود/شیعه و سنی نان و نمک یکدیگر را خورده‌اند درخواست اشد مجازات برای عاملان حمله به روحانی نمازگزار ترمیناتورِ روسیه + فیلم مهمترین عناوین اخبار سخنگوی ارتش یمن/کنار خبر عربستان با تسلیحات «بیولوژیک» در حال مسموم‌سازی آب‌های یمن است/ تولید موشک نقطه‌زن توسط ارتش یمن + ویدئو سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پیام فرمانده کل سپاه به فرمانده ارتش نیروگاه بوشهر سه‌شنبه؛ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم نیرو‌گاه اتمی بوشهر حاشیه‌های دربی 85 پایتخت ۴۸ ساعت تعیین‌کننده برای نمایندگان آسیایی کشورمان/ فوتبال ایران روی لبه تیغ! بازار خودرو - مشهد اختلاف قیمت ۱.۵ تا ۲.۵ میلیونی خودروها از کارخانه تا بازار + جدول حرم حضرت رقیه/6 ویدئو/شام شهادت حرم حضرت رقیه(س)؛ از حضور پرشور «فاطمیون» تا مداحی ناب حاج منصور ارضی گادوین منشا و وحید امیری منشا: دربی می‌توانست ۲ گل دیگر هم داشته باشد/ به استقلال در بازی برگشت گل می‌زنم بوش پدر آمار آزار جنسی بوش پدر به ۳ زن رسید ربیعی توضیح ربیعی درباره آمار اشتغال جهانگیری/۴۰۰ هزار شغل نیمه اول امسال ایجاد شد دربی 85 پایتخت رسن: با مهاجمان پرسپولیس راحت کار می‌کنم چون سرعتی هستند/ در دربی تمارض نکردم مهمترین عناوین اخبار اقتصادی ربیعی توضیح ربیعی درباره آمار اشتغال جهانگیری/۴۰۰ هزار شغل نیمه اول امسال ایجاد شد مه آبادی انتشار اسناد خرید فلایت چک اول توطئه بود/ ورود فلایت چک دوم تا ۸ ماه آینده لحظات نخستین حادثه امروز آتش سوزی در پالایشگاه تهران نوشداروی پالایش و پخش بعد از تلفات جانی پالایشگاه تهران + عکس مسکن قیمت های جدید مسکن در تهران بانک سپه میهن هاستینگ بانک مسکن بانک سرمایه سام سرویس تلگرام اقتصادی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری

چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم

چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم چگونه از رباتهای تلگرامی وکانالها درامد کسب کنیم

کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامی (بروزرسانی مقاله:۹۶/۴/۲۱) توسط : احسان خواجویدر: مهر ۱۲, ۱۳۹۴در: راه اندازی و توسعه, مقالات احسان خواجوی286 دیدگاه کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامی (بروزرسانی مقاله:۹۶/۴/۲۱)Reviewed by احسان خواجوی on Oct 4Rating: ۵.۰ عمر تلگرام نسبت به سایر شبکه‎های اجتماعی و پیام‌رسانها بسیار کمتر است اما قابلیتهای برتر این اپلیکیشن پیام رسان و نیز بروزرسانی مستمر امکانات آن سبب شده تا به سرعت با استقبال کاربران و کسب و کارهای اینترنتی مواجه شده و به ابزار اصلی ارتباط اینترنتی جامعه تبدیل شود.همین امر سبب شده تا فرصتی بی نظیر برای کسب درآمد از کانال تلگرام فراهم گردد. دو قابلیت تلگرام بیش از سایر قابلیت ها امکان درآمدزایی برای کاربران را فراهم کرده است: کانالهای تلگرامی و رباتهای تلگرام. در ادامه، هر یک از این دو مورد را به طور کامل آموزش خواهم داد. کسب درآمد از کانال تلگرام به خوبی با ماهیت کانالهای تلگرامی و نیز نحوه ایجاد آن آشنایی دارید. لذا در این بخش فقط راهکارها، ترفندها و نکات مربوط به کسب درآمد از کانال تلگرام را برای شما بیان می کنم. ۱-موضوع مهم ترین بخش، انتخاب موضوع کانال می باشد. چرا که موضوع، نوع محتوای شما را تعیین کرده و مخاطبان را به کانال جذب می کند. متاسفانه بیشتر افراد ساده ترین موضوع یعنی طنز و سرگرمی را انتخاب می کنند و مطالب کانال را از کانالهای مطرح نظیر گیزمیز و … کپی می کنند. با توجه به آنکه در زمینه محتوای طنز، کانالهای مطرحی وجود دارد توصیه می شود موضوع کانال خود را از میان موضوعات و سوژه های جدید و خلاقانه انتخاب کنید. مثلاً ایده هایی نظیر مطالب و داستانهای ترسناک، دانستنی های تاریخی، حقایق عجیب علمی و مواردی از این دست که هم کانال کمتری در این حوزه فعالیت می کند و هم موضوع آن جذابیت و تازگی دارد. اما توجه داشته باشید که موضوع کانال برای طیف وسیعی از مخاطبان جذاب باشد. مثلاً کانالی برای ساختمان های غول پیکر و مدرن ممکن است سوژه مناسبی باشد اما نسبتاً علاقه مندان کمتری دارد. کسب درآمد از کانال تلگرام ۲-محتوا یکی از عوامل موثر در انتخاب موضوع کانال، محتوا می باشد. شما باید کانالی را انتخاب کنید که مطمئن باشید می توانید محتوای آن را بیابید. به عبارت دیگر باید چند سایت و منبع مرتبط با موضوع کانال داشته باشید. نکته بعد آنکه باید از تصاویری با کیفیت استفاده کرده و به میزان مناسب از فیلم یا تصاویر متحرک هم بهره ببرید. در متن ها هم با توجه به موضوع کانال، لحنی مناسب داشته باشید: نه ادبیاتی رسمی و نه بیش از حد محاوره. ۳-انتشار محتوا در انتهای متن همه پستها آدرس و مشخصات کانال را درج کنید. حتماً در طول ساعات مختلف روز مطلب منتشر کنید که هر بار کانال شما به لیست کانالهای مخاطب بیاید. به مرور یاد بگیرید که انتشار در کدام ساعتها برای مخاطبان بهتر بوده و بازدید بیشتری به دست می آورید. هیچگاه چند پست را پشت سر هم ارسال نکنید. پیشنهاد مطالعه: آیا سایت و خدمات شما به کانال تلگرام نیاز دارد؟ ۴-تیم مدیریت کانالهای بزرگ توسط یک نفر امکان پذیر نیست. به مرور و با افزایش اعضای کانال تلگرام سعی کنید ادمین های بیشتری را جذب کنید که در طول ساعات مختلف روز مطلب منتشر کرده و برای تهیه محتوا، با سختی کمتری همراه باشید. کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامی (بروزرسانی ... aratis.ir/1811/کسب-درآمد-از-کانال-تلگرام در این مقاله کلیه روشها، تکنیکها و راهکارهای کسب درآمد از کانال تلگرام و همچنین فروش ربات ... تلگرام | کسب درآمد از تلگرام | کانال | گروه | روبات https://www.persiandata.com/تلگرام تلگرام | کسب درآمد از تلگرام | تبلیغات تلگرامی | گروه های جدید تلگرامی | بازاریابی با تلگرام ... روشهای کسب درآمد از تلگرام بازاریابی کانال گروه https://www.persiandata.com/کسب-درآمد-از-تلگرام اینجا با انواع مدل های کسب درآمد از تلگرام کسب درآمد از کانال تلگرام از طریق کانال تلگرام ... کسب درآمد از تلگرام به روش میلیونرهای تلگرامی!! - کمپین ... emadg.com/2016/01/17/telegram-earn-money مدیر یکی از کانال های ... راه های بسیار متفاوتی برای کسب درآمد از طریق تلگرام وجود ... درآمد ادمین های تلگرام چگونه بدست می آید؟ www.namnak.com/درآمد-ادمین-های-تلگرام.p25843 درآمد تلگرام و روش کسب ... توسط تلگرام و کانال داری نمی ... یکی این که از طریق پنل های ... آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام کسب درآمد از شبکه های اجتماعی earn20.rozblog.com/post/207/آموزش-کسب-درآمد-از... کسب درآمد از تلگرام - تبلیغات شبکه های اجتماعی linestore.ir › آموزش ... کسب درآمد از طریق کانال ... کسب درآمد از تلگرام – کانال های تلگرام پر بازدید – راهکار ... https://linestore.ir/channel کسب درآمد از تلگرام – کانال های تلگرام پر بازدید – راهکار ایجاد درآمد ثابت سلام دوستان و ... کسب درآمد از طریق تلگرام | ترفندها - دنیای ترفند tarfandha.net/tag/کسب-درآمد-از-طریق-تلگرام » کسب درآمد از طریق ... جدید در کانال برای کسب درآمد از ... کسب درآمد از تلگرام ... آموزش کسب درآمد از کانال تلگرام telegram-money.rozblog.com/post/72/آموزش-کسب-درآمد... Search Results معرفی روش کسب درآمد با کانال تلگرام ... از کانال تلگرام,کسب درآمد از طریق تلگرام ... کسب درآمد از طریق کانال تلگرام | کسب درامد از سایت پارس ... parsnil.ir/make-money-through-the-telegram-channel اگر صاحب کانال تلگرام پر بازدید می باشید میتوانید از طریق ربات تلگرام پارس نیل کسب درامد ... 1 2 3 4 5 © 2017 Microsoft Privacy and Cookies Legal Advertise Help Feedback البته در ابتدا برای انتشار پست در ساعتهای مختلف می توانید از ربات تلگرامی @vardast_bot هم استفاده کنید. ۵-جذب مخاطب اولیه از نکات مهم کسب درآمد از کانال تلگرام جذب تعدادی بالای ممبر می باشد. در آغاز فعالیت کانال باید ابتدا پیش از آنکه کسی را عضو کنید چندین مطلب در کانال منتشر نمایید. سپس تعدادی ممبر فیک در حد چند ده نفر خریداری کرده و بعد دوستان و آشنایان خود را عضو کانال نمایید. پیشنهاد مطالعه: بلاگ اد:تبلیغات تلگرامی ایرانی درگیر تقلب و راهکارهای مخرب سعی کنید در چند مرحله هر بار چند ده عضو فیلک به کانال تلگرام خود اضافه کنید چون در ابتدا وقتی کانالی عضو کمی داشته باشد افراد تمایلی به عضویت در کانال پیدا نمی کنند. با انتشار پست ها در گروه های مختلف سعی کنید اعضای بیشتری به دست آورید. استفاده از تبادل تبلیغات تلگرامی هم مناسب است اما به شرطی که در این امر زیاده روی نکرده و ممبرهای واقعی شما بیش از چند صد نفر باشد که بتوانید با کانالهایی با ممبر بالا تبادل نمایید. ۶-روش درآمدزایی نکته بسیار مهم در کسب درآمد از کانال تلگرام این است که برای درآمدزایی باید صبور باشید. با چند صد نفر و یا دو سه هزار نفر به دنبال درآمدزایی نباشید. تعداد کانالهای تا ۵ هزار نفر بسیار زیادند لذا باید چند ماه اول را برای افزایش اعضای کانال خود در نظر بگیرید. به مرور وقتی تعداد ممبرها به رقم های چند ده هزار نفری رسید به راحتی می توانید با پذیرش تبلیغات از برندها، سایتها و سایر کانالها درآمد کسب کنید. برای این منظور باید در ابتدا خودتان به سراغ برندها و کانالهای تجاری رفته و کانال خود را به آنها معرفی نمایید. همچنین در داخل کانال خود نیز پستی برای شرایط تبلیغ در کانال منتشر نمایید. البته دو روز دیگر برای کسب درآمد از کانال تلگرام وجود دارد. نخست فروش محصولات سیستم های همکاری در فروش نظیر می مارکت، دایان شاپ، میهن استور و … می باشد. شما با عضویت در این سیستم ها و تبلیغ محصولاتشان در کانال، به ازای هر خرید اعضای کانال مبلغی را دریافت خواهید کرد. پیشنهاد مطالعه: بهترین کانالهای تلگرام کاربران ایرانی (کانال خود را معرفی کنید) روش بعدی اینکه می توانید کانال خود را در سایتهایی نظیر کلیک گیر و تولگرام ثبت نمایید. این سایتها تبلیغات تلگرامی ارائه می دهند و می توانید کانال تلگرامی خود را در آن سامانه ها ثبت کرده و از نمایش تبلیغات دیگران درآمد کسب کنید. کسب درآمد از کانال تلگرام کسب درآمد از رباتهای تلگرامی وقتی اسم ربات به میان می آید ذهن شما به برنامه نویسی های پیچیده فکر می کند در حالیکه می توان با ترفندها و ابزارهایی بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی، ربات تلگرامی ساخت و آن را به فروش رسانید. برای شروع می توانید از دو روش زیر به طور رایگان یا با هزینه ای کم ربات ساخته و آن را به فروش برسانید. در ویدئوی زیر نحوه فروش ربات آموزش داده شده است. روش اول : استفاده از سایت بات ساز در این سایت می توانید به طور رایگان ربات تلگرامی ساخته و آن را مدیریت نمایید. کار با این سایت ساده است و کافی‌ست به آدری بات ساز مراجعه نمایید. کسب درآمد از کانال تلگرام روش دوم: استفاده از دوره آموزشی ساخت و فروش ربات تلگرام در دوره آموزشی زیر که باید از سایت فرانش خریداری شود به شما روش ساخت ربات تلگرامی بدون برنامه نویسی و نیز نحوه فروش آن به طور کامل آموزش داده شده است. پیشنهاد می کنم ویدئوی زیر را مشاهده نمایید تا با کسب درآمد از رباتهای تلگرامی بهتر آشنا شوید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی، اینجا را کلیک نمایید. کسب درآمد از کانال تلگرام با فروش کالا به جز روش های بالا، امکان راه اندازی کانال تجاری با هدف فروش مستقیم کالا نیز وجود دارد که توسط بسیاری از افراد به طور موفقیت آمیز اجرا شده است. پیشنهاد مطالعه: کانال تلگرام ارانیکو، الگویی موفق در تلگرام مارکتینگ در این مدل شما می توایند کالاهایی نظیر محصولات دکوری و تزئینی، انواع پوشاک مردانه و زنانه و یا کالاهایی با قیمتهای پایین را در کانال خود بفروشید. در ابتدا نیازی نیست این کالاها را از پیش خریداری نمایید. تنها باید تامین کننده های آنها را شناسایی کرده تا بتوانید بعد از هر سفارش مشتری، محصول را با قیمتی کمتر از تامین کننده خریداری کرده و سپس برای مشتری ارسال نمایید. در آینده که فروش کانال افزایش یافت می توانید کالاها را از پیش و به طور عمده تهیه کنید. در صورت تمایل به آموزش تخصصی تلگرام مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی، اینجا را کلیک کنید ◄تعداد بازدید این ماه : ۸,۲۸۰ تگ ها : آموزش فروش در تلگرام بازاریابی در تلگرام تلگرام تلگرام مارکتینگ روش درآمدزایی تلگرام
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسماعیل انصاری