نحوه دانلود و نصب بروزرسانی می 2019 ویندوز 10

 

کمپانی مایکروسافت در حال حاضر به طور رسمی بروزرسانی 10 می 2019 ویندوز 10 را منتشر کرده است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دانلود و نصب بروز رسانی ماه می 2019 روی کامپیوتر خود، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

بروزرسانی خودکار برای ویندوز 10 نسخه ی می 2019 از تاریخ 22 می برای تمامی رایانه های شخصی در سراسر جهان منتشر می گردد. این موضوع بدان معنی است که نیازی نیست شما وقت زیادی برای دانلود دستی این بروزرسانی بگذاربد – ویندوز 10 به شما اجازه می داند تا زمان انتشار این بروزرسانی سریعا مطلع گردید.

با این حال، هر کسی این بروزرسانی را به سرعت دریافت نمی کند، زمانی که با کمپانی مایکروسافت مذاکره شد، حرف هایی در خصوص “یک رویداد Throttled” در زمان عرضه ی این بروزرسانی منتشر گردید، به طوری که کاربران می توانند پس از این رویداد به صورت مرحله ای این بروزرسانی را دریافت نمایند.

این موضوع اجازه می دهد تا کمپانی مایکروسافت بررسی کند که بروز رسانی ماه می 2019 بر روی رایانه های کاربران بدون هیچ مشکلی جدی نصب شده است. اگر مشکلی وجود داشته باشد، مایکروسافت می تواند انتشار فاز بعدی بروزرسانی را متوقف نماید و با آن ها بسیار راحت تر برخورد نماید، در شرایطی که ممکن است میلیون ها نفر در همان زمان بروز رسانی ماه می 2019 را بدون مشکل برای سیستم خود دانلود کنند.

تاخیر اندکی در توانایی بارگیری و نصب ویندوز 10 نسخه ی بروزرسانی ماه می 2019 می تواند بسیار مفید باشد، زیرا همیشه یکی از ارزشمندترین انتظارها پیش از دانلود یکی از بروزرسانی های مهم به منظور نصب آن بر روی یک سیستم فعال می باشد تا پیش از نصب اطمینان حاصل نمایید که هیچ مشکلی بدر زمان نصب وجود ندارد. تا زمانی که شما قادر به دانلود و نصب یک بروز رسانی هستید، باید امیدوار باشید که هر گونه مشکلات باید ثابت بوده باشند.

قبل از اینکه شرح دهیم چگونه بروز رسانی ویندوز 10 نسخه ی می 2019 را دانلود و نصب کنید، باید بدانید که خطر نصب بخش های مهم سیستم عامل وجود دارد، بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم که ابتدا از تمامی اطلاعات مهم خود، از قبل یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. همچنین شما باید یک راه بازگردانی در سیستم خود ایجاد کنید تا در زمان بروز هر مشکلی بتوانید نسخه ی قبلی سیستم عامل خود را اجرا نمایید.

پس از انجام هر کاری، به منظور پیدا کردن نحوه دانلود و نصب بروز رسانی ویندوز 10 نسخه ی می 2019، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

ویندوز 10

استفاده از بخش Windows Update ویندوز 10

ساده ترین و مطمئن ترین راه برای دانلود و نصب بروزرسانی ویندوز 10 نسخه ی می 2019 این است که از ابزار پیش فرض Windows Update در ویندوز 10 استفاده نمایید. شما می توانید بررسی کنید و ببینید که کامپیوتر شما آیا می تواند به سادگی با کلیک کردن بر روی دکمه Start بروزرسانی را انجام بدهد، برای این کار وارد مسیر Settings > Update & Security > Windows Update شوید و سپس بر روی ‘Check for updates’ کلیک کنید.

اگر به روز رسانی ماه می 2019 در دسترس باشد، پیش روی شما ظاهر می گردد و می توانید گزینه ی “Download and install now” را انتخاب نمایید. اگر شما در صفحه ی پیش روی خود چنین چیزی را مشاهده نمی کنید، این بروزرسانی هنوز برای دستگاه شما آماده نشده است.

ویندوز 10

استفاده از بخش Update Assistant برای دانلود برورسانی

شما همچنین می توانید از Update Assistant به منظور دریافت مجوزهای بروزرسانی های ویندوز 10 در ماه می 2019 استفاده نمایید.

برای انجام این کار، به صفحه وب به روزرسانی ویندوز 10 مراجعه کنید. خواهید دید که می گوید “Windows 10 May 2019 Update now available”. در زیر این عبارت دکمه “Update now” قرار گرفته است. روی این دکمه کلیک کنید تا ابزار آن بارگیری گردد، سپس آخرین نسخه ی ویندوز 10 را که شامل بروز رسانی ماه می 2019 می باشد مورد بررسی قرار دهید.

پس از بارگیری، این بروزرسانی را اجرا کنید، سپس گزینه Update Now را انتخاب نمایید. این ابزار بقیه ی کار را برای شما انجام خواهد داد. PC شما چندین بار مجددا راه اندازی خواهد شد – پس هر کاری را که انجام می دادید، همین ابتدا ذخیره کنید – پس از آن کامپیوتر شما با بروز رسانی ماه می 2019 روبرو شده و تمامی فایل ها و تنظیمات شما در سر جای خود باقی خواهند ماند.

نحوه دانلود و نصب بروزرسانی به صورت دستی و با استفاده از فایل های ISO

در این میان کمپانی مایکروسافت علاوه بر ارائه ی بروزرسانی خودکار، فایل های ISO بروزرسانی ماه می 2019 را نیز به منظور دانلود آن منتشر نموده است. با این وجود تمامی پیوندها پس از 24 ساعت منقضی می شوند. با این حال، اکنون Ittechtics.com فایل های ISO را میزبانی نموده است. اگر واقعا می خواهید فایلهای ISO را دانلود نمایید، می توانید آن ها را از این سایت دانلود کنید، هرچند ما همیشه فایل های ISO را از منبع رسمی دانلود نموده ایم.

اما این موضوع بدان معنی است که اگر می خواهید یک نسخه ی جدید از ویندوز 10 با برورسانی می 2019 را داشته باشید، به جای ارتقا نسخه فعلی ویندوز 10، می توانید از فایل های ISO آن بهره مند گردید.

فایل های ISO شامل تصاویر دیسکی هستند که شما قادر به رایت CD یا DVD های قابل بوت از این طریق می باشید – و یا می توانید انواع USB های قابل بوت را ایجاد کنید – شما از این طریق می توانید بروز رسانی ماه مه 2019 را بر روی ویندوز 10 خود انجام دهید.

لینک های زیر برای دانلود مستقیم بروز رسانی فایل های ISO ویندوز 10 نسخه ی مه 2019 برای شما طراحی شده اند:

پس از دانلود هر یک از این فایل ها، آن ها را بارگیری کنید و دستورالعمل ها را برای نصب بروزرسانی ماه می 2019 دنبال نمایید.